نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
دوشنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۶
۲ |
۰
AFC، استقلال، پرسپولیس و شهر خودرو را جریمه کرد
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

AFC پس از برگزاری مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در منطقه غرب، احکام انضباطی خود را اعلام کرد که سه باشگاه ایرانی هم جریمه شده‌اند.

خبرورزشی/ لیگ قهرمانان آسیا؛ سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) آخرین احکام کمیته انضباطی و اخلاق خود را منتشر کرد که بخشی از آن به شرح زیر است:

* 5 بازیکن شهر خودرو در بازی با پاختاکور ازبکستان اخطار گرفتند که به موجب آن، این باشگاه مبلغ هزار و 500 دلار جریمه می‌شود. هزار و 125 دلار این مبلغ به مدت دو سال تعلیق می‌شود که در صورت تکرار اتفاق مشابه، اجرایی خواهد شد. 375 دلار هم باید طی 90 روز پرداخت شود.

* 5 بازیکن استقلال در دیدار با پاختاکور اخطار گرفتند که با  توجه به رخ دادن این اتفاق برای دومین بار، باشگاه استقلال به هزار و 875 دلار جریمه شد. پرداخت مبلغ 950 دلار از این رقم به مدت دو سال تعلیق می‌شود و 925 دلار باقیمانده باید طی 90 روز پرداخت شود.

* با توجه به اینکه باشگاه پرسپولیس لیست بازیکنان خود را دیر به ناظر دیدار با التعاون عربستان تقدیم کرد، این باشگاه مبلغ هزار و 250 دلار جریمه شد. 625 دلار از این جریمه به مدت دو سال تعلیق خواهد شد و 625 دلار باید طی 90 روز پرداخت شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • علی اس اسی IR ۱۵:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
    من معتقدم ک استقلال واقعا الان تیم سوم یا چهارم ایرانه و اگه وضع به همین شکل باشه احتمال اینکه تا 10 سال دیگه جام بگیریم نیست.شایدم بریم دسته 3 اونجا قهرمان شیم.خوش به حال پرسپلیسیا
  • صدرا پرسپولیسی IR ۰۹:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
    واقعاً من اعتراف میکنم استقلال امسال خیلی عالیه کاش ما لنگیا هم مثل اس اس بودیم ولی ماهم پشتمون به وزیر گرمه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی