۲
سه‌شنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۹ - ۰۳:۱۹
۲ |
۰
ستاره پرسپولیس همبازی ستاره استقلال می‌شود؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

هافبک تیم فوتبال استقلال بالاخره انتخاب کرد که لژیونر شود و به همین دلیل به باشگاه القطر پیوست.  

خبرورزشی/ لژیونرها؛ قبل از شروع دوباره لیگ قهرمانان آسیا، علی کریمی به خاطر دریافت چند پیشنهاد، هوایی شده بود و برنامه‌هایی برای ترک استقلال داشت. به همین علت بود که خیلی دیر به اردوی این تیم در دوحه اضافه شد.  

کریمی که فصل درخشانی را همراه با آبی‌پوشان پشت سر گذاشته بود، در نهایت تصمیم به جدایی گرفت و راهی باشگاه القطر شد. باشگاهی که تا پیش از جذب شماره شش استقلال، به دنبال جذب شماره پنج پرسپولیس یعنی بشار رسن بود.  

وقتی کریمی به القطر پیوست، برخی این طور عنوان کردند که بشار در پرسپولیس ماندنی شد و حتی در نیم فصل هم این تیم را رها نمی‌کند اما خبرهایی به گوش می‌رسد مبنی بر اینکه باشگاه القطر دست از تلاش برای جذب بشار برنداشته و بعد از ستاره استقلال، حالا به دنبال صید ستاره پرسپولیس است.  

به معنای دیگر، قطری‌ها دست از سر بشار برنداشته‌اند و مذاکرات با این بازیکن برای اضافه شدن به لیست القطر در نقل و انتقالات زمستانی ادامه دارد. بشار بازیکنی عراقی محسوب می‌شود و از این رو، باشگاه قطری محدودیتی برای جذبش نمی‌بیند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • کاج دوچرخه سوار وطن فروش IR ۰۹:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۳
    پس چرا پرسپولیس از القطر شکایت نمیکنه؟؟؟
  • خون قرمز کیسه ابی IR ۱۳:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۳
    خدا کنه بشار بمونه حیفه بخدا..لاقل اگه میخواد بشارو بفروشن جوری بفروشن که هم پول خوبی نصیبشون شه هم حق رشدشو بگیرن هم اینکه اگه از تیم قطری رفت به یه تیم اروپایی بازم یه پولی نصیب پرسپولیس بشه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی