حاج رضایی: به پیشنهاد مربیگری در تیم ملی جواب منفی دادم
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کارشناس فوتبال ایران گفت: پرسپولیس با همه این مشکلات، خودش را به فینال رسانده، چطور می‌آیند این ظرفی که پر از آب زلال است را با لگد می‌زنند؟

خبرورزشی/ تیم‌های ملی؛ انتخاب مدیرعامل باشگاه پرسپولیس به سوال روز رسانه ها از اهالی فوتبال تبدیل شده است. امیر حاج رضایی در مورد اینکه انتصاب‌ها از جانب وزیر انجام می‌شود و آیا او نمی‌تواند انتصاب‌های بهتری را در دو باشگاه پرسپولیس و استقلال انجام بدهد گفت: «زمانی که جوان بودم رئیس فدراسیون وقت به من گفت می‌خواهیم شما را مربی تیم ملی بزرگسالان کنیم. گفتم نه، من در آن حد نیستم. گفت نمی‌خواهید همکاری کنید؟ گفتم چرا، اگر تیم جوانان را بدهید از پس آن بر می‌آیم اما در اندازه تیم ملی بزرگسال نیستم. گفت افرادی را سراغ دارید؟ گفتم بله، چطور نمی‌شناسید؟ حسن حبیبی، امیر آصفی و... هستند. واقعا نمی‌توانستم این کار را انجام بدهم. چون هم آبروی خودم را و هم آبروی تیم ملی کشورم را دوست داشتم. الان هم اگر مدیران توانمندی باشند که هستند، کار را نمی‌پذیرند چون به هیچ صورتی نمی‌شود. وزیر فرد محترمی است. به هرحال در کابینه است و وظایفش را انجام می‌دهد اما اگر بخواهد به من دستور بدهد نمی‌توانم آن را بپذیرم. این کار نافرمانی نیست. علتش این است که معتقدم او فوتبال را با شیوه‌ای که اهالی فوتبال بلد هستند، نمی‌داند. وقتی من نمی‌دانم باید اطاعت کنم. بنابراین چکار می‌کنم؟ تلاش می‌کنم در جاهای دیگر کار کنم.»

حاج رضایی در این مصاحبه به نکته ای اشاره می کند که قابل تامل است: «علاقه من به فوتبال حد ندارد اما الان واقعا دردمند آن هستم. شما ببینید پرسپولیس با همه این مشکلات و گرفتاری‌ها خودش را به فینال رسانده، خیلی کار با ارزشی است. چطور می‌آیند این ظرفی که پر از آب زلال است را با لگد می‌زنند تا آب آن بریزد؟! ان‌شاالله خدا کمک کند اتفاقات خوبی در آینده بیفتد. ما به امید زنده هستیم.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • عبدل آبدوغ IR ۱۴:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۱
    بهترین کار عمرتو کردی :)))))))))))))))))))))))))
  • همسن خودتون IR ۱۵:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۱
    تیم ملی ومردم ایران شانس آوردند که جواب منفی دادید،جناب حاج رضایی خودتون هم خوب می دونید که شما فقط خوب حرف می زنید،وگرنه این همه سال تیم های مختلف دست شما بود چه گلی سر این فوتبال زدید؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی