پنجشنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۹ - ۰۱:۴۳
۲ |
۳
مجتبی جباری هزینه کرد تا شاگرد جلال چراغپور شود
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مجتبی جباری پس از تماس تلفنی با چراغپور او را برای آموزش مربیگری به خودش راغب می‌بیند و در سفری به شمال (رشت، محل سکونت جلال چراغپور) از او می‌خواهد شاگردش باشد.

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ لابه‌لای گپ پاییزی که جمعه هفته گذشته با مجتبی جباری در دفتر روزنامه خبرورزشی داشتیم (اینجا بخوانید) وقتی حرف از مربیگری شد او به نحوه آشنایی‌اش با تدریس فوتبال توسط جلال چراغپور اشاره کرد. کسی که خودش در دورانی رئیس کمیته آموزش فدراسیون فوتبال بوده است.

مجتبی گفت در برنامه ستاره‌ساز وقتی با فیروز کریمی در این باره همکلام شده، او به جباری توصیه کرده برای آموزش فن فوتبال باید به چراغپور مراجعه کند و ریزه‌کاری‌های مربیگری را از او یاد بگیرد. ظاهراً مجتبی جباری پس از تماس تلفنی با چراغپور او را برای آموزش مربیگری به خودش راغب می‌بیند و در سفری به شمال (رشت، محل سکونت جلال چراغپور) از او می‌خواهد در ازای پرداخت هزینه آموزش شاگردش باشد. به همین سادگی مجتبی جباری ظرف یک سال اخیر دوره‌های C و B مربیگری را با چراغپور پشت‌سر گذاشته و در امتحانات فدراسیون شرکت می‌کند و هر بار هم با نمره خوب قبول می‌شود. او هم ‌اکنون نیز در دوره کلاس مربیگری A مشغول یادگیری فوتبال از جلال چراغپور است تا برای شرکت در دوره AFC در فدراسیون حضور یافته و بتواند مدرک پرولایسنس خود را دریافت کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • حسین IR ۱۶:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۵
    بهترین مربی آینده ایران میشه مجتبی جباری
  • تاجی IR ۱۷:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۵
    دوستان تاجی واسه پنجره تیم برید به پیج آقای قاضی زاده هاشمی اعتراض کنید . تنها کسی که میتونه نجاتمون بده از دست آقا دزده و بابا مسعودشون همین آقاست .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی