جذابیت چشمگیر و زیبایی هر چه تمام‌تر محیط با پارتیشن شیشه‌ای
زمان مطالعه: ۵ دقیقه

آیا به تاثیر هیجان‌انگیز و دل‌ربای پارتیشن شیشه‌ای در دکوراسیون محیط اشراف کامل دارید؟؟ اگر جوابتان خیر است، بهتر است با این متریال منحصر به ‌فرد و جذاب و کاربردهای مختلف آن آشنا شوید.

شما می‌توانید به وسیله پارتیشن شیشه‌ای برای هر محیطی یک دکوراسیون شیک و مدرن طراحی کنید، بدون این که نیاز باشید برای دیوار کشیدن از مصالح ساختمانی زمخت استفاده نمایید. در واقع با استفاده از پارتیشن شیشه‌ای خیلی راحت و سریع محیط خانه یا محل کارتان را جداسازی و جذابیت محیط را چند برابر می‌کنید. اما آیا این همه‌ی ویژگی‌های این متریال خاص است؟! مسلمــــــــاَ خیــــــــــر!

کاربردهای جذاب پارتیشن در محیط‌های مختلف

رایج‌ترین متریالی که در ساخت پارتیشن شیشه‌ای استفاده می‌شود، شیشه‌ سکوریت است. این متریال به‌خاطر مزایایی که دارد، نه تنها در ساخت پارتیشن، بلکه در ساخت حمام مستر، شیشه بالکن، درب اتوماتیک شیشه‌ای، کرکره برقی و... مورد استفاده قرار می‌گیرد.

در ادامه با کاربردهای جذاب پارتیشن آشنا می‌شوید که با به‌کارگیری این متریال در قسمت‌های مختلف، می‌توانید فضای مدرن و مینیمال طراحی کنید و از جذابیت محیط اطراف خود لذت ببرید. به همین خاطر، اکثر طراحان و معماران از این ابزار در اجرای طرح‌های مختلف دکوراسیون خود استفاده می‌کنند. اما به چه دلیل؟؟

۱. نتایج بهبود عملکرد و افزایش راندمان کاری با اجرای پارتیشن شیشه‌ای شیک در  محیط‌های کاری

یکی از مزایایی که پارتیشن شیشه‌ای برای محیط‌های اداری دارد، افزایش راندمان کاری کارکنان است. با اجرای آن مدیران خیلی راحت به نحوه عملکرد کارکنان خود دسترسی پیدا می‌کنند. همچنین حس همکاری بیشتری با قرار گیری پارتیشن اداری در بین کارکنان قسمت‌های مختلف ایجاد خواهد شد.

همچنین نصب راحت پارتیشن اداری باعث صرفه‌جویی در هزینه و وقت می‌شود و از آنجا که این وسیله بسیار سریع و راحت قابل جابه‌جایی است، هر زمان که نیاز باشد می‌توان آن را در محل دیگری نصب نمود.

۲. زیبایی تراس خانه خود را با شیشه بالکن چند برابر کنید.

تراس یکی از قسمت‌های هیجان‌انگیز خانه است که اگر به دکوراسیون و زیبایی آن اهمیت ویژه‌ای نشان دهید، فضای تراس را می‌توانید به دوست‌داشتنی‌ترین فضای خانه یا محیط کارتان تبدیل کنید. استفاده از شیشه بالکن یکی از همین اقدامات است که کمک می‌کند زیبایی تراس خانه چندین برابر شود. البته که نصب شیشه بالکن یا همان بالکن شیشه‌ای مزایای دیگری هم دارد؛ چرا که باعث می‌شود از محیط بالکن برای تمام فصول استفاده کرد و هم‌چنین مانع ورود آلودگی‌های محیط بیرون به داخل خانه می‌شود. اگر هم علاقه‌مند به گیاهان خانگی باشید، به راحتی می‌توانید با استفاده از شیشه بالکن به پرورش گل و گیاهان خانگی بپردازید و زیبایی محیط بالکن را چند برابر کنید.

زمانی که بالکن خانه شما توسط شیشه بالکن احاطه می‌شود، این قسمت دیگر بخشی از خانه شما خواهد شد و با قرار دادن وسایل مختلفی مانند مبل و اکسسوری زیبا به راحتی می‌توانید از محیط باز خانه لذت ببرید.

۳. یکی از پرکاربردترین محصولات ساخته شده از شیشه سکوریت درب اتوماتیک است.

یکی از محصولات پرکاربردی که از شیشه سکوریت ساخته‌ می‌شود، درب اتوماتیک شیشه‌ای است. این محصول در انواع، ضخامت و رنگ‌های متفاوت قابل ساخت است که دسترسی به اماکن عمومی و همچنین ساختمان ها را خیلی راحت‌تر می‌کند. به طور کلی، درب اتوماتیک، به دری گفته می‌شود که به صورت هوشمند و یا با استفاده از یک ریموت از راه دور و یا یک دکمه تعبیه شده، باز و بسته می‌شود و نیازی نیست کاربران برای ورود به ساختمان انرژی خاصی صرف کنند و خیلی سریع و راحت وارد محیط می‌شوند.

از آنجا که این نوع درب‌ها توسط شیشه، فریم‌های آلومینیومی و استیل طراحی و ساخته می‌شوند؛ تاثیر بسیار مثبتی در دکوراسیون محیط دارند و فضا را به فضایی مدرن و هوشمند تبدیل می‌کنند. هم‌چنین نصب این گونه درب‌ها حس خوشایندی در دل کاربران هنگام ورودشان به داخل ساختمان ایجاد می‌کند. همچنین یکی از مزیت‌های بسیار مهم درب‌ اتوماتیک شیشه‌ای نسبت به درب‌های قدیمی، جلوگیری از هدر رفتن انرژی سرمایشی و گرمایشی است.

۴. شیشه حمام یکی ارکان‌های بسیار زیبا سرویس بهداشتی است.

این روزها شیشه حمام سهم بسزایی در دکوراسیون سرویس بهداشتی اکثر ساختمان‌ها ایجاد می‌کند. همانطور که می‌دانید، در طراحی بیشتر ساختمان‌ها به دلیل کاهش متراژ، ابعاد کمی برای سرویس بهداشتی در نظر می‌گیرند و همین دلیل باعث شده است که ظاهر فضای حمام به صورت حمام شیشه‌ای اجرا شود که علاوه بر حفظ زیبایی فضای کمتری از خانه اشغال شود.

زیبایی این محصول باعث شده است که در طراحی حمام مستر هم از آن استفاده شود. حمام مستر به اتاقی گفته می‌شود که دارای تجهیزات منحصر به ‌فردی بهداشتی شامل جکوزی، سرویس بهداشتی، حمام، وان و غیره می‌باشد.  حمام شیشه‌ای با کیفیت‌های مختلف شیشه سکوریت، به صورت دور دوشی یا اتاق دوش و در مدل‌های متفاوت مانند درب کشویی یا لولایی ساخته می‌شود.

کرکره برقی با ساختاری ساده دسترسی راحت را به ارمغان می‌آورد.

 کرکره برقی اتوماتیک با ساختاری ساده، امکان یک دسترسی راحت را برای شما به ارمغان می‌آورد. اگر می‌خواهید محیط زندگی یا محل کارتان حفاظت شده باشد و در عین حال دسترسی راحتی به آن داشته باشید، استفاده از کرکره برقی بهترین گزینه است. کرکره برقی در انواع و مدل‌های مختلف ساخته می‌شود که تنها فرق آن، موتور و تیغه به کار رفته است. همچنین در ساخت کرکره برقی انواع متریال‌های مختلف مانند آلومینیوم، گالوانیزه و پلی کربنات استفاده می‌شود. پراستقبال‌ترین نوع کرکره برقی، آلومینیوم است که در کیفیت‌های مختلف در بازار وجود دارد.

ساختار اصلی کرکره برقی موتور است که باعث حرکت دادن تیغه‌ها می‌شود و درب به صورت اتوماتیک باز و بسته می‌شود. پس فراموش نکنید، برای انتخاب نوع موتور کرکره برقی به وزن و میزان تردد توجه کافی داشته باشید. در صورتی که سایز کرکره برقی بزرگ  و تردد بیش از اندازه است، قدرتمندترین نوع موتور را انتخاب کنید .

 خرید درب اتوماتیک و شیشه‌های سکوریت با اطمینان صد در صدی

حال مطمئنا به این فکر کنید که برای خرید پارتیشن شیشه‌ای و دیگر خدمات هوشمند مانند کرکره برقی و یا درب اتوماتیک به کدام شرکت مراجعه کنید. اولین نکته‌ای که برای انتخاب یک شرکت معتبر باید به آن دقت کنید، ارائه ضمانت کار است تا خیالتان بابت کیفیت کار شرکت راحت باشد. در واقع شرکتی که انتخاب می‌کنید، باید به صورت واقعی با شما قرارداد ببندند و برای ارائه خدمات باکیفیت تمام مدارک لازم را کسب کرده باشد. برای اطمینان بیشتر می‌توانید نمونه‌های نصب شده شرکت را با دقت بالا مشاهده کنید. با این کار بهتر می‌توانید تصمیم بگیرید.

اگر به دنبال خدمات باکیفیت هستید، شرکت رامادر بهترین پیشنهاد ما به شماست.

اگر به دنبال بهترین خدمات هستید که از نظر کیفیت خیالتان راحت باشد، شرکت رامادُر (ramadoor.co) و محصولات آن، یک انتخاب حرفه‌ای برای تمامی محیط‌های مسکونی، اداری، تجاری و رستورانی خواهد بود. این شرکت در حدود ۲۵هزار پروژه موفق در کارنامه خود ثبت کرده است که با مشاهده نمونه کارهای موفق ثبت شده، بدون شک خودتان متوجه سطح کیفیت کار انواع پارتیشن شیشه ای خواهید شد.

تلفن تماس: (خط ویژه) 45136 - 021

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی