نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
آرمین سهرابیان: قلعه‌نویی پارسال هم مرا برای سپاهان می‌خواست
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدافع تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان گفت: انتظارات از تیم ما بالا رفته و یکی از دلایلش هم حضور قلعه‌نویی و جذب بازیکنان خوب است.

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ آرمین سهرابیان پس از جدال دوستانه تیم‌های گل‌گهر و پیکان که با تساوی یک-یک خاتمه یافت، اظهار داشت: شرایط تیم با حضور امیر قلعه‌نویی خوب است و تمرینات منظمی انجام می‌دهیم. قبلاً در چند بازی دوستانه نتیجه خوبی گرفتیم. امروز هم با پیکان بازی داشتیم که شرایط بد نبود. البته با توجه به اینکه چند نفر نبودند، بد بازی نکردیم. به هر حال تمرینات پشت سر هم را انجام می‌دهیم تا تیم خوبی به مسابقات بفرستیم.

وی ادامه داد: انتظارات از تیم ما بالا رفته و یکی از دلایلش هم حضور قلعه‌نویی و جذب بازیکنان خوب است. وقتی او هدایت یک تیم را قبول می‌کند، انتظارات بالا می‌رود. بازیکنان خوبی هم گرفتیم که فصل قبل در تیم‌هایشان تاثیرگذار بودند. با توجه به این شرایط انتظارات بالا می‌رود و امیدوارم این انتظارات را برآورده کنیم و نتایج خوبی بگیریم.

سهرابیان درباره پست بازی‌اش در گل‌گهر گفت: هرجا که قلعه‌نویی بگوید، بازی می‌کند، ولی فکر می‌کنم دفاع آخر باشم. من با تمام وجود بازی می‌کنم و تلاش می‌کنم تا نظرش را جلب کنم.

وی درباره همکاری با قلعه‌نویی عنوان کرد: او پارسال هم مرا برای سپاهان می‌خواست، ولی شرایط جوری بود که نمی‌شد از تهران خارج شوم. امسال هم گل‌گهر در تهران است و تمرینات را اینجا برگزار می‌کند.

مدافع سابق تیم‌های سایپا و استقلال درباره آخرین شرایط لئونادرو پادووانی گفت: من و او خیلی با هم دوست و هم اتاقی بودیم. من همیشه با او در ارتباط بوده‌ام و هر کمکی که از دستم برآید، انجام می‌دهم. متاسفانه پاددوانی کمک من را قبول نمی‌کند و می‌گوید که حقش را از باشگاه خواهد. انشالله که باشگاه هم حقش را بدهد. برای پاددوانی در فوتبال حرفه‌ای این اتفاق تلخ افتاد. به نظرم استقلال به جای آنکه پشت او باشد، اما پشتش را خالی کرد و حداقل می‌توانست حقوقش را پرداخت کند.

سهرابیان درباره مطالبات خودش از استقلال عنوان کرد: من طلب دارم و نصفش را هم بخشیدم، ولی هنوز هیچ خبری نشده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • علیرضا سپاهانی IR ۲۰:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۴
    کاش میومدی ما رو از دست شایان مصلح نجات میدادی
  • ابرام US ۰۳:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۵
    اون از پارسا ل و این امسال٬ همه دیدند چقدر رندی؟ ---------- ندانم اهل کا شانی٬ شمالی یا که در بندی ؟---------------------------------------------- -------(خودت گویی خودت خندی ٬ عجب مرد هنر مندی)----------کسی داده تو را پندی ٬ که اینقدر خا لی می بندی؟ --------------------------------- --------لیؤ ناردو پادووانی ٬ بدانسان که تو می دانی ----------زمین گیراست و درمانده ! مگو این را نمیدانی !! --------------------------------------------- -----------ولی کاری نکردندجمله مسؤ لان ذییربطش ------------ تو هم در ما جرا مسؤل بودی ٬ خوب میدانی !----------------------------------------- ---------برو گل گاوزبون دَم کن ٬ پسر جون روی خود کم کن----------- زسهرا ب گر نشان د اری ٬ به رستم ده نه بر «قندی »!-------------------------- ---------چو آمد قافیه تنگم ٬ چرندی هم ترا گفتم --------- که بوده« قندلی» منظور م و خواندم ترا ( قندی )!! ------------------------------------- ------- شرف داری تو دانم ٬ با لیؤ همدرد و هم سو با ش ----------- وگرنه بر سرت آید ٬ چنا نکه بزبز قندی !!
  • مهدی IR ۱۰:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۵
    ظاهرا یادمان رفته که این مدافع محصول آکادمی سپاهان بوده و در سپاهان بازی کرده که به عنوان تیم سابق از او نام نمیبریم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی