علی کریمی: با استقلال و سپاهان کار به رقم پیشنهادی نرسید
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

هافبک پیشین آبی‌پوشان گفت: من مقصر نیستم که برای استقلال در خط هافبک مشکلی پیش بیاید چون هیچ هافبکی از تیم جدا نشده است.

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ علی کریمی هافبک دفاعی تیم فوتبال استقلال تهران در نهایت به طور رسمی از جمع آبی پوشان جدا شد. او که در حال حاضر در آستانه سفر به کشور قطر برای پیوستن به تیم القطر قرار دارد، در فرودگاه امام خمینی گفت: امیدوارم بتوانم روزی دوباره به استقلال برگردم.برای تجربه جدید در زندگی فوتبالی ام به قطر می‌روم.برای من و استقلال این جدایی سخت است.من از پایان فصل تصمیم داشتم از استقلال جدا شوم.امیدوارم برای استقلال و ایران در قطر نماینده خوبی باشم.

او همچنین ادامه داد: محرم نوید کیا روی من و فوتبالم تاثیر زیادی داشته است و به من پیشنهاد داد و مذاکره ای هم برای رفتن به سپاهان داشتیم اما جدی نشد. با استقلال و سپاهان کار به رقم پیشنهادی نرسید. من به همه ارکان باشگاه استقلال اعلام کرده بودم که دنبال لژیونر شدن هستم. باشگاه هم مهدی مهدی پور را گرفته و جایگزین من شده و باشگاه می دانست من جدا می شوم. من مقصر نیستم که برای استقلال در خط هافبک مشکلی پیش بیاید چون هیچ هافبکی هم جدا نشده است. این را هم بگویم که قطر اس سی از یک ماه و نیم پیش به دنبال مذاکره با من بود.

کریمی در پایان گفت: فوتبال ایران استعدادهای زیادی دارد اما امکانات و دستمزد و زیرساخت های خوبی ندارد.استقلال هم با این شیوه مدیریتی کار سختی دارد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • شمسعلی IR ۲۳:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۹
    از ته قلبم ارزوی موفقیت دارم برات به امید بازگشت دوباره ات به تاج کبیر اسیا
    • کامبیز IR ۱۰:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۰
      راست میگه مدیرعامل سپاهان و استقلال بهش زنگ زدن و گفتن : داداش علی چطوری؟ کم پیدایی؟ بیا بینیمت دلمون برات تنگ شده ؟
  • ستارگان سرخ ایران و آسیا IR ۲۳:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۹
    ولی چیزی به نام دلار جدایی از استقلال و پرسپولیس رو برای ستاره ها راحت می کنه
  • علی IR ۲۳:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۹
    موفق باشی
  • گودرز(تاج-تیم اول ایران) IR ۰۰:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۰
    برو دیگه دوست ندارم .تو دل ۶۷ میلیون استقلالی رو شکستی ..وقتی اومدی استقلال کمر دردت رو آوردی وقتی هم که داری میری چشم غره میایی
    • ستارگان سرخ ایران و آسیا IR ۰۰:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۰
      جان تو استقلال و پرسپولیس روی هم رفته ۲۰میلیون هم طرفدار ندارند آخه ۶۷میلیون ؟!!!!!!!!!
    • مانی IR ۱۲:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۰
      دقیقش ۶۷ میلیون و ۸۳۲ هزار و ۴۱۵ نفره خخخخخخخخخ
  • مانی IR ۰۰:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۰
    منتظر تایید و یا رد قابلیتهای علی کریمی از طرف علیرضا سپاهانی هستیم
  • اس اسی IR ۰۰:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۰
    تجربه جدید فوتبالی ؟؟!!! اونم توی قطر ؟! یه جور میگه انگار داره میره آژاکس یا پاری سن ژرمن راحت باش دیگه همه سِر شدن بگو تجربه جدید میلیون دلاری
  • لنگ مافیای ورزش IR ۰۰:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۰
    هیچ نامی بزرگ تر از استقلال نیست برای هیچکس هم مهم نیس ک رفتی
    • ستارگان سرخ ایران و آسیا IR ۰۱:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۰
      راست میگی ما بودیم می گفتیم تیام‌ ، پاتوسی ، ابراهیمی ، فلانی و فلانی !!!!!!
    • .،. IR ۱۳:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۰
      مشکل ما ایرانیا همینه که انقدر متکبر و مغرور هستیم کارمون به توهم زدن کشیده شده ی کم واقع بین باشید کجای دنیا اسم از استقلال یا پرسپولیس ببری میگن باشگاه بزرگ؟؟؟؟؟ هیچ کجای دنیا اصلا باشگاهای ایرانی رونمیشناسن مث این می مونه طرفدارای محمدان بنگلادش بیان بگن هیچ نامی بزرگ تر از محمدان نیست و ما بزرگ ترین باشگاه جهان هستیم!!!
    • .،. IR ۱۴:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۰
      همین کیسه آینده کریمی رو خراب کرد و از دیناموزاگرب برش گردون ایران و حتی خودش گف ک از اومدنش به شدت پشیمونه یا مثلا تیام که گفت تا زمانی که سری آ بودم تیم ملی بودم و اوضام خوب بود ولی وقتی اومدم لیگ ایران و تیم استقلال از دنیای حرفه ای فوتبال فاصله گرفتم و از تیم ملی هم خط خوردم!!!! حالا کاری به بازیکنای خارجی ندارم تیمی که داره آینده جوونایی که پس فردا می تونن برا تیم ملی خودمون مفید باشن مث کریمی( که البته آیندش ب قدر کافی خراب شد) یا قایدی که نمیزارن اروپا بره رو به خطر میندازه چه طور تیم بزرگیه؟؟؟؟؟ اگه تیم ملی داره بدبخت میشه و اگه لژیونر تو اروپا نداریم یا کم داریم به خاطر تیمای امثال کیسه هستن و برام جالبه که میگه هیچ نامی بزرگ تر از استقلال نیست خخخخخ!!! همین کریمی منت سر تیم بی ریشه ای مث استقلال گذاشت که چند فصل آیندشو به خطر انداخت یه تار موی بازیکنی که می خواد لژیونر بشه می ارزه به کل تیمتون بی خود توهم نزنید که طرفدار باشگاه بزرگی هستید شما فقط طرفدار تیمی هستید که داره تیم ملی رو بدبخت میکنه شما فقط طرفدار تیمی هستید که پس فردا باعث میشه کل دنیا تو جام جهانی بهمون بخنده
  • یه پرسپولیسی قدیمی IR ۰۰:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۰
    اصلا با سپاهان و استقلال راجع به پول صحبت نمیکرده؛ فقط در مورد آب و هوا و قیمت نفت وست تگزاس اینترمدیت و تاثیر ادبیات عرب بر شعر فارسی صحبت میکردن!
  • ایرانی تلب کار IR ۰۱:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۰
    هر شخصی باید برای زندگی خودش تصمیم بگیرد. توی این روزگار سختی که همه مشکلات دارن بازیکنای فوتبال هم یه دورانی داره وباید به فکر خودت وزندگی باشه.
  • محمودی IR ۱۰:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۰
    مشکل پول بود؟؟ میگفتی نادری پول قرارداد شما رو هم پرداخت میکرد. منابع نردیک باشگاه استقلال نقل کردند بدهی شفر جباروف و باشگاه پاختاکور محمد نادری پرداخت کرده. صحبت پرداخت بدهی میلیچ هم هست!!!!!! تازه ماسک و دستکش هم برای تیم خریده. وعده تامین توتون قلیون با طعم های مختلف رو هم داده!!!!!!!!!!!
    • تاج کبیر آسیا IR ۱۰:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۰
      دوست عزیز پمادو بزن اونجا که میسوزه.علی کریمی رفت و من به شخصه براش آرزوی موفقیت میکنم ولی محمد نادری بدجوری آتیشتون زده ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی