چهارشنبه ۷ آبان ۱۳۹۹ - ۰۲:۰۰
۰ |
۰
رونالد کومان: مشکل من نیست که رونالدو بازی نمی‌کند!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی بارسا پیش از رویارویی با یوونتوس گفت: آنها یکی از باشگاه‌های طراز اول اروپا هستند که بازیکنان باتجربه‌ای در خط دفاعی دارند.

خبرورزشی/ لیگ قهرمانان اروپا؛ رونالد کومان در نشست خبری پیش از بازی تیمش برابر یوونتوس در هفته دوم لیگ قهرمانان اروپا، گفت: «بابت اظهاراتم درباره داور و کمک داور ویدئویی پس از شکست ۳ بر یک بارسا مقابل رئال مادرید پشیمان نیستم. حرف‌هایم پس از ال‌کلاسیکو همان چیزهایی بود که شنیدید و من بابت گفتن آنها به هیچ وجه پشیمان نیستم. اینکه مرا به خاطر گفتن آن حرف‌ها محروم می‌کنند یا نه را نمی‌دانم و این دست من نیست، اما من الان نمی‌خواهم حرف‌هایی که زدم را تکرار کنم. دیگر تمایلی ندارم درباره این موضوع صحبت کنم. بازی با یوونتوس و ارائه عملکرد خوب و کسب نتیجه در آن الان برایم مهمترین چیز است.»

سرمربی هلندی بارسلونا درباره وضعیت کاتالان‌ها پس از ناکامی‌های اخیر گفت: «من فقط خواهان آرامش و صبر هستم، چون ما داریم کل چیزها را تغییر می‌دهیم. ما باید فوتبالی که دوست داریم را ارائه کنیم و بهترین عملکردمان را به نمایش بگذاریم. می‌خواهم تا جای ممکن موقعیت گلزنی بسازیم.»

سرمربی بارسلونا درباره وضعیت کریس و نبودش در ترکیب یوونتوس گفت: «رونالدو بازیکن فوق‌العاده‌ای است و من نمی‌دانم که او بازی می‌کند یا نه، اما این مشکل من نیست. من برای او احترام زیادی قائلم و اگر بازی کند هم خوشحال می‌شوم. ما اما تمام تلاش‌مان را برای هر چه بهتر آماده شدن برای این بازی انجام می‌دهیم.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی