چهارشنبه ۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۰
۱۴ |
۰
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

فرهاد مجیدی، کاپیتان آبی‌ها در چنین روزی از فوتبال خداحافظی کرد.

خبرورزشی/ لیگ برتر فوتبال؛ درست روز هفت آبان هفت سال پیش بود که فرهاد مجیدی در اتفاقی عجیب و با یک تصمیم ناگهانی، کفش‌هایش را آویخت و برای همیشه از بازی در زمین چمن خداحافظی کرد.

یک روز بعد در تیتر یک و عکس اصلی روزنامه به انعکاس خداحافظی فرهاد پرداختیم؛ روزی که آبی‌ها در هضم و باور آن، تردید داشتند اما مجیدی تصمیمش را گرفته بود و رفتنی شد.

این هم جلد به یادماندنی آن روز: «هفت غریبانه رفت... خداحافظی با کاپیتان دوست‌داشتنی استقلال»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • سرخ IR ۱۶:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
    اصلا ناكهاني نبود،،سال قبل دكتر هاشميان ،دبير كميته مبارزه با دوييينك وقت،، دليلش رو كامل و واضح توضيح داد!!!!
  • کیسه آویزون IR ۱۶:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
    دست لانس آرمسترانگ رو از پشت بسته اونوقت اسطوره باشگاهشونه ! از کوزه همان تراود که در اوست
    • عبدالکریم IR ۱۷:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
      دوست عزیز لنس آرمسترانگ آدم شریفی بود. اولاً که خود ایشون شخصاً و با میل قلبیش به ماجرای دوپینگش اعتراف کرد؛ ثانیاً ایشون در مبارزه با سرطان که منجر به پیروزیش شده بود، انرژی زیادی از دست داده بود که به غلط میخواست بخشی از اون انرژی رو به این شکل جبران کنه. وگرنه الفرهاد که انگشت کوچیکه ی آرمسترانگ هم نمیشه.
    • لنگیون IR ۲۱:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
      استوره فقط مجتبی محرمی نوروزی دوپینگی اولادی ناصر ممد خانی افشین فرشچیان گلممد دلالیانی کرمانیمقدم میناوند و ....
    • ابرام US ۲۳:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
      الا عبدالکریم خانا هَلا٬ اهلأََ بِکُم سَهلا ------ زدی له کرده ای پارا ٬ ندیدی سا ق بابا را ==== عجب صبری خدا دادست٬«ته دیگِ» دیگ بابا را .... تو دیدی یک زمان گوید٬ مامان سوزانده است ما را؟ ====بنازم من لویی جا ن را ٬همان ارمسترانگی که ...... میزد شیپورجا ز اما٬نمیزد جیب بابا را =====خدا رحمت کند نیل ارمسترانگی را که رفت ........ با سرعتی حد مجاز سوی قمر ٬ کی کرد غوغا را؟ ====یکی دیگر که بود؟ لانس یعنی ادواردو آمسترا نگ .... تو دنیا گشته معروف با کلک هاش و همین کارا =====خلا صه یک به یک پس داد مدال های پلشتی را ...... که در توردوفرانس٬ یادر المپیک٬ جمع کرده جمله آنهارا =====ولی این شا ه ما گویی٬ شده شا هی سمر قندی ...... نموده شیوه ی افراسیابی پیشه٬ پُز میده همه ما را =====نمیگه جک تریدیها چه شد یا از کجا آمد چرا گم شد .......میره یکسر سوی کوی امیر آباد و بدکارها =====اگر من جای او بودم تریدی ها که می دیدم ....... یک جک هم میزدم تَنگش اَدِرْ کأساََ و نا ولها ===== خدا داند که من گفتم ندیدم گوش شِنْوایی ......که عشق آسا ن نمود اول ٬ خراب گردد سپس کارها
    • ابرام US ۰۷:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۸
      جناب ادیتور یعنی بزار یه هفته دیگه کامنت مار و کار کن .٬ دیاباته ننه مرده که فارسی حالیش نیست دلاّلش هم فقط زبون زرگری میدونه ٬ ما هم که نه زبون دلالی می فهمیم و نه تو زرگری پا دو بودیم و شا گردونه گرفتیم پس چرا دو خط درد دل ما رو که تو ما یه های مولتی پل لانگو ییجه و میشه تو کنا ر یه چایی قند پهلو نیم نگا هی بهش انداخت ۳ روز معطلش می کنی و .......... زحمت ما میداری ؟
  • محمدطاها IR ۱۷:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
    خبر ورزشی عجب تیتری زده بودی عاااالی بود ..واقعا فرهاد مجیدی غریبانه از فوتبال رفت ولی از قلب استقلالی ها هرگز بیرون نمی رود/// همیشه اسطوره خواهد ماند هفت به یاد ماندنی آبی خالق عدد 4 :))))
    • عبدالکریم IR ۱۷:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
      خالق ۴ جعلیت بخاطر دوپینگ رفت! برو خوش باش .
    • IR ۱۹:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
      خیلی دلم میسوزه برای کسانیکه مجیدی اسطورشونه. من پرسپولیسی هستم ولی خدایی استقلال کم بازیکن بزرگ نداشت اینو میگن اسوطره. متاسفاه سناریوی عوام فریبی فتل با گنده کردن این بچه شروع شد. منصورخان پورحیدری، ناصرخان حجازی، جواد زرینچه، خیلیهای دیگه.. آیا کم بازکنی بودند؟ مودب متین باوقار نه مثل این بچه سوسول که ... بماند....
  • کاج دوچرخه سوار وطن فروش IR ۱۷:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
    قشنگ یادمه چون بعدش رفت امارات عکس شیخ عرب رو روی پیراهنش چاپ کرد این آقای اسطوره کیسه
  • IR ۱۹:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
    غریب اون بچه مریض بود که از ناراحتی گریه میکرد و خودشو میزد و هیچی نخورد تا دوسه روز بعد که فوت کرد و این اسطوره یه تسلیت به خونوادش نگفت.
  • ناشناس IR ۲۱:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
    خدا حافظی نه بلکه کمیته ضد دوپینگ وادارش کرد که قبل از پایان فصل خداحافظی کنه ونیاز نبود دیگه هر هفته بره امارات ..اسطوره یعنی این.
  • تیشه فرهاد برفرق مافیای سرخ IR ۲۳:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
    قشنگ معلومه لنگی جماعت چرا از فرهاد اینقدر میترسه فرهاد در اولین سال مربیگریش دوتا دربی رو کنار نیمکت بود یه مساوی(لیگ ) یه برد(حذفی ) یعنی جوانترین مربی استقلال هم مثل آب خوردن لنگ رو پهن میکنه رو زمین خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
  • کمال خوش سخن IR ۰۱:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۸
    قیمت روزنامه‌تون هشت برابر شده اون موقع 500 تومن حالا 4000 تومن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی