نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
از خواب بیدار شوید، دادکان مدیرعامل پرسپولیس نیست!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

آنهایی که منتظر شنیدن نام مدیرانی مانند محمد دادکان برای مدیرعاملی باشگاه پرسپولیسی بودند، رفقایی هستند که یک عمر است وزنه‌های خود را در باشگاه اشتباه می‌زنند.

خبرورزشی/ آرتین زهرابی؛ انتخاب مدیرعامل باشگاه پرسپولیس دقیقا مطابق با مقرارت و قوانین همین چند سال اخیر اتفاق افتاد و خوشبختانه یا بدبختانه هیچ چیز تغییر نکرد.

همان طور که هفته گذشته نوشتیم شرط مدیرعاملی در این دو باشگاه، حضور چهره‌های شناخته شده، فوتبالی و مردمی نیست؛ بلکه هر چقدر این مدیران ناشناس‌تر و نامانوس با فوتبال باشند شانس بیشتری برای حکم گرفتن پیدا می‌کنند!

در همین یکی، دو روز گذشته آنقدر نام جعفر سمیعی در رسانه‌ها عنوان شده که مخاطبان ورزش نیز با اسم مدیرعامل جدید باشگاه پرسپولیس آشنا شده‌اند؛ در واقع همان هایی که رسول‌پناه را نمی‌شناختند، این روزها در فکر آشنایی بیشتر با سمیعی هستند...

بر اساس تمام گمانه‌زنی‌ها، هیچ اتفاق غیرمترقبه‌ای در پرسپولیس رخ نداده و از آنجا که در بر همان پاشنه چرخیده، هیچ‌کس نباید با جمله‌های عصاقورت داده و شگفت‌زده درباره این انتخاب حرف بزند. اینجا شگفتی معنا ندارد؛ فقط باید انتخاب‌ها و سلیقه‌ها را دید و گفت احسنت!

آنهایی که منتظر شنیدن نام مدیرانی مانند محمد دادکان برای مدیرعاملی باشگاه پرسپولیسی بودند، رفقایی هستند که یک عمر است وزنه‌های خود را در باشگاه اشتباه می‌زنند. این اشکال بر ما هم وارد است؛ چون طبق خواسته‌های شما، یک بار همین پیشنهاد را مطرح کردیم و با اینکه می‌دانستیم در چنین شرایطی، دادکان هرگز به صحنه فوتبال بازنمی‌گردد اما همچنان نوشتیم و در این باره نکته‌هایی را مطرح کردیم.

این نگاه وسواس‌گونه مردم به حضور چهره‌های فوتبالی در این عرصه قابل تقدیر است و سلیقه فوق‌العاده مخاطبان ورزش و خواسته‌های آنها چیزی نیست که از دید رسانه‌ها پنهان بماند اما تصمیم‌سازان حوزه ورزش، مثل شما نمی ‌اندیشند و سلیقه‌شان در همین حدی است که ملاحظه می‌کنید. ما و شما هیچ‌کاره‌ایم؛ ما فقط تماشاگریم و باید این بازی‌ها را با آرامش تماشا کنیم؛ همین!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۹
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ستارگان سرخ ایران و آسیا IR ۱۱:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۱
    همون موقع هم گفتم اینا رو برای وزیر ورزش می نویسید خنده داره اون اصلا گوش نمیده
  • علی کانابیس IR ۱۱:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۱
    آرتین زهرابی لاااایک
  • 000 IR ۱۲:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۱
    مدیرجدیدهندوانه سربسته ست.نمیدانیم جندمرده حلاجه .ولی قاعدتا برای آرامش تیم فعلابایدازش حمایت کنیم .گفتم .برای آرامش تیم .واجازه بدهیم کارش رابکند.تازمانی که عیارش مشخص شود.
  • پارسه GB ۱۲:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۱
    مصداق بارز مردم سالاری و شایسته سالاری
  • خون قرمز کیسه ابی IR ۱۴:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۱
    وزیر ورزش فقط کسایی رو منصوب میکنه که اولا بله قربان گو باشن دوما از دوستان و اشنایان خودشون باشن..هیچوقت خواسته مردم مهم نبوده و نیست
  • بهنام IR ۱۸:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۱
    اینایی که گفتین درست ؛ ولی اگه هیچی گفته نشه طرف فکر میکنه همه هالو هستن . حرف درستو باید گفت و به نتیجش کار نداشت بدترین کار اینه که سکوت کنیم
    • ارسلان IR ۱۵:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
      برو جلوی مجلس یا دم در وزارت ورزش اعتراض کن بگو چرا اینجوری شد؟؟؟؟؟؟؟؟؟سکوت هم نکن!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • بهنام IR ۲۲:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
    در جواب به ارسلان بچه جون من پرسپولسیسم نه استقلالی ! شماها معنی سکوت نکردنو رفتن جلو مجلس میدونین . این هوچیگریه . طرف صحبت من نویسنده ی مطلب بود که حس میکنه نباید حرف میزد و میگه تحت تاثیر طرفدارای پرسپولیس در مورد دادکان مطلب زده و اشتباه کرده. امثال تو طرف صحبت من نیستین برو پفکتو بخور
  • ققنوس IR ۲۲:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۴
    آه و واویلا ... کوووو گوشه شنواااا ... !!! مرسی از آقای زهرابی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی