عباس سرخاب: جذب محمد نادری بدون رضایتنامه عجیب بود!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پیشکسوت تیم استقلال گفت: امیدوارم ماجراهای بازیکنانی که هر یک با مشکلاتی به استقلال آمده‌اند، ختم به خیر شوند.

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ عباس سرخاب، پیشکسوت تیم استقلال درباره اتفاقات اخیر در تیم سابقش با ما همکلام شد و بازی با تیم شهرداری آستارا را لازم و به موقع دانست. 

آقای سرخاب! استقلال در سومین دیدار دوستانه‌اش روبه‌روی یک تیم دسته یکی به تساوی دست پیدا کرد. دلیلش چیست؟
هیچ ایرادی ندارد. اتفاقاً دیدارهای تدارکاتی برای همین چیزهاست که کادر فنی ایرادات تیم را پیدا کرده و متوجه وضعیت تک‌تک نفرات‌شان بشوند. 

بیشتر در این باره توضیح می‌دهید؟
در ترکیب دیروز استقلال دیدیم که تقریباً دو تیم متفاوت در دو نیمه به میدان رفتند. این نشان می‌دهد محمود فکری در حال بررسی دقیق وضعیت تک‌تک بازیکنانش است و می‌خواهد به درستی تاکتیک تیمی‌اش را در دیدارهای لیگ برتر به اجرا بگذارد. 

چرا استقلال فقط با تیم‌های لیگ یکی بازی می‌کند؟
مس رفسنجان یک تیم لیگ یکی است که تازه به دسته برتر صعود کرده و حریف هفته اول استقلال است. این تیم تا بخواهد حال و هوای لیگ برتر را به خودش بگیرد لااقل یک نیم‌فصل یا شاید هم بیشتر زمان می‌برد. برای همین این تیم با همان سبک بازی پرفشاری که در لیگ دسته یک بازی می‌کرد، به میدان خواهد رفت و اتفاقاً من فکر می‌کنم انتخاب این تیم‌ها به درستی انجام می‌شود تا استقلال با قدرت و جنگندگی تیم‌های دسته یکی که بیشتر می‌خواهند خودشان را به تیم‌های لیگ برتری اثبات کنند، بازی ‌کند. در بازی با تیم هوادار هم استقلال با سختی و تنها با یک گل موفق شد حریفش را شکست بدهد که نشان از همین موضوع است. 

درباره پنجره بسته استقلال چه نظری دارید؟
چه عرض کنم! در باشگاه رقیب بدهی‌شان به برانکو تقریباً در حال تمام شدن است ولی در استقلال خبری از تلاش برای این کار نیست و این باعث می‌شود وضعیت به گونه‌ای دیگر برای ما رقم بخورد و این نگرانی هست که شاید استقلال نتواند در هفته اول از بازیکنان جدیدش استفاده کند. 

موضوع نادری را شنیدید؟
خیلی برایم عجیب بود. یعنی از مدیران باشگاه استقلال و البته خود نادری بعید بود که بدون اطلاع از باشگاه کورتریک بازیکن‌شان را جذب کنند. این را همه می‌دانند برای جذب بازیکن قرضی یا قطعی باید رضایت باشگاهی که با آن بازیکن قرارداد دارد را جلب کنند. نمی‌دانم در این باره چه بگویم. فقط امیدوارم ماجراهای بازیکنانی که هر یک با مشکلاتی به استقلال آمده‌اند، ختم به خیر شوند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مانی IR ۱۶:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۹
    سوال من از سرخاب اینه اون زمانیه که پرسپولیش دو پنجره ش بسته بود و تیم شما سالی ۲۵ بازیکن میخرید برلتون عجیب نبود و نگرانی نداشتید
  • 000 US ۱۸:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۹
    چراعجیب ؟بازیکن خوبی که هست.پول رضایتنامه شوکه خودش میده .مجانی هم بازی میکنه.هرتیمی آرزوی داشتن چنین بازیکنی راداره .حالااستقلال زرمگتربود وزودترجذبش کرد
    • حقگو IR ۲۲:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۹
      آره تو راست می گویی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی