احمد مددی: فکری گفت با این شرایط به دین‌محمدی نیاز ندارد
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت سرمربی تیم فوتبال این باشگاه اعلام کرده به کسی که با شرایط فعلی باشگاه نمی‌تواند فعالیت کند، نیازی ندارد و به همین خاطر، سیروس دین‌محمدی از استقلال جدا شد.

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ احمد مددی سرپرست باشگاه استقلال باید درباره مسائل مختلفی از جمله جدایی برخی اعضای کادر فنی و همچنین استعفای دسته جمعی کادر پزشکی صحبت می‌کرد. او حرف‌هایش را در این مصاحبه زد و حالا قضاوت با شماست.

*اوضاع خوب است، اما کار بسیار سنگینی داریم. در یک ماه گذشته با چالش‌های بسیار سختی از جمله چالش‌های مالی، بدهی‌های داخلی، ارزی و خارجی مواجه بودیم که با کمک خدا، این چالش‌ها را به حداقل رساندیم. نمی‌گوییم چالش‌ها تمام شده، اما آن را به حداقل رساندیم. امروز، روز کاری اروپاست و به سه طلبکاری که تمام بدهی آنها را پرداخت کردیم، اعلام کردیم این موضوع را به فیفا اعلام کنند تا پنجره ما باز شود.

*مبلغ 592 هزار و حدوداً 100 دلار به حساب شفر واریز شده و اختلاف کوچکی در حدود 20 هزار یورو داریم. اکنون در حال برطرف کردن مسئله هستیم که شرایط تا ساعات آینده مشخص می‌شود. مدیر برنامه‌های شفر مبلغ پرداختی را تأیید کرده و چیز زیادی باقی نمانده است.

*محمود فکری لیستی به ما داد که بر مبنای آن با مربیان وارد مذاکره شدم. سیروس دین‌محمدی روی مبلغ قراردادش بحث داشت، اما ما پیش از آن با فکری درباره ارقام قرارداد تمام کرده بودیم. در حال بررسی موضوع دین‌محمدی بودم که فکری اعلام کرد به کسی که نمی‌تواند با این شرایط کار کند، نیازی ندارد. در نهایت دین‌محمدی از تیم جدا شد. علی شیخ‌الاسلامی هم بحث مالی داشت، اما مذاکره‌ای با من نداشت. او با فکری در محل تمرین به تفاهم نرسید و از استقلال جدا شد.

*دین محمدی شناسنامه باشگاه و برای من خیلی عزیز است. من نکته های دین‌محمدی را شنیدم، اما بحث مورد نظر کاملاً فوتبالی و میان سرمربی و خودش بوده است. این موضوع به باشگاه مربوط نیست. مرفاوی هم یک بار به باشگاه مراجعه کرد و نکات او را بررسی کردیم. طی امروز یا فردا، قرارداد مرفاوی را نهایی می‌کنیم.

*این استقلال است که به همه هویت می‌دهد و نوروزی را نوروزی می‌کند. او در سختی‌ها و خوشی‌ها کنار تیم بوده، اما برند استقلال به همه ما، نوروزی و سایر دوستان هویت می‌بخشد. ما با هم اختلافی درخصوص نحوه ابلاغ حکم سه بازیکن خاطی فرودگاه دوحه داشتیم. ما احکام را صادر و به آنها ابلاغ کردیم که این آرا در مرحله استیناف قرار دارد، اما دوستان اصرار داشتند که این موضوع باید رسانه‌ای شود. من این اقدام را حرفه‌ای نمی‌دانستم و جرایم از حساب بازیکنان کسر می‌شود. از نوروزی خواستم برگردد و از طرف بازیکنان از او عذرخواهی کردم. به او گفتم زحمات زیادی برای استقلال کشیدی و با آن مأنوس شدی، اما استقلال هم برای هویت‌بخشی به شما خوب عمل کرده است. چه بهتر که به استقلال برگردی و به تیمت کمک کنی، اما نوروزی اصرار داشت که امسال در استقلال نباشد. از من اصرار و از او انکار. ما اصلاً بی‌حرمتی نکردیم و پس از صحبت با دکتر ستوده، از او هم معذرت‌خواهی کردم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • غضنفر IR ۱۱:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
    طرفدار پرسپولیسم اما یک نگاه به مصاحبه این مسئول محترم بندازین متوجه میشید مشکل استقلال چیه! اظهار نظر این آقا در مورد دکتر نوروزی با اون منش، اخلاق و تخصص واقعا گریه داره. شما بخاطر دو سه بازیکن حاشیه دار به راحتی از روی چنین افرادی عبور میکنی و یکروز همین دو سه تا بازیکن که زیاد هم دور نیست با لودر از روی خودت رد میشن. موضوع جالب بعدی شلوغی کادر فنی و بازیکنان استقلاله که مثل فصلهای قبل بلای جونش میشن حالا ترکش اول مربیان از بیخ گوشش رد شد.
    • حمید علوی CA ۱۵:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
      ۱) احساس میکنم فکری داره کمی تند میره. مسلمأ اینکه مبلغ مورد نظر برای دین محمدی نصف مبلغ یه مربی جوون بوده که فقط خود فکری میشناسدش، غیر حرفه ای و‌ نادرست بوده و راه حل قهری در مقابل حرف حساب اگر حتی در کوتاه مدت نتیجه بده، در بلند مدت تیشه به ریسه ی خود فکری میزنه. ۲) اینطور که پیش میره احتمال جدایی آقای مرفاوی هم هست. فکری برای موفق شدن بایست با انصاف و درایت بیشتر جلو بره نه با “ همینه که هست”، وگرنه استقلال دوباره از هم میپاشه.
    • ابرام US ۲۱:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
      بفرمایید « یا علی » مدد . حمید خان ٬ ازاستاد فکری نقل شده است که با « این» شرایط نیازی ندارند. جای شما خالی بود که مثل هیشه که بجا ٬ حق ما را کف دستمان می گذاردید می فرمودید که با « آن» شرایط هم صبر و طاقت شما لبریز است. فرموده اند بزرگان که : --------- ---------{ شا هد« آن» نیست که مویی و میانی دارد ......بنده طلعت« آن» با ش که که « آنی» دارد } . قربان وجود مبارک حمید خانی اتان ! بررسی ما هیت «آن» و« اینِ » این بزرگوان و کیفیت آنی و اینی اشان نه با خوجه شیراز که بزرگانی در حدود شماست که با رزومه چهل اتان موی از ماست بر کشیده و از جذبه و بزرگی اتان بر اندامشان سیخ و راست بفرماید . عنقریب است که با این بلبشوی حسین قلی خانی دارودسته فتلی خا نی بسرکردگی و بزرگواری قندلی خان سپهسالار از راه رسیده و چنان آرامشی بر فرار سازند که آغا محمد خان قاجار را هم میسر نشد که نشد بر قرار سازند . از جانب این حقیر بیش ازین بر نیاید که دلی بسوزاند یا بدست آرد و نوازاند .------------------------------ -(من آنچه شرط بلاغ است با تو می گویم) ....... تو پندِ من شِنو٬ هِی مگو بلال٬ لال .
    • تاجی IR ۲۳:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
      هرچی فکری بگه
    • ابرام US ۱۳:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۴
      حمید خان علوی ٬ با عرض سلام ٬ قربانت بگردم چون برای حقیر امری خطیر پیش آمد که ضرورت حضور در مکانی که با وجود و حضورهمگا ن میسر نشود و نیز تعجیل در هر عمل خیر گرچه شخصی و ذاتی و فردی هم با شد نیکو ست آنچنانکه سعدی بزرگوار نیز فرموده اند : فرموده اند .......... تعجیل نکو نیست مگر در عمل خیر............. خا طر مبارک را بدین ضرورت جلب و استدعای عا جزانه دارم که درک این حقیر بفرما یید و سا کن زیرین و همسا یه ما را از قول بنده حقیر بفرما یید ای« تا جی» عزیز ٬اگر خداوند تبار تبا رک و تعا لی تورا عقل داده لاجرم فکری باید در آن نهفته با شد پس چرا (هر چه فکری بگه ؟ ) ای لا مروت بی انضا ف ٬ تورا جربزه ای برای تفکر نبا شدای منکر شا یستگی ها و ارزش ها ی همه ی آدمها ی قرمز و آبی و سبز و سرخ و سفیدو بنفش . قربانت ابرام
  • جام های اسنپی لُنگ IR ۱۲:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
    هیچ وقت نمیذارن استقلال به ثبات برسه.... تا این مدیران دست نشانده لنگی هستن..
    • parazit IR ۱۳:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
      اره تو راست میگی بازیکن بی اخلاق میشه اسطوره تو طویله شما به بقیه چه ربطی داره
    • جک تری دی IR ۱۴:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
      اخه جماعت متوهم پودری کادر پزشکی بهشون توهین شده مدیر هم یا باید پشت کادر پزشکی بگیره یا بازیکن فردا همین بازیکنها رو جریمه یا اخراج میکرد باز شماها میومدین میگفتین تیم رو از بازیکن خالی کردن ... هرچند چوب بازیکن سالاری رو خواهید خورد
    • جک تری دی IR ۱۴:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
      اخه جماعت متوهم پودری کادر پزشکی بهشون توهین شده مدیر هم یا باید پشت کادر پزشکی بگیره یا بازیکن فردا همین بازیکنها رو جریمه یا اخراج میکرد باز شماها میومدین میگفتین تیم رو از بازیکن خالی کردن ... هرچند چوب بازیکن سالاری رو خواهید خورد
  • محمدطاها IR ۱۴:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
    به نظرم حق با دکتر نوروزی هست خب راست میگه رسانه ای کردن حکم محرومیت کجاش غیر حرفه ایه؟!!! هم‌ باید‌ حکمشون رسانه ای بشه هم‌سنگین باشه..شاید اصلا حکمی نبوده که بخواد رسانه ای بشه آقای سرپرست؟!؟!؟! در ضمن آقای سرپرست به رشد بازیکن سالاری کمک نکن ، تو خیلی شکر خوردی از طرف بازیکنا عذرخواهی کردی بازیکن خاطی خودش باید از کادر پزشکی عذرخواهی میکرد تماااام..
  • علی اس اسی IR ۱۵:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
    من معتقدم ک استقلال واقعا الان تیم سوم یا چهارم ایرانه و اگه وضع به همین شکل باشه احتمال اینکه تا 10 سال دیگه جام بگیریم نیست.شایدم بریم دسته 3 اونجا قهرمان شیم.خوش به حال پرسپلیسیا
    • تاجی IR ۰۰:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۳
      دوستان هرکی مثل این اراجیف میبافه و انتقادبیجا میکنه شک نکنید لنگیه . ما تاجی ها هیچ وقت به لنگی ها نمیگیم پرسپولیسی . سوتی وحشتناکی دادی علی لنگی
  • امید اس اس IR ۱۵:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
    تیممون به فلاکت خورده تو آسیا کیسه گل پاختاکوریم تو جام حذفی هم کیسه گل ترتری ها
  • بهنام IR ۱۹:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
    انگاری فکری قراردادهای مالی رو امضا میکنه که اینجوری میگه
  • عباس شهمرادی IR ۰۰:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۳
    بخداقسم اگه تا فتح الله زاده وژنرال قلعه نیان استقلال این استقلال جام بگیرنیست فقط میتونه جان طرفدارها بگیره من خیلی خوشحال بودم فکری باتمام پیشکسوتها استقلال امدن کمک به استقلال ولی فکری هم که به اینجارسید کارش خوب نبود باسیروس با نوروزی اینکار کردن
    • رو نوشتِ شاه عباسی US ۰۵:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۳
      بفرمایید « یا علی » مدد . حمید خان ٬ ازاستاد فکری نقل شده است که با « این» شرایط نیازی ندارند. جای شما خالی بود که مثل هیشه که بجا ٬ حق ما را کف دستمان می گذاردید می فرمودید که با « آن» شرایط هم صبر و طاقت شما لبریز است. فرموده اند بزرگان که : --------- ---------{ شا هد« آن» نیست که مویی و میانی دارد ......بنده طلعت« آن» با ش که که « آنی» دارد } . قربان وجود مبارک حمید خانی اتان ! بررسی ما هیت «آن» و« اینِ » این بزرگوان و کیفیت آنی و اینی اشان نه با خوجه شیراز که بزرگانی در حدود شماست که با رزومه چهل و اندی سال خون دل موی از ماست بر کشیدو با جذبه و بزرگی بر اندامشان سیخ و راست بفرماید . عنقریب است که با این بلبشوی حسین قلی خانی دارودسته فتلی خا نی بسرکردگی و بزرگواریِ قندلی خانِ سپهسالار از راه رسیده و چنان آرامشی بر فرار سازند که آغا محمد خان قاجار را هم میسر نشد که نشد که چنین با شد . از جانب این حقیر بیش ازین بر نیاید که دلی بسوزاند یا بدست آرد و بعد کباب نما ید .------------------------------ -(من آنچه شرط بلاغ است با تو می گویم) ....... تو پندِ من شِنو جا نم ٬مگو بلال٬ لال .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی