نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
چهارشنبه ۷ آبان ۱۳۹۹ - ۰۲:۰۰
۰ |
۰
رونالد کومان: مشکل من نیست که رونالدو بازی نمی‌کند!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی بارسا پیش از رویارویی با یوونتوس گفت: آنها یکی از باشگاه‌های طراز اول اروپا هستند که بازیکنان باتجربه‌ای در خط دفاعی دارند.

خبرورزشی/ لیگ قهرمانان اروپا؛ رونالد کومان در نشست خبری پیش از بازی تیمش برابر یوونتوس در هفته دوم لیگ قهرمانان اروپا، گفت: «بابت اظهاراتم درباره داور و کمک داور ویدئویی پس از شکست ۳ بر یک بارسا مقابل رئال مادرید پشیمان نیستم. حرف‌هایم پس از ال‌کلاسیکو همان چیزهایی بود که شنیدید و من بابت گفتن آنها به هیچ وجه پشیمان نیستم. اینکه مرا به خاطر گفتن آن حرف‌ها محروم می‌کنند یا نه را نمی‌دانم و این دست من نیست، اما من الان نمی‌خواهم حرف‌هایی که زدم را تکرار کنم. دیگر تمایلی ندارم درباره این موضوع صحبت کنم. بازی با یوونتوس و ارائه عملکرد خوب و کسب نتیجه در آن الان برایم مهمترین چیز است.»

سرمربی هلندی بارسلونا درباره وضعیت کاتالان‌ها پس از ناکامی‌های اخیر گفت: «من فقط خواهان آرامش و صبر هستم، چون ما داریم کل چیزها را تغییر می‌دهیم. ما باید فوتبالی که دوست داریم را ارائه کنیم و بهترین عملکردمان را به نمایش بگذاریم. می‌خواهم تا جای ممکن موقعیت گلزنی بسازیم.»

سرمربی بارسلونا درباره وضعیت کریس و نبودش در ترکیب یوونتوس گفت: «رونالدو بازیکن فوق‌العاده‌ای است و من نمی‌دانم که او بازی می‌کند یا نه، اما این مشکل من نیست. من برای او احترام زیادی قائلم و اگر بازی کند هم خوشحال می‌شوم. ما اما تمام تلاش‌مان را برای هر چه بهتر آماده شدن برای این بازی انجام می‌دهیم.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی