برانکو ایوانکوویچ: از طریق علی کریمی و مهرداد میناوند خبر می‌گرفتم
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

سرمربی اسبق تیم فوتبال پرسپولیس طی بیانیه‌ای در مورد فرآیند تسویه حساب با این باشگاه توضیحاتی داد.

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ برانکو ایوانکوویچ پس از تسویه حساب کامل با باشگاه پرسپولیس برای روشن شدن برخی از مسائل در مورد فرآیند دریافت مطالباتش از این باشگاه بیانیه‌ای منتشر کرده که متن آن به شرح زیر است:

«به همه هواداران بزرگ پرسپولیس که در این مدت دلواپس بوده‌اند و با صبر بالای خود که همیشه در همه اوضاع این تیم از خود نشان داده‌اند و در روزهای خوب در کنار تیم بودند باید بگویم من همه مطالباتم را گرفتم و رسماً‌ تسویه حسابم را خدمت این بزرگواران اعلام می‌کنم.

در وهله اول از این طریق از همه شما هواداران تشکر می‌کنم که آنچنان تک به تک پیگیر نکات تیم فوتبال پرسپولیس هستید و حتما در این مدت متوجه شدید که من فقط دنبال حق و حقوق خودم بودم نه بیشتر. در وهله دوم از شخص  علی کریمی و مهرداد میناوند که در دو هفته گذشته بیشترین تماس‌ها را با من با کمک کارگزار باشگاه پرسپولیس داشتند و آنها تماس‌ها و نگرانی‌های هواداران را به اطلاع من می‌رساندند و کاملاً در جریان اوضاع و شرایط قرار می‌گرفتم.

آنها با تلاش‌های بی‌دریغ و شبانه‌روزی خود موفق به قانع کردن کارگزار باشگاه شدند که آنها نیز با توجه به اوضاع خود پا به میدان گذاشتند و این مسأله مهم را از پیش‌روی باشگاه برداشته تا این تیم محبوب و خیل کثیر هواداران ارتش سرخ بدون هیچ دلواپسی به پیشواز فینال لیگ قهرمانان آسیا بروند.

قهرمانی پرسپولیس در این مصاف آرزوی یکایک ما دوستداران این تیم است و من نیز از این پس خود را در کنار خیل هواداران این تیم بزرگ می‌بینم و آرزوی سرافرازی در این مصاف بزرگ را دارم تا ستاره دیگری بر روی پیراهن افتخار بازیکنان بنشیند.

هر چند شاید اگر در همان مذاکره نخست در دوران مدیریت ایرج عرب در استانبول ترکیه که مابین وکیل من و نماینده امور بین‌الملل باشگاه برگزار شد و وکیل من آمادگی به تخفیف 50 درصدی ارائه کرد این مسأله همان موقع مرتفع می‌شد چنین مبلغ هنگفتی با ایجاد دلنگرانی در بین هواداران برای پرسپولیس پیش نمی‌آمد اما خوشبختانه با ابتکار عمل محمدحسن انصاری‌فرد مدیرعامل وقت پرسپولیس در پی جلسات مکرری که با کمک رضا صادق سفیر محترم جمهوری اسلامی در زاگرب برگزار شد بالاخره مبلغ مطالبات نهایی اینجانب که چیزی بیش از تعداد روزهای موفقیتم و انجام کاری که در پرسپولیس انجام داده بودم، نبود روشن شد.

در پایان باز هم از همه هواداران به خاطر حمایت‌هایی که در طی دو هفته گذشته و حتی قبل‌تر از آن هرگز از بنده دریغ نکردند و همواره در کنار تیم و من بودند و همچنین آقایان کریمی و میناوند تشکر می‌کنم.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۹
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • کیسه مافیا ورزش IR ۱۴:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۱
    عرب برانکو را فراری داد می خواست پرسپولیس را نابود کند اما به خواسته خود نرسید و پرسپولیس از دستش راحت شد
    • مانی IR ۱۵:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۱
      عرب هم مدیرکل حراست بود
  • پرسپولیسی RU ۱۴:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۱
    دست کسانی که می خواستند تسویه با برانکو رو دستاورد رسول پناه بدونن رو شد لعنتی مدیریت مدرن رو به مفهوم واقعی کلمه ترکوند.
  • x IR ۱۴:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۱
    واقعا خیانتی که عرب کرد به باشگاه قابل جبران نیست
    • علیرضاا IR ۱۵:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۱
      الانم جایزه خوش خدمتیش رو گرفته بخدا هرجای دیگه دنیا بود الان داشت آب خنک میخورد ولی اینجا ایرانه
  • 000 IR ۱۵:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۱
    عشقی پروفسور
  • پارسه GB ۱۵:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۱
    طی دو هفته گذشته به علی کریمی بی احترامی شد و همه از مدیریت جناب دندونپزشک وزیر تعریف میکردند و حالا با صحبت های برانکوی عزیز مشخص شد دندونپزشک پز کاری رو میداد که بقیه انجامش دادند.
  • کیسه مافیا ورزش IR ۱۷:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۱
    حرف اثبات شده از پروفسور برانکو استقلال شخصیت قهرمانی ندارد برانکو سرمربی دوست داشتنی پرسپولیس برانکو در دل هواداران پرسپولیس هست ❤❤❤
  • Amir perspolisi IR ۲۲:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۱
    بازی فینال نزدیکه به جای مصاحبه با عناصر سوخته ای چون برانکو به فکر اتحاد قرمز و آبی برای بازی فینال باشید استقلالی های عزیز به حمایت شما نیازمندیم دست یاری به سوی شما هموطنهای عزیز داریم برای رقابت با نماینده شرق اسیا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی