ارائه اسناد دروغین 20 هزار دلار جریمه دارد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

اعضای کمیته صدور مجوز حرفه‌ای در صورت تخلف با جریمه ۲۰ هزار دلاری و احضار به کمیته اخلاق کنفدراسیون فوتبال آسیا مجازات می‌شوند.

خبرورزشی/ لیگ قهرمانان آسیا؛ کنفدراسیون فوتبال آسیا از اعضای کمیته صدور مجوز حرفه‌ای فدراسیون فوتبال تعهدهای محکمی گرفته و از آنها خواسته در بررسی اسناد باشگاه‌ها با دقت و وسواس زیادی عمل کنند.

AFC به اعضای این کمیته اعلام کرده در صورت بروز تخلف احتمالی از سوی اعضای این کمیته در ارائه اسناد غیرواقعی جهت صدور مجوز حرفه‌ای برای باشگاه‌ها برخورد انضباطی قاطعی با آنها صورت می‌گیرد.

در صورتی که تخلف اعضای این کمیته در ارائه اسناد باشگاه ها ثابت شود تمامی اعضا نفری ۲۰ هزار دلار جریمه خواهند شد. ضمن اینکه این اعضا به کمیته اخلاق کنفدراسیون فوتبال آسیا نیز برای اتخاذ تصمیم‌های دیگر احضار خواهند شد.

این سخت‌گیری‌ها قطعا باعث خواهد شد که اعضای کمیته صدور مجوز حرفه‌ای تمامی اسناد باشگاه‌ها جهت دریافت مجوز حرفه‌ای را زیر ذره‌بین ببرند و دیگر با مماشات با باشگاه‌ها رفتار نخواهند کرد. غلامرضا بهروان رئیس کمیته صدور مجوز حرفه‌ای است و مدیرانی چون کاظم اولیایی و سعید عباسی نیز در این کمیته عضویت دارند.

در گذشته برخی باشگاه‌ها با ارائه اسنادی غیر واقعی به کنفدراسیون فوتبال آسیا باعث شدند که جریمه‌ای ۱۲۰ هزار دلاری گریبان‌گیر فوتبال کشورمان شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی