نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
مذاکره همزمان محسن ربیع‌خواه با سه باشگاه لیگ برتری
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس درحال مذاکره با سه باشگاه به صورت همزمان است تا تکلیف خود را روشن کند.

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ محسن ربیع‌خواه از لیست یحیی گل‌محمدی برای فصل بیستم بیرون ماند و حالا باید به دنبال باشگاه دیگری برای ادامه فوتبالش باشد.

ربیع‌خواه بدون تردید یکی از بااخلاق‌ترین بازیکنان فوتبال ایران به شمار می‌رود که در مدت حضور در جمع سرخپوشان، حاشیه‌ای نداشت و از لحاظ فنی هم مورد تائید برانکو ایوانکوویچ و همچنین گابریل کالدرون بود ولی یحیی تصمیم به حذف این بازیکن از لیست خود گرفت.

در مورد وضعیت این بازیکن شنیدیم، ربیع‌خواه مشغول مذاکره همزمان با سه باشگاه است تا در فصل بیستم، پیراهن تیمی غیر از پرسپولیس را به تن کند و بهترین انتخاب را داشته باشد.

گویا مهم‌ترین موضوع برای این بازیکن که در کارنامه خود، چهار قهرمانی لیگ برتر همراه با پرسپولیس سنجاق شده و سابقه بازی در پاس همدان، تراکتور تبریز و صنعت نفت آبادان را دارد، قیمت قرارداد است. به معنای دیگر، هر باشگاهی، پیشنهاد بهتری داشته باشد، محسن را جذب می‌کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • گودرز(تاج-تیم اول ایران) IR ۱۳:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۹
    خخخ آقای پاس به عقب رو کی میخره خخخخ
    • IR ۱۴:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۹
      مطمئن باش تیم کاج تیم سوم پایتخت یکی از مشتری یاشه هیچکی از بازیکنای شما اندازه اون جام ندیده وتو هر تیمی میتونه بازیکن بزرگی باشه
  • خون قرمز کیسه ابی IR ۱۴:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۹
    ایشالله که پسره خوب بی حاشیه به یه تیم خوب بره
  • امید اس اس SE ۲۱:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۹
    خداییش درسته بازیکن خیلی خیلی معمولی و چه بسا ضعیف هم هست ولی از حق نگذریم از فرشید اسماعیلی هزار برابر بهتره به مدیران استقلال پیشنهاد می کنم هرجور شده جذبش کنند الان نشد بعد نیم فصل بگیرندش خداییش زشته صبح تا شب تو اینرنت مخ ملت را خوردیم دو ستاره ایم بعد کیسه گل پاختاکور بشیم زشته در شان ما نیست

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی