نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
علیرضا سهرابیان: اردوها از هفته آینده برگزار می‌شود
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

علیرضا سهرابیان رئیس فدراسیون قایقرانی از شروع اردوهای تیم ملی بعد از ۸ ماه تعطیلی گفت.

خبرورزشی/ قایق‌رانی؛ اردوی تیم‌های ملی آبهای آرام، روئینگ پاراکانو از هفته ی آینده شروع می‌شود. کمیته فنی در جلسه دیروز با حضور رئیس، دبیرکل، نائب رئیس ،مربیان و اعضای کیته فنی درباره  اردوی  آب‌های آرام، پاراکانو و روئینگ تصمیم گیری کرد.

نصیری، رضوانی و سلیمان پور، ملایی، وقوفی ، نوروزی، زارعی و نگهدار پاروزنان  روئینگ هستند. آقامیرزایی، طالبیان، شریفی، بوداغی ، شافعیان، عبداللهی، کارگرپور، سلطانی و آذری قایقرانان اردونشین کایاک هستند. رضایی، زنده‌پی، ناصری، مجللی، محمدزاده، سماک حرفه، رئوفی، خیر آبادی، بهروزی راد، جاهدی، قیصری، آغنده، بهروان، سلطانی و عبدالملکی هم برای پاراکانو هفته آینده در اردو تمریناتشان را از سر می‌گیرند.

علیرضا سهرابیان رئیس فدراسیون قایقرانی درباره شروع اردوها بعد از ۸ ماه تعطیلی می‌گوید: «در جلسه امروز تمصمیم گرفتیم اردوها را کم کم از هفته آینده با شرایط خاص برگزار کنیم. نمی‌توانم بگویم اردوها را در قرنطینه کامل برگزار می‌کنیم که اگر بخواهد اینطور باشد باید کل کارکنانم در فدراسیون را اخراج کنم و هیئت قایقرانی استان تهران را ببندم چون بچه های هیئت قایقرانی استان تهران هم حق دارند که از دریاچه آزادی برای تمریناتشان استفاده کنند .من نمی توانم کل مجموعه ی آزادی را ببندم که اردوهای تیم ملی قایقرانی برگزار شود. قرنطینه کامل معنایی ندارد. قرار بر این است  که  اسکان بچه‌ها با  فاصله انجام گیرد و غذا را به صورت پک به قایقرانان بدهیم.»

به گفته سهرابیان این جلسه مخصوص رشته‌های المپیکی بود و تصمیمی برای تیم ملی کانوپولو گرفته نشده است: «فعلا اولویت ما رشته‌های المپیکی است و در خصوص  کانوپولو چون اعزامی نداریم در این جلسه تصمیمی برای این رشته گرفته نشد.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی