نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟
محمدرضا داورزنی: هفته آینده قرارداد سرمربی تیم ملی والیبال امضا می‌شود
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

‌رئیس فدراسیون والیبال پس از سومین نشست کمیته فنی و اتاق فکر برای انتخاب سرمربی تیم ملی گفت: هفته آینده قرارداد سرمربی تیم ملی امضا می‌شود.

خبرورزشی/ والیبال؛ محمدرضا داورزنی پس از پایان جلسه کمیته فنی و اتاق فکر برای انتخاب سرمربی تیم ملی والیبال گفت: جلسه خوبی در کمیته فنی برگزار شد. از بین ۵ گزینه مطرح دنیا در والیبال در نهایت به سه گزینه از روسیه، ایتالیا و آرژانتین رسیدیم. مربیان روس و آرژانتین برنامه‌های خود را به فدراسیون ارائه دادند اما مربی ایتالیایی به دلیل مخالفت باشگاهش برنامه‌ای ارسال نکرد.

رئیس فدراسیون والیبال در جلسه امروز برنامه دو مربی روس و آرژانتین مطرح شد و هر دو برنامه مورد تایید اعضای کمیته فنی قرار گرفت. اعضای کمیته از ریز برنامه‌های هر دو مربی آگاه شدند. قرار است مذاکرات خود با مربی روس و آرژانتین ادامه دهیم تا با شرایطی که مناسب است و بحث مالی را نیز در نظر بگیریم مناسب با حفظ منافع و رسیدن به خواست و اهدافمان مذاکرات را نهایی کنیم.

داورزنی تاکید کرد: با نظر کمیته فنی، فدراسیون مذاکرات خود را تا تنظیم قرارداد ادامه خواهد داد. اولویت‌ها مشخص شده و بر مبنای آن پیش خواهیم رفت. کمیته این اجازه را به فدراسیون داده تا با فراغ بال بیشتر مذاکرات را ادامه دهد. حداکثر تا هفته آینده مذاکرات قراردادی را پیش خواهیم برد و ظرف ۸-۱۰ روز آینده قرارداد نهایی را امضا خواهیم کرد. قرارداد مناسب با آن چیزی که فدراسیون مد نظر دارد اعم از اصل مبلغ قرارداد به همراه پاداش در صورت رسیدن به هدف تنظیم خواهد شد.

وی در پایان گفت: امیدوارم تا هفته آینده قرارداد را با یکی از دو گزینه امضا کنیم تا کار خود را آغاز کند. سرمربی تیم ملی از زمان عقد قرارداد، بازیکنان را زیر نظر خواهد گرفت و بررسی حریفانمان در المپیک را آغاز می‌کند اما حضور فیزیکی سرمربی از اول فروردین ماه سال آینده امکان پذیر است. تلاش بر این است در پایان لیگ برتر بازیکنان داخلی و در پایان لیگ اروپا لژیونرها را به اردو فرا خوانیم و اردوهای ملی را قبل از لیگ ملت‌ها برگزار و پس از پایان لیگ ملت‌ها نیز با آمادگی بهتری برای شرکت در المپیک خواهیم شویم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی