نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
سعید آذری: نه به استقلال می‌روم، نه به پرسپولیس!
منبع: ایرنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان گفت: در حال حاضر هیچ برنامه‌ای برای حضور در باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس به عنوان مدیرعامل ندارم و برای مدیریت این ۲ باشگاه کلاهی نبافته‌ام.

خبرورزشی/ مدیریت فوتبال؛ سعید آذری روز در خصوص اینکه در صفحه اجتماعی خود ۲ پست در مورد پرسپولیس و استقلال منتشر کرد و همین موضوع شائبه حضورش در یکی از این ۲ باشگاه را تقویت کرد می‌گوید: «به عنوان یک عضو از خانواده فوتبال وقتی مساله‌ای ببینم که حق باشد، حق را می‌گویم. همچنین به عنوان مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان جایگاه خودم را در فوتبال ایران دارم و به فولادی بودن خودم هم افتخار می‌کنم.»

ادامه حرف‌های آذری را بخوانید: «برای مدیریت ۲ باشگاه پرسپولیس و استقلال کلاهی نبافته‌ام و از جایگاهی که در فوتبال ایران دارم رضایت کامل دارم. اگر قرار باشد روزی به یکی از ۲ باشگاه پرسپولیس و استقلال خدمت کنم، ترجیح می‌دهم شرایط طوری شود که همزمان به هر ۲ باشگاه و البته فوتبال ایران کمک کنم. یک جایی مثل فدراسیون فوتبال یا جایی که بشود به همه فوتبال ایران خدمت کرد.»

بیشتر بخوانید: شوک به فولاد؛ محرومیت سعید آذری از فعالیت فوتبالی

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • کاج دوچرخه سوار وطن فروش IR ۱۱:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۵
    یعنی میخوای وزیر یا رئیس فدراسیون بشه حالا تو هم جنبه داشته باش دیگه تا ازت تعریف میکنن لوس بازی در نیار دیگه
    • فلافلی IR ۱۷:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۵
      اینقدری که آذری ناز میکنه و فکر میکنه پیشنهاد داره والله علی کریمی نداره خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
  • ابرام -------------------- ص ۲ US ۱۲:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۵
    به عادل گفته ام بنده ٬ به جا ن هر چه نامرده ......چرا رسوا نکردی آنچه دانستی ٬و می دانی ؟--------------------------------------------------------------- ------------برو این دام بر مرغ دگر نه ٬ ما زتخم رفتیم ......... زکردار خروس بی محلی که تو میدانی !!----------------------------------------------------- -----------ز فولا د سوی تهران پر کِشی گویی نمیدانم ........ به قرمز یا که آبی ٬ هر دو جا ٬ بازم نمیدانی؟!----------------------------------------------- ----------تو میدانی که من دانم هر آنچیزی که میدانی ....... چه سازد هیچ ندان با آنکه گویندش همه دانی ! -------------------------------------------- ----------(خداوندا تو آنی که توا نی یک جهانی را ........ تپانی در ته یک استکا نی) ٬ تو خودت دانی !--------------------------------------------------- ----------سعید خان کم کن از تعارف ٬ یه قدری مبلغ اش افزا ...... همه دانند که ختمِ روزگا ری٬ این را که دانی ! -------- -----( بپایان آمد این دفتر ٬ جکا یت همچنا ن با قی ) ........ کو بیده ٬ یا که سلطانی ؟ کدام بهتر بود دانی ؟
  • لنگی IR ۱۳:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۵
    جان خودت تعارف نکن بیا توو دم در بده
  • خون قرمز کیسه ابی IR ۱۴:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۵
    سعید اذری بنظرم مدیره خوب و کاربلدیه لاقل اینجوری نشون میده ایشالله که یه روزی مدیر عامل پرسپولیس بشه
    • لنگی بی خون IR ۲۱:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۵
      مگه این روزا براتون خونی مونده که رنگش قرمز باشه ...خخخخخ
  • بوسه بر لوگو و سپس جفتک به آن IR ۱۵:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۵
    سعید آذری روحیه استقلالی داره ... از جعل و تقلب و مردم فریبی و طرفداران متوحش خوشش نمیاد ... صداقت و پاکی و قهرمانی فیرپلی و جوانمردانه را ترجیح میده ... سعید خان نان بازوی خود خورد منت بابا مسعود نکشد
  • حبیب IR ۲۰:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۵
    حالا به استقلال فکر کن مشتی تاجیا دوست میدارند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی