نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
علی جباری: مگر می‌شود استقلال را جزو مدعیان قهرمانی ندانست؟
منبع: ایرنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پیشکسوت استقلال گفت: هواداران می‌خواهند تیم محبوبشان بر بلندای فوتبال ایران قرار گیرد که انتظار به حقی است.

خبرورزشیلیگ برتر ایران؛ علی جباری پیشکسوت فوتبال ایران از حرف‌های محمود فکری پس از انتخابش به عنوان سرمربی استقلال اظهار رضایت کرد. مصاحبه تازه جباری را درباره مسائل جاری باشگاه استقلال می‌خوانید:

*اگرچه استقلال دیر استارت زد اما  محمود فکری و دستیارانش تلاش می‌کنند در مدت باقیمانده تا لیگ، تیم را به آمادگی کامل برسانند.

*مگر می‌شود استقلال را جزو مدعیان قهرمانی در لیگ ندانست. نام استقلال همواره در ردیف مدعیان قهرمانی قرار دارد و به طور حتم آبی‌پوشان تلاش می‌کنند تا در این فصل از نام و اعتبار باشگاه استقلال دفاع کنند.

*اینکه باشگاه استقلال هنوز مدیر ندارد اتفاق خوبی نیست و باید هر چه سریعتر مدیرعامل باشگاه استقلال مشخص شود. من امیدوارم مسوولانی که در این رابطه تصمیم می‌گیرند در سریع‌ترین زمان ممکن مدیرعامل تیم را انتخاب کنند تا ثبات در استقلال حاکم شود.

*هواداران می‌خواهند تیم محبوبشان بر بلندای فوتبال ایران قرار بگیرند و انتظار بیهوده‌ای از تیم خود ندارند. هواداران استقلال انتظار به حقی دارند. فکری به خوبی و پس از این که هدایت استقلال را بر عهده گرفت اعلام کرد با تمام وجود کار خواهم کار تا استقلال را به آن جایگاهی برسانم که شایسته نام آن است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • شادوماد IR ۱۰:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۶
    تا وقتی این وزیر و دار و دستش هستن، نمیشه به قهرمانی استقلال دل بست. توی این چند سال تا تیم جون گرفت و شروع کرد به نتیجه گرفتن، یجوری تیمو کله پا کردن که چند ماه طول کشید تا دوباره جون بگیره و بعدش دوباره قصه تکرار شد
    • حقگو IR ۱۱:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۶
      به کمک کمیته داوران با سوت های جهت دار و کمیته انظباطی با قلع و قمع کردن تیم های مقابل و با پشتیبانی کمیته استیناف و نظارت و جهت دادن و هماهنگی کمیته اخلاق ( اسم باسمایی هست دریغ از یک جو اخلاق که همان رعایت عدالت)
  • کاج دوچرخه سوار وطن فروش IR ۱۰:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۶
    امسال با پاداش های دلاری پرسپولیس کبیر که کم هم نیست و اضافه شدن مجلس به فراکسیون امید و رئیس بانک مرکزی و بابا مسعود باید هم جزو مدعیان باشید
  • fred US ۱۰:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۶
    استقلال می تواند مدعی نائب قهرمانی باشد, آنهم با کمک وزیر پرسپولیسی که به خاطر غر زدنهای {...}
  • 6 IR ۱۳:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۶
    البته تا نيم فصل خخخخخخخخخخخخخخخ

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی