مهدی مهدی‌پور: دو بار تستم مثبت شد ولی الان حالم خیلی خوب است 
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مهدی مهدی‌پور، هافبک جدید استقلال به خبرورزشی گفت: مطمئن باشید با قدرت برمی‌گردم و خودم را به شروع لیگ می‌رسانم تا بتوانم به تیمم کمک کنم.

خبرورزشیلیگ برتر ایران؛ مهدی مهدی‌پور هافبک جدید تیم فوتبال استقلال یکی از نفراتی بود که چند روز قبل تست کرونایش مثبت شد و در حال حاضر در قرنطینه خانگی به سر می‌برد.

از همین‌رو با این بازیکن اصفهانی تماس گرفتیم که در خصوص آخرین وضعیتش به خبرورزشی گفت: چند روز قبل که تستم مثبت شده بود حال جسمی‌ام خوب بود ولی حس بویایی و چشایی‌ام را از دست داده بودم بلافاصله وارد قرنطینه شدم و تا الان هم در خانه هستم. شنبه دوباره تست کرونا دادم و متأسفانه برای بار دوم تستم مثبت شد به همین دلیل نمی‌توانم در تمرینات استقلال شرکت کنم. قرار است چهارشنبه برای سومین بار تست کرونا بدهم تا اگر جواب منفی شد تمریناتم را شروع کنم.

مهدی‌پور در خصوص وضعیت جسمانی حال حاضرش هم گفت: خدا را شکر خوبم و هیچ مشکلی ندارم حالم خیلی خوب است و جای نگرانی وجود ندارد. کاملاً هم حس بویایی و چشایی‌ام برگشته و هواداران نگرانم نباشند. خیلی زود برمی‌گردم و در خدمت باشگاه بزرگ استقلال خواهم بود. خودم بی‌صبرانه منتظرم تستم منفی شود و به تمرینات اضافه و برای شروع لیگ کاملاً آماده شوم.

او در خصوص از دست دادن تمرینات پیش‌فصل طی روزهای اخیر هم گفت: به هر حال اتفاقی بود که رخ داد و نمی‌شود کاری کرد. مطمئن باشید با قدرت برمی‌گردم و خودم را به شروع لیگ می‌رسانم تا بتوانم به تیمم کمک کنم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • پسر تاجی IR ۰۰:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۶
    خدا رو شکر که بهتری . من به شخصه خیلی به تو امید دارم ایشالله موفق میشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی