رضایت امیر قلعه‌نویی از استانداردهای باشگاه گل‌گهر سیرجان
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر با رئیس هیات فوتبال شهر سیرجان دیدار و گفت‌وگو کرد.

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان صبح امروز از اماکن ورزشی باشگاه گل‌گهر و قسمت‌های مختلف ورزشگاه سردار شهید سلیمانی بازدید کرد.

امیر قلعه نویی در جریان این بازدید که برخی از مسئولین باشگاه نیز او را همراهی می‌کردند، گفت: مکان‌ها و مجموعه‌های ورزشی گل‌گهر از امکانات و استانداردهای خوبی برخوردار بودند و این بسیار مهم و ارزشمند است. اینکه شرکت گل‌گهر و باشگاه به ایجاد و گسترش زیرساخت‌های لازم برای توسعه ورزش در سیرجان توجه ویژه‌ای دارد، قابل تقدیر است و واقعا باید به همه کسانی که در  این راه نقش داشته اند، خداقوت گفت.

امیر قلعه نویی نیز در این دیدار، با اشاره به زیرساخت‌ها و امکانات مناسب و استاندار مجموعه های ورزشی در سیرجان، از حمایت های مدیران ورزش شهرستان و مدیران شرکت و باشگاه گل‌گهر تقدیر و اظهار امیدواری کرد با تداوم این حمایت ها و لطف هواداران، تیم گل‌گهر بتواند پله های موفقیت را طی کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • کیسه مافیا ورزش IR ۱۹:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۳
    یکی از دلایلش اینکه گل گهر یک تیم دولتی صنعتی هست و هم شرکت معدنی گل گهر بهش پول می دهد هم مورد حمایت وزارت صمت هست برای همین پولدار هست
  • ستارگان سرخ ایران و آسیا IR ۲۰:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۳
    باور نکردنیه ! من خودم کرمان ام ولی باورم نمیشه گل گهر و مس رفسنجان این همه امکانات دارند این دوتیم اگه توی لیگ موفق باشند احتمالا فصل بعد هم با حضور مس کرمان سه باشگاه پولدار در لیگ خواهیم داشت انصافا هیئت فوتبال کرمان و باشگاه های این شهر فوق العاده عمل کردند ! اگه واقعا می خواین مردم رو سرضعف مدیریت سرخابی ها حرص بدین تیم ها رو منحل کنید لااقل طرفدار تیمی باشیم که هیچ مشکل مالی نداره چون حس می کنم دیگه کم کم با توجه به بودجه خوب سپاهان تراکتور گل گهر و مس رفسنجان و شهرخودرو شاهد افول استقلال و پرسپولیس باشیم متاسفانه !!!!
  • deep blue IR ۰۴:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
    سلام..... از چه واهمه دارید که حتا اجازه ی ورود به نقطه نظرات من و امثال من را به رسانه خود را نمی دین ، بزرگتر بزرگتراتون رو به مناظره و چالش کلامی و نوشتاری دعوت می کنم ، هر چه که نقطه نظر ساده و خنثی ولی یقه گیر دار و دسته ی پلیدی های زشتکار دلالی را شامل می شود ، بزرگترای دست به عصاتون پشت قندلی ها پنهان می شن ، و رد تماس می زنن ! قصل دیگه بزرگوار کوچک تابلوی اعلانات کژی های درقید حیات و حیاط ! باز نشسته می شه یا ضررش بیشتر از خیرش می شه ، اونوقت تازه یادتون می افته که به جسد میت لگد بزنین و تو این زد و بندهای مافیایی دلالی ، پهلوان زنده و دار و دسته ی سیسیلی رو عشقه !! دم تصمیم گیرنده هانون گرم ، نسوزن یه دفه ...... !!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی