نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
توضیحات احمد سعادتمند درباره ۱۰ میلیارد تومانی که گفتند گم شده است!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

احمد سعادتمند، مدیرعامل پیشین استقلال درباره ۱۰ میلیاردتومانی که گفته شد، گم شده‌ توضیحاتی را ارائه داد.

خبرورزشی/ در حاشیه؛ احمد سعادتمند، مدیرعامل پیشین استقلال با انتشار پستی در اینستاگرام، درباره ۱۰ میلیارد تومانی که بسیار حاشیه‌ساز شد، توضیح داد. او در این ارتباط نوشت:

بنام خدا
مهم نیست چقدر خسته ای و دلت شکسته
دریایت طوفانی اما دلت آرام..
(هزینه کرد ده میلیارد تومان ایرانسل)

هواداران بدانند با پیگیری های مستمر موفق به دریافت ده میلیارد از شرکت محترم ایرانسل بصورت قرض الحسنه شدیم و برخی عنوان کردند این ده میلیارد معلوم نیست کجا هزینه شده است.

ده میلیارد چطور هزینه شد ؟؟؟؟؟؟
۱. مبلغ سه میلیارد و پانصد میلیون تومان معادل آن به حساب صراف و عین مبلغ تا زمانی که بودم پارت به پارت تا سقف یکصد و سی هزار دلار بحساب شیخ دیاباته واریز گردید..
۲. مبلغ یک میلیارد و ششصد میلیون تومان و معادل آن بابت مطالبات میلیچ بر اساس تقاضای خودش پنجاه هزار دلار نقد تهیه گردید..
۳. مبلغ دو میلیارد و چهارصد میلیون تومان بابت قسط آخر بازیکنان و کادر فنی و سرپرستی و پزشکی پرداخت کردید ..
امسال اولین سالی بود که تا سقف نود و پنج درصد پرداختی داشته ایم. طی هشت ماه در سال گذشته فقط چهل درصد پرداختی صورت گرفت و شب عید بازیکنان و کادرفنی سه ماه بود که دریافتی نداشتند اما در سال جدید در مدت کمتر از پنج ماه پنجاه درصد پرداخت صورت گرفت..
۴. مبلغ حدود یک و نیم میلیارد تومان هم بابت پرواز هواپیمایی وارش و هزینه های جانبی سفر قطر و حقوق پرسنل مالیات و دارایی و تامین اجتماعی و شرکت نیکان پرداخت گردید ...
و مابقی بیش از یک میلیارد تومان هم در حساب باشگاه موجودی باقی ماند.
باشگاهی که در زمان تحویل به بنده موجودی حسابش فقط دو میلیون تومان بوده است..

این موارد با سند و مدرک مثبته با امضای اینجانب رییس هیات مدیره و ذیحساب و صدور چک رسمی از حساب خزانه باشگاه پرداخت شده است ..

مراتب فقط جهت تنویر افکار عمومی می باشد..
هر روز در راستای شفاف سازی در زمینه‌های مختلف مستندات را ارائه خواهم داد.

توضیحات سعادتمند درباره ۱۰ میلیارد تومانی که گفتند گم شده است!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • حمید علوی CA ۲۳:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۹
    زمان میگذره و احتمالا خیلی از ما به این نتیجه میرسیم که آقای سعادتمند در مقایسه با خیلی از باصطلاح مدیران، انصافن مدیر سالم و خوبی بود. نه اینکه بدون اشتباه باشه، ولی در مجموع و بویژه در مدیریت مالی استقلال خیلی خوب عمل کرد.
    • امید اس اس IR ۲۳:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۹
      دوستان عزیز ایندفعه واقعا به خدا خودمم فیکم نیست خواستم بگم کجاش سالم بود؟؟؟ در یه ماه سه جام از استقلال گرفت بدترین مدیر تاریخ استقلال همین آدمه بازم میگم فقط مرحوم خسروانی عاشق استقلال بود و البته فتح الله زاده هم واقعا مرد سالمی بود روزی که دکتر خطیر به استقلال اومد هدفش درست کردن باشگاه بود اما گیر دلال هایی مثل پندار توفیقی و فتحی بی مصرف افتاد و مثل اونا شد!!! وقتی خطیر پاتوسی رو آورد همه گفتن دلاله ولی کیفیت پاتوسی نشان داد اینا دروغ گفتن و اصلا پاتوسی اهل دلالی نبود خطیر بود که پیشنهاد آوردن استرا رو مطرح کرد ایشون بود که نقشه های شفر رو لو داد خطیر بود که فساد و ناپاکی زنوزی و نصیر زاده رو به همگان نشون داد درسته دکتر خطیر کار بس زشتی کرد که به سعودی ها خط میداد و یه زمانی با کی روش دعوا کرد بعضی جاها هم واقعا اشتباهاتی داشت اما واقعا از مدیرای فعلی استقلال بهتر بود
    • نامدیران ریا کار IR ۰۰:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۰
      همینکه لنگیا بهت مثبت میدن کافیه !
  • علیرضا سپاهانی IR ۲۳:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۹
    شما ثابت شده ای جناب سعادتمند،میخواستی ستاره سوم رو بزنی رو سینه استقلال ولی نزاشتن
    • مانی IR ۲۳:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۹
      دوباره شروع شد بزار حداقل چند ماه از شعار و کمپینهاتون علیه سعادتمند بگذره بعد بگو نزاشتن
    • شکارچی تاریکی IR ۲۳:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۹
      توروخدا نظر نده لنگی شله زرد نما
  • امید اس اس IR ۲۳:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۹
    روزی که سعادتمند به استقلال اومد فکر میکردم مرحوم خسروانی دوم اومده که مثل پدر تیمو بسازه اما دیدم که اشتباه کردم سعادتمند تو یه ماه سه جام آسیا ـ جام حذفی و سوپرجام رو از استقلال گرفت و عملا کاری کرد که در 42 سال هیچکس حتی فتحی بی کفایت هم از پس اینکار بر نمیومد آخه انسان مثلا خوش فکر دو روز قبل فینال جام حذفی میری ایتالیا چیکار؟؟؟ اگه میخواستی بدهی صاف کنی چرا مذاکره کردی و اگه واقعا مذاکره کردی چرا استرا نیومد؟؟ درکل هم خلیل زاده هم سعادتمند افتضاحن هردوشون نوچه وزیرن این تیم یکی مثل مرحوم خسروانی میخواد که بلندش کنه استقلال شوالیه بزرگ (فتح الله زاده) رو میخواد البته پرسپولیس هم همینطوره یکی با عرضه مثل دادکان یا طاهری میخواد چرا استقلال و پرسپولیس رو با تالار خانوادگیتون اشتباه گرفتین؟؟ طرف پیک موتوری پیتزا فروشی بوده برای مسعود پیتزا آورده یکم بلبل زبونی کرده اینم خوشش اومده گفت بیا برو مدیر استقلال یا پرسپولیس بشو.!!!! نکته آخر اینکه این آخرین کامنت امشب من بود و هرکسی به هر دلیلی به اسم من کامنت زد یه دروغگوی متوهم کم عقله

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی