نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
قرارداد ۲ میلیارد تومانی سیامک نعمتی، ۳ میلیارد و ۲۰۰ شد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدیران باشگاه پرسپولیس در مذاکره با سیامک نعمتی و مدیر برنامه‌هایش پذیرفتند مبلغ یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان روی قرارداد فعلی‌اش بگذارند!

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ چهارشنبه هفته گذشته مرخصی ملی‌پوشان پرسپولیس برای استراحت بیشتر به پایان رسید و طبق تصمیم یحیی گل‌محمدی آنها باید از این روز در تمرین حاضر می‌شدند اما از بین نفرات ملی‌پوش فقط احمد نوراللهی و وحید امیری در تمرینات حاضر شدند! شجاع خلیل‌زاده همان‌طور که می‌دانید با پرواز ۴:۴۵ القطری راهی کشور قطر شد و با الریان قرارداد بست. اما نکته عجیب غیبت محمدحسین کنعانی‌زادگان و سیامک نعمتی در تمرین سرخپوشان بود. سیامک نعمتی اما به جای حضور در تمرینات پرسپولیس به منظور مذاکره برای روشن شدن وضعیتش در فصل آینده به دفتر باشگاه مراجعه کرد تا با مسئولان باشگاه به گفت‌وگو بنشیند!

نعمتی برای فصل بعد با سرخپوشان قرارداد دارد ولی او خواستار افزایش قراردادش شد. شاید بپرسید مبلغ قرارداد این مدافع - هافبک توانمند با پرسپولیس چقدر است؟ ارزش مالی قرارداد نعمتی با پرسپولیس مبلغ ۲ میلیارد تومان است. رقمی که در قیاس با برخی نفرات تازه‌وارد این تیم پایین‌تر به نظر می‌رسد. در حالی که گفته می‌شود دو مهاجم تازه‌وارد پرسپولیس بالای ۳ میلیارد تومان قرارداد بسته‌اند، سیامک نعمتی هم در ملاقات با مسئولان باشگاه پرسپولیس خواستار افزایش دستمزد خود شد. 

در همین ارتباط شنیدیم مدیران باشگاه پرسپولیس در مذاکره با سیامک نعمتی و مدیر برنامه‌هایش پذیرفتند مبلغ یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان روی قرارداد فعلی‌اش بگذارند! به عبارت دقیق‌تر قرارداد سیامک نعمتی از ۲ میلیارد تومان به ۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان افزایش پیدا کرد. پس از اضافه شدن این مبلغ به قرارداد دیگر سیامک نعمتی هم مشکلی با حضور در تمرینات پرسپولیس نداشت و مثل سایر بازیکنان در ورزشگاه شهید کاظمی (محل تمرین پرسپولیس) آفتابی شد! 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • صمدقلی IR ۰۹:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۶
    بعد از چند روز آرامش نسبی باشگاه پرسپولیس، توپخانه خبرورزشی به عنوان بازوی رسانه ای باشگاه استقلال که این چند روز بصورت پایلوت فعال بود مشغول فعالیت مجدد برای خبرسازی بر علیه پرسپولیس شد،
  • فرح IR ۰۹:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۶
    شاید راضی نباشه مبلغ قراردادشو بگین،چرا اینکارو میکنین؟خجالت داره واقعا
    • علیرضاا IR ۰۹:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۶
      چون ریز به ریز قراردادهای چند میلیاردی استقلالیها با سالها بی افتخار زندگی کردن رو صبح تا شب تو بوق میکنند گفتن اینم بگیم تبعیض نشه
  • توبا IR ۰۹:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۶
    نوش جانش حقشه . کسی که با جون دلش برای تیمش بازی می کنه ، بی حاشیه است و فقط به فکر پیشرفت خودش و تیمش است باید قدردانش بود،باید به زحماتش اجر نهاد . یادمون نره که همین چند روز پیش نزدیک به سی درصد از طلب سال قبلش رو به باشگاه بخشید و هیچ منتی هم بر سر تیم و هوادارانش نگذاشت.
  • مرتضی IR ۱۰:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۶
    خجالت نکشیدا... لطف کنید مبلغ قرارداد متممش رو هم بهش اضافه کنید بعد اعلام کنید ببینیم چقدر میشه. یه وقت چیزی راجع به قراردادهای متممی که توی تیم پیروزی بسته میشه و مبلغش که حداقل سه برابر قرارداد اصلی هست چیزی ننویسید که بابا مسعود ناراحت میشه از دستتون... من بودم روی آنتن زنده فوتبال برتر تشت رسوایی قرارداد متمم پهن کردم و با رسول پناه دعوا کردم. من بودم بخاطر دیر پرداخت شدن قرارداد متمم ول کردم رفتم الریان قطر و العربی قطر، وگرنه قرارداد اصلیه که تسویه هم شده بود
  • 000 IR ۱۰:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۶
    نادری برای کیسه 12میلیاردآب خورده نعمتی که خیلی بهتره برامون ازران تردرمیاد
  • کاج دوچرخه سوار وطن فروش IR ۱۰:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۶
    تاسیون ساکت فعلاً که کمترین قرارداد ها برای پرسپولیس کبیره گنده قراردادهای شما خیلی وقته در اومده
  • شمسعلی IR ۱۰:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۶
    خجالت داره بخداااااا وقتی قرارداد میبندی به قراردادت باید متعهد باشی وقتی .چطور وقتی بازیکن مصدوم میشه ویک فصل بیرون میشینه باشگاه به قراردادش متعهده؟؟اگه قرار به بروزرسانی و اپدیت قرارداد بود باید مهدی قایدی به جای دریافت زیر یک میلیارد باید الان چهارمیلیارد میگرفت بخدا اینا انگشت کوچیک قایدی هم نمیشن داره سالی شیشصد هفتصد میگیره و یکبار هم نگفته قرارداد منو زیاد کنید تو تیم خودتون هم علیپور این قضیه رو داشت با اینکه اقای گل بود خیلی کم میگرفت.خاک تو سر اون مسیولی ک نمیتونه بازیکن رو بشونه سرجاش و انقد بد قرارداد میبندن ک میترسن از فسخ و به بازیکن باج میدن
  • كيسه ورزشى IR ۱۰:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۶
    احتمالاً هدف كيسه ورزشى فقط بهم زدن تمركز تيم پرسپوليسه چرا كه رقم ٣ ميلياردى قرارداد ستاره هاى فيناليست اسيا و قهرمان ٤ دوره متوالى ليگ برتر ارزشى خيلى بالاتر از اين مبالغ دارد. اما در مورد قرارداد ٧ ميلياردى بعلاوه ١٥٠ هزار دلارى محمد نادرى با كيسه كشا كه رقمى حدود ١٢ ميليارد ميشود صحبت نميكند! همچنين در مورد پيشنهاد ٢٠ ميلياردى سپاهان به على كريمى فيك كه هيچ افتخارى با اهالى كيسه نداشته حرفى نمى زند!
  • ستارگان سرخ ایران و آسیا IR ۱۰:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۶
    به ادعای رسانه هابهترین دفاع راست لیگ قهرمانان ۳میلیارد ! دانشگر ۱۰میلیارد. من دیگه رررررردددد داددددم
  • محسن IR ۱۱:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۶
    قرارداد قاعدی ۷۰۰ میلیونی شد ۴ میلیارد ، قرارداد دانشگر شد ۱۲ میلیارد ، قرارداد نادری ۷ میلیارد خودش بعلاوه ۵ میلیارد رضایت نامه ، بماند قرترداد ندای قلب ، اینا رو چرا نمینویسید ؟ لابد پرسپولیسیها درصد شما رو ندادن درسته ؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی