نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
تکلیف مهدی رسول‌پناه در هیئت مدیره پرسپولیس چه می‌شود؟ 
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

معلوم نیست بعد از آن همه توهین توسط سرپرست باشگاه پرسپولیس تکلیف او در هیئت مدیره چه خواهد شد و چرا وزارت ورزش این موضوع را به صورت شفاف مشخص نمی‌کند.

خبرورزشیلیگ برتر ایران؛ بعد از انتشار فیلم‌ها و فایل‌های صوتی از رسول‌پناه میان برخی هواداران و حرف‌های خارج از عرفی که وی در مورد کادر فنی و برخی از بازیکنان این تیم زد به قدری هجمه به سمت وزارت ورزش و شخص رسول‌پناه وارد شد که وی در نهایت از سمت خود استعفا کرد اما بعد از چند روز مشخص شد این استعفا فقط از سرپرستی باشگاه بوده و وی به عنوان عضو هیئت‌مدیره و رئیس آن هنوز هم سمت دارد. پنج‌شنبه هیئت‌مدیره باشگاه پرسپولیس در محل وزارت ورزش تشکیل جلسه داد تا با قبول استعفای مهدی رسول‌پناه از سرپرستی باشگاه، مدیرعامل جدید انتخاب شود. نکته قابل توجه در نشست مدیران پرسپولیس غیبت مهدی رسول‌پناه بود. حال معلوم نیست بعد از آن همه توهین توسط سرپرست باشگاه پرسپولیس تکلیف او در هیئت مدیره چه خواهد شد و چرا وزارت ورزش این موضوع را به صورت شفاف مشخص نمی‌کند. آن چیزی که مشخص است هواداران پرسپولیس اصلاً دوست ندارند رسول‌پناه را در هر سمتی در تیم‌شان ببینند ولی به صورت قانونی او هنوز رئیس هیئت مدیره پرسپولیس است. 

در حال حاضر اعضای هیئت‌مدیره پرسپولیس شامل رسول‌پناه، فیاض، علیپور و رغبتی می‌شوند. و مشخص نیست سمیعی عضو هیئت‌مدیره هم شده است یا خیر. در واقع هیئت‌مدیره پرسپولیس که باید تعداد نفراتش‌ فرد باشد در حال حاضر چهار نفر است و هنوز برنامه وزیر ورزش برای این موضوع مشخص نیست.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • mohsen IR ۱۰:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۰
    رسولی پناه۹۵ درصد قرارداد بازیکنان و بدهی برانکو رو داد در نقل انتقالات بر عکس تیم های دیگه در کمال آرمش قرار داد بست و تیم رو زیر بار بدهی نبرد و در برابر درخواست بیجای بعضی از بازیکنان که می خواستند قراردادشان افزایش پیدا کنند ایستاد و در آخر برای همین کارهایی که انجام داد یکسری کانال هواداری که منفعت شون در رفتن ایشان بود علیه این آقا شروع به دسیسه کردن و در آخر هم از سادگی ایشان استفاده کردند و اسم هوادار باهاش مصاحبه کردن وکنارش زدن در کل این خط و این نشان ،مدیر بعدی و بعدتر رو هم ببینید مدیری که باج بده به هرکسی به کار پرسپولیس نمی خوره این مدیرها به جز بدهی چیزی به بار نمی آورند تمام
  • خون قرمز کیسه ابی IR ۱۱:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۰
    بری که دیگه برنگردی که باعث نابودی تیم شدی..فایل های صوتی هم کاره خودش بود که بازیکنارو فراری بده وگرنه مگه میشه جلو خبرنگارا یا اصلا جلوی ادم عادی اون حرفارو بزنی اونم موقعی که شجاع میخواست تمدید کنه.البته شجاع که دنبال بهونه بود ولی این اقا هم تیمو خراب کرد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی