نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟
۲۶
جزئیات جدید از درگیری علی دایی با سارقان مسلح +ویدیو
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

فیلم لحظه سرقت از علی دایی حاوی تصاویر شوک‌برانگیزی است؛ ویدیویی که نشان می‌دهد اسطوره فوتبال ایران در آن لحظات سعی داشته از فرزندش مراقبت کند.

خبرورزشیدر حاشیه؛ سرقت گردنبند یکی از سرشناس‌ترین چهره‌های ایران در روز روشن و وسط خیابان بیانگر شرایط سخت زندگی اجتماعی حال حاضر است. این اتفاق در در حوالی منزل او رخ داده و مشخص است برای او کمین گذاشته‌اند.

دایی در آن لحظات البته که علاوه بر مراقبت از خودش باید از جان دخترش نورا نیز در برابر سارقی که با چاقو به سمت او حمله کرده بود نیز محافظت می‌کرد. قهرمان فوتبال ایران هرچند توانست خودش و فرزندش را از این مهلکه سالم خارج کند، اما بی شک این سرقت می‌تواند تبعات ذهنی و روحی سختی نیز برای آن‌ها داشته باشد.

این فیلم نشان می‌دهد که دو سارق برای سرقت از دایی در کمین بوده و او را زیر نظر داشته‌اند. یکی از آن‌ها از موتورسیکلت پیاده شده و دایی که دست دخترش را گرفته و از اتومبیل پیاده شده را تعقیب و دیگری با موتور با فاصله حرکت می‌کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • امیر IR ۱۲:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۹
    تا حکم سنگینی مثل اعدام برای دزدها و سارقین تعیین نشود شرایط همین است. در ضمن متاسفانه فعلا فقط حجاب به عنوان مساله اجتماعی مطرح است.
    • علی IR ۱۷:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۹
      اون کسی که از ماشین پیده شد و به زمین افتاد اصلا از نظر شکل و فرم و نوع حرکت کردن و استایل مشخصه که علی دایی نیست بیشتر از 100 بار نگاه کردم. صد در صد مطمئن هستم که علی دایی نیست. اگه نگاه کنید متوجه میشید. دزدها هم مشخصه کاری به اون دختر که از ماشین پیاده شده ندارن و فقط می خوان از یک آدم ناشناس یک چیزی بدزدن. توی صحنه درگیری دختر به کناری میره و ماجرا مثل یک داستان از پیش طراحی شده فقط بین دو نفر اتفاق می افته. بعد کجا دیدین که اینطور دزدها یک چیزی بدزدن و بعد با پاهاشون فرار کنن. قانونش اینه یکی سوار موتور باشه و یکی دیگه کالا رو بدزده و بپره ترک موتور.
    • IR ۱۷:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۹
      البته در چند هفته گذشته فیلم ها و خبرهای زیادی در این زمینه در اینترنت منتشر شده که به نوعی هشدار به مردمه که ببینید اراذل و اوباش خظرناک هستند و پلیس باید با اینها برخورد کنه. به نوعی دارن میگن وضعیت موجود خوبه نذارین بدتر بشه. حالا ما نباید کاری به واقعی بودن یا واقعی نبودن اینها کاری داشته باشیم. یک سناریو ساخته می شه و اجرا می شه
    • GB ۱۷:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۹
      به نظر می رسه جامعه ایران به دلیل فقر و مشکلات شدید اقتصادی داره برای ثروتمندان بی درد ناامن می شه پس بهتره با فیلم هایی هرچند ساختگی به ثروتمندان هشدار بدیم و ازشون بخواهیم با تمام امکانات برای مقابله با ناامنی به میدان عمل بیان تا فضا رو برای دستگیری تمامی اراذل و اوباش آماده کنیم. نباید بذاریم فضا برای ثروتمندان نا امن بشه هر چند اگه مشکلات شدید اقتصادی کمر مردم رو شکست اشکالی نداره و مردم تحمل می کنند.( پیام داستان)
    • هادی IR ۱۸:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۹
      درراستای پیشنهاد شما باید عرض کنم که اگه راه حل اعدام و مجازات سنگینه که برای همه ی جرما از سبک تا سنگین مجازات اعدام تعیین کنن،تا دیگه شاهد وقوع هیچ جرمی نباشیم. با تشکر از مسئولین.
  • شمسعلی IR ۱۲:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۹
    خدایش اوضاع دیگه مسخره استتتتت
    • شمسعلی IR ۱۳:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۹
      جالب اینجاست دوست منو خفت کردن تو ماشین گوشی ایفونش رو بردن بعد کسیکه پشت نشسه بوده با پخی نیمچه هی میزده توسرش میگه کل لباسم خون شد رفتم اگاهی میگه همین ک زنده ای خدارو شکر کن.
  • مسعود IR ۱۳:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۹
    این اتفاق همیشه و هر روز برای همه مردم رخ میده . حتی خیلی بدتر . منتها اونا رسانه ندارن و معروف نیستن ضمنا دز این مواقع پلیس توصیه میکنه درگیر نشید و پول یا جواهر درخواستی دزدها رو بهشون بدید تا بهتون اسیب نزنن اما قیمت این گزدنبند برای علی دایی حکم یک هزاز تومنی برای من و شما رو داره . فکر من معلم و کارگر رو بکنید که این گردنبند علی دایی از حقوق یکسالم بیشتره
    • پدرام DE ۱۳:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۹
      تاسف برای طرز فکرت نظرت پر هست از فقر فرهنگی و حسادت به جای اینکه خواستار برخورد شدید با دزدها باشی . متاسفانه درصدی که مثل تو فکر میکنند زیاد هست برای همین دزدی و جنایت هم بیشتر
    • مسعکد US ۱۳:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۹
      اقا پدرام که طرز تفکرت خیلی بالاست میشه بگی با طرز تفکرت چثدر تونستی این مشکل رو کم کنی ضمنا اون گفنه پلیس بود نه من متاسفانه مشکل ما اینه که یه عده مثل تو فکر میکنن روشنفکرن در حالیکه یک ادم روشنفکر دیدگاه دیگران رو مسخره نمیکنه و نظراتشو مستدل میگه . به سادگی میتونم بگم در بهترین شرایط یک ادم متعصب و خودخواعی که میخواد ادای روشنفکری و دمکرات بودن در بیاره وگرنه به سادگی تعیین تکلیف نمیکردی ضمنا جناب روشنفکر اون دزد ها غم نان و ... دارن کارشون توجیهرپذیر نیست اما پلیس میگه ۵۰ درصد دزدها ، اولین بارشونه محیت کن بت نظراتت شکمشون سیر کن
  • محسن IR ۱۳:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۹
    سارقین باید دستگیر شوند و به اشد مجازات برسند در ضمن استفاده از زیور آلات طلا برای مردان حرام است.
    • هادی IR ۱۸:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۹
      خوبه که دوستان به درجه اجتهاد رسیدن و فتوا هم صادر می کنن. استفاده از طلا برای مردان مکروه است و نماز خواندن با طلا صحیح نیست. مکروه هم یعنی بهتر است استفاده نشود اما درصورت استفاده ،گناهی صورت نگرفته است
    • محسن IR ۲۲:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۱
      آقا هادی بهتر بود قبل از نظر دادن یک جستجوی ساده می کردین که بفهمید این مکروه بودن را هیچ کدام از مراجع تقلید که به درجه اجتهاد رسیدن و فتوا میدن نگفتن بلکه همه میگن استفاده از زیورآلات طلا برای مردان حرام است و اگر در نماز استفاده بشه نماز باطل است.
  • تتلیتی وحشتناک باهوش SE ۱۳:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۹
    جناب علی دایی تقاص می بینی
    • بهنام IR ۰۹:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۰
      تو از اسمت معلومه چی و کی هستی .....
  • امیر IR ۱۳:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۹
    آقای دایی. خوشحال هستم از اینکه سلامت هستید. امیدوارم سنگین ترین مجازات را براس سارقین در نظر بگیرند. ولی من اگر جای شما بودم و امکان مهاجرت به یک کشور دیگر را داشتم حتماً این کار را انجام می دادم. شما که دارید شرایط را می بینید که روز به روز در حال بهتر شدن است یا بدتر شدن.
    • امیر IR ۲۱:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۹
      کسانی که در پاسخ به نظرات بنده دیسلایک زدند جز این سه دسته هستند: یا ۱- از شخص دایی تنفر دارند، یا ۲- از سارقین حمایت می کنند و یا۳- شرایط را روز به روز در حال بهتر شدن می بینند.
  • آنالیزور پرسپولیسی IR ۱۴:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۹
    در محکومیت این حادثه شکی نیست ولی چیزی که برام عجیبه دزده نصف هیکل علی دایی رو هم نداشت، چطور علی دایی با صد و خورده ای کیلو وزن اینقد راحت تسلیم شد و رو زمین افتاد؟؟؟!!!
    • ami US ۰۵:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۰
      to Ali, love to see you in that seen and see how you react . weapons don't discriminate the size , no matter how big you are ,you be dead on spot if it penetrates into the body and rupture any vital organs ,Daie fell down due to retreating the attack very smart move by Ali but no so smart chasing the attacker afterwards.
  • ناشناس IR ۱۵:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۹
    گردنبند 80میلیونی بوده
  • پدرام DE ۱۷:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۹
    برخی زیر ویدئوی ترسناک این زورگیری نوشته‌اند «در جامعه‌ای که گرسنه است دایی باید بداند که گردنبند طلای به آن بزرگی دزدها را وسوسه می‌کند، پس خودش مقصر است»، عده‌ای مزه پرانده‌اند و با لکنت زبان دایی شوخی کرده‌اند که «گلدنبندم لو دزدیدن»! و عجب استقبالی از آن شده!، کسانی نظر داده‌اند که وقتی سلبریتی‌ها به کمپین «نه به اعدام» می‌پیوندند، نتیجه اش می‌شود همین، پس بخورید از آشی که خودتان پخته‌اید. برخی نوشته‌اند نه تنها او را رئیس فدراسیون نکردیم که وسط خیابان مال و اموالش را دزدیدیم!، در مورد عدم امنیت در کشور و ... هم نظرهای زیادی نوشته‌اند که اینجا قابل نقل نیست! البته که همدردی با او هم بسیار است اما انگار دل بعضی‌ها هم خنک شده است. خوشحال شدن از اینکه حالا که من پول ندارم، بگذار از پولدارها هم بدزدند! خرمن سوخته، خرمن دیگران سوخته خواهد. لبخند زدن به زخم دیگران، پهن کردن فرض قرمز برای کسانی است که یک روز سراغ خود ما هم می‌آیند. با قمه یا بی‌قمه!
    • مجهول الهویه IR ۰۱:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۰
      برگرفته از مقاله احسان محمدی. رفرانس بدین لطفا.
  • پدرام DE ۱۷:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۹
    این ماجرا دو روز دیگر زیر یک خبر مرگ، دزدی، اختلاس یا یک مکافات دیگر دفن می‌شود و از یاد می‌رود اما حال همه ما بد است. چه ما که هر روز با این خشم اجتماعی چهره به چهره می‌شویم و چه علی دایی که احتمالاً این کامنت‌ها را می‌بیند و داغش بیشتر می‌شود که چرا باید بخشی از جامعه آن قدر پر از کینه نفرت شده باشد که با زورگیر همدلی کند؟
  • DE ۱۷:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۹
    نکته آزاردهنده واکنش بسیاری از کاربران در شبکه‌های اجتماعی است. جایی که ریاکاری معمول ایرانی در پر کردن پرسشنامه‌‌ها یا پیش چشم دوربین را کنار می‌گذارند و حرف دلشان را می‌زنند. اینجا برای کسانی که علاقه‌مند به شناخت جامعه هستند یک دانشگاه است
  • ابراهیمتجدد IR ۱۰:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۰
    پلیس محترم برای جلوازگیری از خطرات جانی اقدام لازم انجام خواهد کرد
  • ابراهیمتجدد IR ۱۰:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۰
    پلیس محترم برای جلوازگیری از خطرات جانی اقدام لازم انجام خواهد کرد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی