اسدمسجدی: توصیه کردیم برنامه‌های خود را به تعویق بیندازد
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی گفت: توصیه ما برای تعویق لیگ همان بار اول بوده است.

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ محمد اسدمسجدی سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی اظهار داشت: من در این خصوص با آقای سیف مدیر مجموعه ورزشی آزادی هم صحبت کردم و گفتم ما فقط تا تاریخ ۱۶ آبان خواستار تعویق لیگ بودیم، اگر فدراسیون فوتبال تصمیم دیگری گرفته باشد اطلاعی ندارم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا با توجه به وضعیت کرونا شما از رشته یا فدراسیونی خواسته‌اید که اردوها و مسابقات خود را لغو کند؟ گفت: ما در کل به هر فدراسیونی که درخواست اردو یا مسابقه داشت، توصیه کردیم برنامه‌های خود را به تعویق بیندازد.

سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی ادامه داد: اگر فدراسیونی رویداد جهانی داشت توصیه کردیم مراقب انجام پروتکل‌های بهداشتی باشند اما در مجموع توصیه ما این بود با این اوج کرونا، برنامه‌ها مدتی به تعویق بیفتد.

اسد مسجدی همچنین از برگزاری نشست ستاد مبارزه با کرونا در دوشنبه هفته آینده خبر داد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ستارگان سرخ ایران و آسیا IR ۱۳:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۶
    توی صحبت های سهیل مهدی هم گفتم بهتره مسابقات همین فردا هم که شده آغاز شه
  • مجید IR ۱۶:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۶
    هنوز پنجره کیسه بسته هست تا قرارداد بازیکنای کیسه ثبت نشه این لیگ شروع نمیشه و باید ششصد هزاردلار غرامت شفر ششصد هزار دلار رضایت نامه نادری پیش پرداخت میلیچ و شیخ آپشن ، حدود دو میلیون دلار واسه تیمی آب میخوره که کل درآمد ارزی امسالش شصت هزار دلار پاداش برد مقابل تیم جوانان الاهلی بود و باید تسویه بشه تا لیگ شروع بشه ‌
  • ناشناس FR ۲۰:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۶
    با شش روز تاخیر کرونا از بین میره؟نخیر، این یه هفته فقط بخاطر اینه دربی رو بزارن بعد مسابقه آسیایی لنگ تا این تیم با خیال راحت و بدون فشار و روحیه بالا بره بازی کنه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی