بیانیه تراکتور خطاب به اظهارات وکیل رشید مظاهری: چه چیزی رخ می‌دهد که او به استقلال می‌رود؟!
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

معاون حقوقی باشگاه تراکتور به بیانیه اخیر وکیل رشید مظاهری پاسخ داد.

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ پس از صدور اطلاعیه باشگاه تراکتور درباره پرونده رشید مظاهری، وکیل این دروازه‌بان به بیانیه باشگاه تبریزی واکنش نشان داد. (اینجا بخوانید)

برهمین اساس رضا شاه منصوری، معاون حقوقی باشگاه تراکتور در بیانیه‌ای نسبت به صحبت های وکیل مظاهری مطالبی را عنوان کرد.

متن این بیانیه به شرح ذیر است:

در پاسخ به اظهارات وکیل محترم آقای رشید مظاهری، این آخرین پاسخ کمیته حقوقی باشگاه تراکتور خواهد بود و از این پس درباره این موضوع بحثی نخواهیم داشت.

۱- فارغ از هرگونه نتیجه‌ای که در خصوص دعوای میان باشگاه تراکتور و رشید مظاهری مفتوح رسیدگی است، به عدالت و قضاوت ارکان قضایی فدراسیون فوتبال، شخص آقای نورشرق به عنوان رییس محترم کمیته وضعیت و سایر ارکان قضایی فدراسیون ایمان و اعتماد کامل داشته و هیچگاه در هیچ رسانه دیداری و نوشتاری اساعه ادبی به این مجموعه محترم نشده است. کما اینکه در بیانیه  باشگاه تراکتور به هیچ عنوان مطالبی که مبین خدشه بر سلامت و اعتبار کمیته های قضایی فدراسیون فوتبال باشد دیده نمی شود.

۲- اتفاقا از نشانه های تمدن و  اعتماد به تشکیلات قضایی فدراسیون است که باشگاه تراکتور اگر مدعی موضوعی می باشد طرح این موضوع را در همین ارکان مفتوح می نماید. بنابراین باشگاه تراکتور حق خود دانسته با طرح دعاوی از مناظر مختلف به انتظار تصمیم مقتضی از ارکان قضایی فدراسیون فوتبال باشد. بنابراین طرح دعوی حق مسلم آحاد مردم می باشد و سوالی که به ذهن متبادر می شود این است چرا وکیل محترم آقای مظاهری از باشگاه تراکتور در خصوص طرح دعاوی مختلف خرده گرفته است؟

۳- درخصوص رابطه قراردادی رشید مظاهری و باشگاه تراکتور همانگونه که پیش از این گفته ایم ارکان قضایی فدراسیون فوتبال و کارشناس رسمی دادگستری درباره بحث جعل و الحاق هیچگاه مدت قرارداد را که همان سه فصل می باشد، مخدوش و جعلی قلمداد نکرده اند. این درحالی است که آقای مظاهری در همان فصل اول و در تاریخ ۲۴ آگوست(۳ شهریور) یعنی پیش از دیدار نیمه نهایی جام حذفی بین تراکتور و نفت مسجد سلیمان، از طریق پیام های ارسالی با مالک باشگاه خداحافظی کرده اند. سوالی که به ذهن متبادر می شود این است مگر نه اینکه ایرادی به فصل اول قرارداد با تراکتور نداشته اند. چرا در آن تاریخ تیم را ترک کرده اند؟  

۴- نکته دیگری که باید به آن اشاره کرد این است آقای مظاهری در مصاحبه ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ خود اعلام کرده قرارداد من با باشگاه تراکتور سه ساله است که اهالی محترم رسانه و مخاطبان آنها حتما این مصاحبه را دیده اند. حال سوالی که به ذهن متبادر می شود این است چه فعل و انفعالاتی رخ می دهد که وی به یکباره قرارداد خود را یک ساله دانسته و راهی تیم استقلال می شود؟

۵- ذکر این نکته مهم بسیار الزامی است که نباید فراموش کنیم مدیریت و مالک باشگاه همان افرادی هستند که سال گذشته یکی از دو قهرمانی فصل(جام حذفی) را به دست آوردند و اینگونه به نظر می رسد تراکتور تنها تیمی است که پس از قهرمانی از اقصی نقاط دنیا و اشخاص مهم مراتب تبریک دریافت کرد. هواداران پرشور تبریزی در کنار تیم بوده و حمایت تمام قد خود را از تراکتور داشته و تا امروز هم این حمایت ها را ادامه می دهند. برخورد واجب دانسته از حمایت بی حد و حصر طرفداران میلیونی تراکتور کمال تشکر و قدردانی را داشته باشم و امیدوارم توان جبران و پاسخگویی به مهر و الطاف آنها را داشته باشیم.

۶- درنهایت وکیل محترم آقای مظاهری بایستی بدانند که مدیران باشگاه تراکتور از قدمای جامعه فوتبال می باشند و انتساب الفاظی از قبیل هوچی گر و موارد از این دست در شأن باشگاه تراکتور و متولیان آن نیست. همچنین وی اعلام کرده از باشگاه در ارکان قضایی بین المللی شکایت خواهد کرد. همانطور که گفتم حق هرکسی است که در محاکم ذی مدخل عارض گردد اما بحث اثبات موضوع دیگری است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • اکبر IR ۲۳:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۵
    زور هیچ کس در محکمه قضایی به استنقلال نمی رسد. سالهاست که نمود دارد. تراکتور بی جهت دست پا نزند . الان نساجی مازندران در مورد فکری هم بازنده خواهد شد همان طور که پارس جنوبی نابود شد پرونده فرودگاه دیده نشد.....
    • 000 IR ۰۹:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۶
      گاوآهن بایدبه فیفامراجعه کنه که هزاردرصدبرنده میشه پرونده کاملاروشنه .رشیدتویه مصاحبه دربهارامسال گفته که باتراکتورقراردادسه ساله داره .همین یک سندبرای فیفاکافیه ولی باهوش وذکاوت بایداین کاررابکنه وگرنه مثل همین متن اگربخواندغلط املایی داشته باشند و"اسائه" را"اساعه"بنویسند کاری ازپیش نمیره. تبانی اتثقلال ورشید کاملامحرزه.
  • حسین IR ۰۰:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۶
    بلایی که فدراسیون بر سر تیم های شهرستانی میاره رو ویلموتس بر سر فدراسیون میاره. بلایی که داورا بر سر تیم های شهرستانی میارن رو داورای بین المللی بر سر تیم ملی میارن. جای تاسفه که به راحتی آب خوردن حقی ناحق میشه. حقی اظهر من الشمس. آقایون طرفداری که با زنوزی و تراکتور مشکل داریدو به خاطر کینه هاتون دارید طرف حقو ول میکنید. امیدوارم همچین بلایی یهروزی سر خودتون بیاد تا بفهمید دنیا دار مکافاته. تراکتور تا حالا در حق هیچکس و هیچ تیمی ظلم نکرده و هیچ وقت جام تیمی رو ندزدیدن که بدن بهش.
    • غضنفر IR ۰۸:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۶
      جناب آقای حسین چندتا نکته جهت روشن شدن ذهن شما و صرفا یادآوری یه روزی یه تراکتورسازی در این مملکت بود که محبوب همه مردم ایران بود مثل نساجی مثل صنعت نفت و مثل ملوان. اینو از خودتون و اون مدیرانتون بپرسین که با هموطناتون چه کردین که دیگه اون جوری نیست. بجای نفرین کردن تیم ملی کشورت یه کم فکر کن این پولی که این ویلموتس ذلیل مرده میخواد بگیره ننه جون، از جیب من و تو میره. خوشحالی نداره. و سرانجام یه نکته غم انگیز شما چند وقتیه با اون تیمی که مدعی هستی جام ازتون ربوده عهد اخوت بستین اونم چه جور!!!!!!
  • IR ۰۰:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۶
    لطفا در عقد قراردادها دقت کنید تا هر کسی نتواند سر باشگاه کلاه بگذارد و با روان طرفداران بازی کند و هر وقت خواست تیم را ترک کند .نمی توان فقط به قول شفاهی همه اعتماد کرد محکم قرار داد ببندید و یک بار برای همیشه این ضعفها را پایان دهید اخه در همه پرونده ها باید باخت؟؟؟
  • لنگیون IR ۰۱:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۶
    تراکتور هوچیگررر. خخخخ واقعا برازندتونه
  • رضا IR ۰۸:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۶
    تراختور كه از تيمهاي خوب ايرانه نبايد افرادي رو در خدمت بگيره كه حرفه اي نباشند و با كارهاشون به حيثيت تراختور صدمه وارد كنند. مشخصه كه اين افراد فقط براي مطرح شدن نامشان و معروف شدن به هزينه تراكتور اين بيانيه هاي بي محتوا را پخش مي نمايند و در اكثر دعواهاي حقوقي نيز بازنده شده اند. بعنوان يك تحسين كننده فوتبال زيبا از مسئولان تراختور مي خواهم مسئولان تيم را از بين ورزشكاران حرفه اي و انسانهاي پاك و بي الايش انتخاب نمايند.
  • هوچیگر CA ۱۴:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۶
    از دیروز تا حالا لحنشون عوض شد دیدند حرف مفت خریدار نداره

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی