نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
چهارشنبه ۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۶
۵ |
۰
وکیل برانکو ایوانکوویچ ادعای رسول‌پناه را رد کرد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

داریو بوشیچ وکیل برانکو مدعی شده که هنوز مطالبات برانکو به صورت کامل پرداخت نشده است.

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ ظهر امروز بود که مهدی رسول پناه سرپرست مستعفی پرسپولیس در یک مصاحبه مدعی شد که بدهی این باشگاه به برانکو ایوانکوویچ به صورت کامل پرداخت شده است.

این خبر در حالی در خبرگزاری‌ها و سایت‌ها منتشر شد که دارو بوشیچ، وکیل برانکو در این مورد گفت: هنوز مطالبات برانکو به صورت کامل پرداخت نشده اما باشگاه پرسپولیس قول داده باقی مانده پول را به زودی واریز می‌کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • 000 IR ۱۹:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
    دم دکترگرم.دکترهرچندیه مقدارباعث رنجش مان شدولی قدم های بسیارخوبی هم برداشت .حمایت کنیم تاحتمادرهیئت مدیره باقی بمونه.اونحالاتجارب بسیارباارزشی داره که میتونه به دردمان بخوره.درواقع اگرماجرای فایل های صوتی نبودمیشدبه مدیربسیارخوب برای مان باشه.
    • مانی IR ۱۹:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
      ماجرای فایل صوتی خیلی مشکوکه مشخصه افرادی هدفمند و احتمالا در ادامه پروژه محرومیت ال کثیر و شکایت النصر اینکار رو کردن کسانیکه تیمشون تو زمین بازنده س و همیشه دستوری و با پنالتیهای اهذایی نتیجه گرفته
  • محسن IR ۲۰:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
    اخه یه ادم چقدر میتونه متوهم باشه ، دکی جون چی میزنی که اینجوری میری فضا و پرت و پلا میگی ؟ ساقیت کیه دکی ؟
  • M IR ۲۰:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
    رسول پناه با اینکه تجربه نداشت اما خیلی بهتر از مدیرای قبلی بود و واقعا ادم ساده ای بود الان برای پرونده ی ال کثیر یه وکیل خیلی خوب به نظرم گذاشتن که این کارم واقعا خوب بود هر چند که باید راجب این پرونده هم امیدواری منطقی داشت حیف که اون فیلم منتشر شد و کار رو براش سخت کرد پول برانکو هم قطعا پرداخت میشه اما بازم حیف که رسول پناه دیگه نمیتونه کار کنه.
  • پیمان IR ۰۹:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۸
    ازدوستان عزیزم خواهش میکنم توقضاوتهاشون عجله نکنن.با این طرز تفکری که این آقاداشت من خیلی نگرانم همین پول برانکو رومجبور بشه باشگاه باسود فراوان به کسانی که قرض دادن برگردونه من دیگه به مدیریت تومملکت توهربخشی اعتمادندارم قطعا با حماقتشون یه لطمه بزرگتر به تیم میزنه.کارهاخیلی خرابترازچیزی که مامیبینیم داره مدیریت میشه صداش فرداهای دیگه میشنویم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی