نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
سعید آذری: محروم شدن من قابل پیش‌بینی بود
منبع: میزان
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدیر عامل باشگاه فولاد خوزستان گفت: وقتی جلوی بخری از مسائل ایستادگی کنید، در نهایت تبعاتی برای شما خواهد داشت.

خبرورزشی/ مدیریت فوتبال؛ سعید آذری، درباره رای کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال مبنی بر محرومیت از کلیه فعالیت‌های فوتبالی اظهار داشت: محروم شدن من قابل پیش‌بینی بود و روز گذشته نیز با یکی از مسئولان کمیته اخلاق صحبت کردم و گفتند در مرداد ماه مصاحبه انجام داده‌ای و گفته‌ای که با رفتن تاج فدراسیون بهم ریخته است. 

وی افزود: آنها به من اعلام کردند که در روزهای اخیر نیز طی مصاحبه‌ای گفته‌اید فوتبال مرده است و مردم نیز به همین دلیل جلوی مجلس تجمع کرده‌اند. قرار شده تا لایحه خودم را بفرستم اما جالب است که چون علیه اصفهانیان و بازگشتش به کمیته داوران نیز حرف زده‌ام می‌گویند این تشویش اذهان عمومی است! 

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان خاطرنشان کرد: این محرومیت دور از ذهن نبود و بالاخره جلوی برخی از مسائل ایستادن چنین تبعاتی نیز دارد. خیلی تلاش کردم تا با رئیس کمیته اخلاق حرف بزنم اما نشد. به هر شکل لایحه‌ام را آماده می‌کنم و مقابل این رای نادرست نیز دفاع خواهم کرد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • دانیال IR ۰۱:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
    دوستان این حرف من حمایت از آذری نیست و صف نظر از پرسپولیس و استقلال بیطرف میگم سوال من از فدراسیون و کمیته اخلاق اینه " هیئت مدیره استقلال علیه سعادتمند حرفها و اتهامات و شائبه های زیادی علی الخصوص در مورد قراردادها مطرح کرد " رسول پناه هم صراحتا به گل محمدی و بعضی دیگه اتهام دلالی زد بخصوص در ماجرای کنار گذاشته شدن ربیخ خوه از تیم چرا فدراسیون و کمیته اخلاق به این مسائل ورود نمیکنن . مگه وظیفه شون مبارزه با فساد نیست
  • Amir perspolis IR ۰۱:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
    آقای آذری مطمئن باش ماه پشت ابر نمیمونه و اگه بی گناه باشی کسایی که بهت تهمت زدن یا بیخودی برات دردسر درست کردن رسوا خواهند شد پس گذر زمان همه چی رو نشون میده، من نه میگم شما خطا کردی و نه میگم کمیته ی اخلاق بیخودی بهت گیر داده چون من توخونه م نشستم و یه گوشی دستم گرفتم از هیچ چیزیم خبر ندارم پس نمیشه قضاوت کرد و کامنت گذاشت
  • رضا IR ۰۵:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
    بر عكس پرسپوليسيهاي عافيت طلب من با توجه به شناختي كه از محيط دورو برم دارم و سالها زندگي در محيط فوتبال ايران و شناخت نسبي از ان اطمينان دارم كه اقاي آذري تاوان عدم همراهي با گروه دلالها و مافياي حاكم بر ورزش فوتبال كشور را داره ميده و هركسي كه مانند ايشان و امير قلعه نوعي و تا حدودي فردوسي پور با اين مافيا همراهي نكنه محروم و تحت فشار گذاشته خواهد شد. اين باند در امد ميلياردي داره و ما بعضي وقتها يه گوشه هايي از ان را مي بينيم مانند ماجراي ويلموتس، ولي پاياني بر ان نمي بينيم.انها در همه عرصه ها از رسانه گرفته تا كنفدراسيون اسيا و سازمان ليگ و فدراسيون قدرت دارند. بهر حال آذري و آذري ها بدانند مردم و دل فوتبال دوستان ايراني با انها است و ما ارزش انها و كاري كه مي كنند راواقفيم و انشالله كه ماه هميشه پشت ابر نمي ماند. يا علي مدد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی