نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
بابی چارلتون، اسطوره فوتبال انگلیس به فراموشی مبتلا شد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سِربابی چارلتون اسطوره بزرگ تیم ملی انگلیس و باشگاه منچستریونایتد به بیماری زوال عقل و فراموشی دچار شده است.

خبرورزشی/ در حاشیه؛ سِربابی چارلتون، اسطوره فوتبال انگلستان در سن ۸۳ سالگی به بیماری زوال عقل و فراموشی مبتلا شد.

نشریه «تلگراف» با اعلام این خبر از قول نورما، همسر بابی چارلتون، از ابتلای پنجمین بازیکن تیم ملی انگلیس در قهرمانی جام‌جهانی ۱۹۶۶ به این بیماری خبر داد. 

پیشتر جک چارلتون، برادر بزرگتر بابی در سن ۸۵ سالگی بر اثر ابتلا به بیماری زوال عقل درگذشت.

بیماری سر بابی چند روز بعد از  مرگ نابی استایلس، هم تیمی چارلتون بر اثر همین بیماری، تشخیص داده شد.

تامی، برادر کوچکتر سربابی چارلتون پیشتر در گفت‌وگویی تاکید کرده بود که بین فوتبال و بیماری زوال عقل رابطه‌ای وجود دارد. تامی بعد از مرگ جک چارلتون به تلگراف گفته بود: «این بیماری با ضربات سر در فوتبال رابطه دارد. من ۴عمو داشتم که فوتبال بازی می‌کردند و همه به زوال عقل مبتلا شدند.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ابرام US ۰۵:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
    در ارتباط با این مسیله بنده خودم تحقیقاتی داشته ام و تحت عنوان ( الزوا ل العقل فی بی بنات و البنوت و ابنا ء البشر من الزمنه الکورش الکبیر ای یومنا هذا) مطالبی عر ضه داشته ام و خلا صه اش را بزبان ساده بصورت پا ورقی در یکی از نشریات ورزشی و پر سرو صدا منتشر کرده ام و یا( زوال عقلاََ عرض کنم) منتشر خواهم کرد . البته زمانش مهم نیست . و لُب ویا لُپ کلام اینکه این فوتبالیست ها از زمان اردشیر بابکان تا همین یومنا هذا اگر از همون اول دچا ر زوال عقل نبودند که فوتبالیس نمی شدند و امروز هم همین مسیله اول مرغ با تخم اش که بهمان برمیگرده که ما رادونا ی دنیای باستان اول زوال عقل داشته که فوتبالیست شده و یا اینکه فوتبالیست شده و به این بلای خا نمانسور دچار شده .؟! بنده البته در همین زمینه با برزگا ن داخلی و قدیمی های فوتبالی و پله و امثا ل بکن بو یر و همین بابی خودمون و علی آقا و قندلی و خیلی ها ی دیگه مباحثاتی کلی داشته ام که از بیان جزئیا تش معذورم. البته لازم به یا د آوری مکرر است که مشخصات افراد مورد نطر کا ملا د رجای خودش محفوظ است و از دسترس عموم دور میباشد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی