نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
جمعه ۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۴
۱ |
۰
ابومسلم خراسان به مستطیل سبز بازگشت
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدیرعامل باشگاه ابومسلم هفته جاری به فوتبال دوستان خراسانی وعده بازگشت دوباره این تیم فوتبال را به مستطیل سبز داده بود که این وعده تا حدودی محقق شد.

خبرورزشی/ لیگ آزادگان؛ محمدرضا عباسی به رسانه‌ها گفته بود: باشگاه ابومسلم دوباره احیا خواهد شد و با هیات مدیره جدید، خود را برای حضور در لیگ دسته ۲ فوتبال کشور آماده می‌کند.

در نهایت پس از  مدتها، هیات امنای جدید با ترکیبی از چهره های ورزشی، لشکری و سیاسی مشهد و خراسان رضوی تشکیل شد و آنان نیز اعضای هیأت مدیره را برگزیدند.

بر این اساس حشمت مهاجرانی، مجتبی بهاروند، هادی رضایی، علی باخرد،  جواد آرین منش، محمدرضا عباسی، سید جواد کمالی، حسن نوری و نرگس شالچیان ۹ عضو هیات مدیره هستند، همچنین مهدی جوانمرد و حسین فیروزیان به عنوان اعضای علی البدل هیات مدیره انتخاب شدند.

پس از اتمام جلسه هیات امنا، نخستین جلسه هیأت مدیره باشگاه ابومسلم با حضور اعضا برگزار گردید و به اتفاق آرا حشمت مهاجرانی به عنوان رییس هیأت مدیره، مجتبی بهاروند به عنوان نایب رییس هیأت مدیره و محمدرضا عباسی به عنوان مدیرعامل و سخنگوی هیأت مدیره انتخاب شد.

بر اساس اعلام رسمی باشگاه  اختیار مذاکره و خرید امتیاز لیگ دسته دوم فوتبال ایران به مدیرعامل باشگاه داده شد.

به نظر می رسد نخستین قدم عملی در احیای این باشگاه باسابقه فوتبال در مشهد و خراسان تحقق حضور آن در لیگ سراسری دسته ۲ فوتبال است.

نگاهی به ترکیب هیات امنا، هیات مدیره و بویژه رییس هیات مدیره نشان می‌دهد این باشگاه با عزم جدی به دنبال به دست آوردن جایگاه متوسط خود در لیگ برتر مانند سالهای میانی دهه ۹۰ است.

بسیاری از هواداران قدیمی از بازگشت بنیانگذار این باشگاه قدیمی یعنی حشمت مهاجرانی به این کارزار استقبال کردند اما نگاهی به سابقه باشگاه ابومسلم و بعد از آن سیاه جامگان خراسان نشان می‌دهد کشتی طوفان زده فوتبال بومی خراسان موج های بزرگ فوتبالی و غیرفوتبالی را پیش روی خود خواهد داشت.

پس از اینکه باشگاه ابومسلم و سپس سیاه جامگان مشهد با سابقه سه دوره حضور متوالی در لیگ برتر در سال ۹۷ به لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های کشور (جام آزادگان) سقوط کرد، این تیم با نظر کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ به دلیل عدم اجرای تعهدات مالی و انضباطی خود مهرماه همان سال از جدول مسابقات جام آزادگان نیز کنار گذاشته شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • سعید IR ۱۶:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۹
    مشکل ابومسلم‌ اسم ابومسلم هستش که یک مخالف خیلی قدر فدرت داره که کسی جرات مخالفت و... باهاش نداره همتونومیدونید کیه . بقیه ش داستانه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی