شوخی پرسپولیسی‌ها با نادری: می‌دانستیم اینقدر پولدار هستی، نمی‌گذاشتیم بروی! 
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

محمد نادری در حالی از پرسپولیس به استقلال پیوست که در تعهدنامه‌ای که به مدیران استقلال داد، متعهد شد پول رضایتنامه‌اش را خودش پرداخت کند.

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ محمد نادری در حالی کمپ پرسپولیس را ترک کرد و به استقلال رفت که در جمع سرخپوشان، رفقای خوب و صمیمی داشت و رابطه‌اش به خصوص با بازیکنان جوان تیم، بسیار خوب بود. نادری بعد از یک فصل و نیم حضور در پرسپولیس با دو قرارداد قرضی، تصمیم گرفت پیراهن دیگر تیم بزرگ پایتخت را به تن کند. ماجراهای انتقال نادری از پرسپولیس به استقلال آنقدر پیچیده و سؤال‌برانگیز بود که به سوژه‌ای برای شوخی‌های عامیانه بین طرفداران فوتبال تبدیل شد به خصوص زمانی که مهدی عبدیان عضو هیئت‌مدیره باشگاه استقلال اعلام کرد نادری هیچ پولی از این باشگاه نمی‌گیرد و خودش می‌خواهد از حساب شخصی، مبلغ 200 هزار دلار بابت رضایت‌نامه به باشگاه کورتریک بلژیک بپردازد؛ رقمی که از پیشنهاد باشگاه استقلال برای جذب این بازیکن هم بیشتر است و نادری مجبور شده به خاطر مابه‌التفاوت قراردادش با استقلال و دریافت رضایت‌نامه از باشگاه بلژیکی، پولی هم از جیبش بدهد تا استقلالی شود! 

این حرف‌ها باعث واکنش برخی همبازیان نادری در پرسپولیس هم شد. یکی از بازیکنان پرسپولیس برای‌مان تعریف می‌کرد که به نادری پیام داده و برایش نوشته است: «اگر می‌دانستیم تا این حد پولدار و دست به جیب هستی، امکان نداشت بگذاریم به استقلال بروی. باید می‌ماندی و پیش‌قرارداد بازیکنان در فصل بیستم را می‌دادی و برای پرداخت پاداش قهرمانی فصل قبل، به باشگاه پرسپولیس هم کمک مالی می‌کردی!» 

نادری جنبه بالایی در شوخی‌ها دارد و به همین علت است که بازیکنان پرسپولیس هنوز سر به سرش می‌گذارند. هواداران پرسپولیس هم در فضای مجازی، به این بازیکن لقب «عابربانک» داده‌اند!
 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ناشناس US ۰۲:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۳
    پول حق مردمه که کیسه ناپاک برای درمان عقده حقارتش پرداخت می کند
    • مرتضی IR ۰۷:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۴
      آب رو بریز همونجا که میسوزه
  • علی واعظی IR ۰۶:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۳
    شما که نیستی، ببینی، باشگاها چه بلایی سر بازیکن ها میارن!!!!
  • ناشناس IR ۰۸:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۳
    نادری و خلیل زاده برای پرسپولیس و هوادارهاش برای همیشه تموم شدن.این تیترهای هم که می زنید واقعادیگه لوس بازیه
  • محمدم IR ۱۰:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۳
    استقلال همیشه با پول زیاد بازیکنارو میاورده تو تیمش و اونارو هوایی میکرده با پول بیت المال......هیچکدوم از بازیکنای استقلال دلی استق لالی نیستن و به خاطر پوله که اونجان
    • محمو IR ۱۲:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۳
      خدا وکیلی حرف میزنی یکم فکر کن اولش ،تا خودتو کوچیک نکنی،
  • فرح IR ۱۰:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۳
    بازیکن شماها بود ،عرضه نداشتین نگهش دارین اون فرشچی فراریش داد {...}
  • مجید IR ۱۱:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۳
    دیشب خودفکری گفت فقط برای دیاباته21میلیاردپول دادن کیسه پاداش پرسپولس رومیزنه توجیبش تاعقده قهرمان شدنش روبرطرف کنه
  • خون قرمز کیسه ابی IR ۱۳:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۳
    اگه بیاد قستای بانک منم بده اجاره خونه بده که دیگه عالی میشه..کسی شمارشو نداره ازش کمک بگیرم
  • ناشناس IR ۱۵:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۳
    بازیکنا میلیاردها تومان میگیرند و باز دو قورت ونیمشون باقیه. شماکه این پولهای میلیاردی براتون پول خرده هست،خیلی ها تو این ایام کرونا به نون شبشون محتاج هستن،اگه مردید و هنر دارید اینجور جاها هزینه کنید هم دنیاییه هم آخرتی.چراعی که به خونه رواست به مسجد حرومه
  • P.s IR ۱۹:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۳
    آخه چرا با روح و روان هواداران پرسپولیس بازی می‌کنید رفته که رفته ما دیگه دوست نداریم در موردش حرفی بزنیم یا حتی فکر کنیم وقتی بازیکنی از یک تیم پر طرفدار و فینالیست آسیا می‌ره مطمئن باشید که از چشم همه ما هواداران میوفته اگر کسی هم رفته و این شوخی کرده چرا اینقدر بزرگش می کنید ؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی