نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
۲
شجاع خلیل‌زاده و مهدی ترابی لیگ قطر را به قهرمانی آسیا ترجیح دادند
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

روزنامه الشرق به بررسی حضور ۸ بازیکن ایرانی در فصل جدید لیگ قطر پرداخت و نوشت که دو بازیکن پیشین پرسپولیس حضور در این کشور را به قهرمانی آسیا ترجیح دادند.

خبرورزشیلژیونرها؛ روزنامه الشرق قطر در گزارشی از حضور ۸ بازیکن ایرانی در فصل جدید لیگ فوتبال قطر نوشت: بازیکنان ایرانی توانستند توانمندی و شایستگی خودشان را به خوبی ثابت کنند تا باشگاه‌های قطری به دنبال توافق با آنها بروند، خصوصا بعد از درخشش رامین رضاییان که یک مثال موفق از بازیکنان ایرانی در لیگ قطر است و فصل گذشته ۱۳ گل برای الشحانیه به ثمر رساند. الشحانیه به لیگ دسته دوم سقوط کرد اما رضاییان در این تیم یک مورد استثنایی بود و موجب شد مسئولان الدحیل او را با قراردادی دو ساله جذب کنند. رضاییان تاکنون عملکرد خوبی در این تیم داشته است. 

در ادامه گزارش الشرق آمده است: باشگاه‌های قطری ۸ بازیکن ایرانی به خدمت گرفته‌اند که در این بین ۳ نام برای فوتبال قطر آشناست. رامین رضاییان، پژمان منتظری که فصل گذشته هم در لیگ دسته دوم الخریطیات را همراهی می‌کرد و امید ابراهیمی که به الاهلی بازگشت. در همین حال ۵ بازیکن جدید ایرانی هم به باشگاه‌های قطری پیوسته‌اند که برای اثبات خودشان و کسب موفقیت و افتخار تلاش می‌کنند.  این امکان وجود داشت که تعداد بازیکنان ایرانی در لیگ قطر از این هم بیشتر شود اما مذاکرات با گزینه‌های دیگر به نتیجه نرسید.

درخشش محمدی، بدشانسی ترابی

باشگاه العربی در ترکیب خودش دو بازیکن ایرانی در اختیار دارد. مهرداد محمدی که از لیگ پرتغال جذب شد و مهدی ترابی که از پرسپولیس به این تیم پیوست. این دو بازیکن توانمندی‌های بسیار بالایی دارند. محمدی خیلی زود نام خودش را در تیم مطرح کرد و با به ثمر رساندن گل‌های حساس موجب شده هواداران العربی نام او را در زمین صدا کنند در حالی که ترابی با بدشانسی‌هایی که برایش پیش آمده و بارها مصدوم شده هنوز نتوانسته چیز خاصی از خودش نشان دهد. 

شجاع، مدافع مستحکم الریان

مدافع مستحکمی که هواداران الریان به دنبال او بودند، کسی نیست به جز شجاع خلیل‌زاده که از پرسپولیس آمد. شجاع یکی از بهترین مدافعان آسیاست و رکوردهای فوق‌العاده‌ای در سال گذشته داشته و یکی از شاخص‌ترین مدافعان فوتبال ایران بوده است. خلیل‌زاده قدرت و استحکام بیشتری به خط دفاع الریان خواهد داد.

بازگشت امید به الاهلی

امید ابراهیمی در آغاز فصل جدید به الاهلی بازگشت بعد از تجربه حضور در لیگ بلژیک و در واقع ثابت کرد که مورد اعتماد نیبوشا سرمربی این تیم قرار دارد. خصوصا بعد از آنکه در ترکیب تیم عملکرد درخشانی داشت چه در خط میانی و چه در دفاع. ابراهیمی در چهار پیروزی پیاپی الاهلی در لیگ اثرگذار بود قبل از شکست سنگین در بازی آخر مقابل السد.

چشمی، مدافع شاخص استقلال

روزبه چشمی مدافع ام‌صلال که از استقلال آمده یکی از بهترین مدافعان فوتبال ایران است که در تیم خودش یکی از مهره‌های اصلی محسوب می‌شد. منتظری عملکردی بسیار عالی داشت، موضوعی که باعث شد مسئولان ام‌صلال او را جذب کنند در حالی که به دنبال جذب یک مدافع شاخص و تاثیرگذار برای تقویت خط دفاعی بودند. در کنار چشمی، ایمن عبدالنور مدافع تونسی هم به خدمت گرفته شد که بازیکن باتجربه‌ای است و سابقه حضور در تیم ملی کشورش و همچنین باشگاه‌های بزرگ اروپایی را داشته است. انتظار می‌رود این دو زوج قدرتمندی را در خط دفاعی ام‌صلال شکل بدهند.

علی کریمی در اندازه‌های اسطوره فوتبال ایران

علی کریمی آخرین بازیکن ایرانی بود که به باشگاه‌های قطری پیوست. باشگاه قطر خبر این توافق عالی و مفید را بعد از پایان قرارداد کریمی با استقلال اعلام کرد. مذاکرات دو طرف در نهایت موفقیت‌آمیز بود و کریمی در نهایت پیراهن قطر را پوشید. هواداران این باشگاه امیدوارند کریمی عملکردی که در تیم سابقش داشته را تکرار کند و نام با مسمایی باشد در کنار علی کریمی دیگر، بازیکنی که بخش مهمی از تاریخ فوتبال ایران محسوب می‌شود و یکی از اسطوره‌های فوتبال ایران است.

خلیل‌زاده و ترابی لیگ قطر را به قهرمانی آسیا ترجیح دادند

بعد از شمارش  و بررسی نام بازیکنان ایرانی شاغل در لیگ قطر یادآور می‌شویم که دو بازیکن حضور در لیگ قطر که یکی از بهترین لیگ‌های آسیایی است را به افتخار حضور در فینال لیگ قهرمانان آسیا ترجیح دادند. شجاع خلیل‌زاده و مهدی ترابی دو بازیکن سابق پرسپولیس هستند، تیمی که به فینال آسیا رسیده و در انتظار تیم برتر شرق است. ممکن است این تیم به قهرمانی آسیا برسد اما دو بازیکن سابق پرسپولیس حضور در لیگ قطر را به این افتخار ترجیح دادند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • 000 IR ۱۱:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۴
    خلایق هرچه لایق
  • گل آقا IR ۱۵:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۴
    فقط و فقط به خاطر پول و لا غیر.......؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی