نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
دوشنبه ۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۹
۱ |
۰
حرف آخر| فایل‌های صوتی، فایل‌های آبروریزی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

آنچه در فایل‌های صوتی منتسب به مهدی رسول‌پناه شنیدیم فقط یک‌صدم حاشیه‌هایی است که در فوتبال ایران وجود دارد.

خبرورزشیلیگ برتر ایران؛ اگر قرار باشد تمام واقعیت‌های عجیب و غریب رو شود تا مردم در جریان قرار بگیرند، باید روزی ۱۶ فایل صوتی از ۱۶ باشگاه منتشر شود که در آن صورت فوتبال به منفورترین ورزش نزد مردم تبدیل خواهد شد.

روی زشت فوتبال ایران همین است که در حرف‌های رسول‌پناه شنیدیم. اینکه فلان بازیکن به سینه دیگری کوبیده و مربی از بازیکن پورسانت خواسته و فلان شبکه دلالی - که روز به روز قوی‌تر می‌شود - حرف اول و آخر را می‌زند. واقعیت فوتبال ما همین است و متأسفانه باید قبول کنیم که پول و دلالی متر و معیار همه چیز شده و عشق و تعصب به تیم آن‌قدر شعاری و دستمالی شده که دیگر حال آدم از شنیدن این واژه‌ها به هم می‌خورد.

همین حالا برای حل مشکل یک بازیکن مطرح به او گفته‌اند ما در قراردادت می‌نویسیم ۴ میلیارد اما یک آپارتمان ۸ میلیاردی را هم به نامت سند می‌زنیم! این وسط دو بحث مهم پیش می‌آید؛ یکی اینکه دو فردای دیگر سرمربی تیم چطور می‌خواهد جلوی قلیان کشیدن این بازیکن را بگیرد و مسئله دوم اینکه فرد اهداکننده آپارتمان ۸ میلیاردی، این پول‌ها و این آپارتمان‌ها را از کجا می‌آورد؟ آیا مثل حسین هدایتی وام گرفته؟ آیا از بچگی! پولدار بوده؟ آیا ارث آنچنانی به او رسیده است؟ به هر حال اگر قرار باشد نهادهای نظارتی به این قبیل مسائل و به ادعاهای مطرح شده توسط امثال رسول‌پناه ورود نکنند، نه تنها هیچ مشکلی حل نمی‌شود که فساد در فوتبال ایران از این هم که هست گسترده‌تر می‌شود. 

اینکه امثال رسول‌پناه از اول اشتباهی بودند، حرف کاملاً درستی است اما صحت ادعاهای او حتماً باید بررسی شود. اگر رسول‌پناه دروغ گفته که خب خودش باید در دادگاه پاسخگو باشد و متهمان باید از او شکایت کنند اما اگر راست گفته که وامصبیتا و فقط خدا باید به فریاد فوتبال ایران و تیم‌های بزرگی مثل پرسپولیس و استقلال برسد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مانی IR ۱۸:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۵
    چرا نمی پرسید اون 152 میلیارد + 40 میلیارد رو چجوری و چه کسی و تحت چه عنوانی به تیم حکومتی الاستقلال داده و چرا 3 میلیون اسیایی پرسپولیس رو خرج خودش نکردن تا بدهی برانکو و بقیه پرداخت بشه . واز کجا 1 میلیون800 هزار دلار جور کردن و به استرا دادن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی