مهدی تارتار: از تمام توانم برای پیشبرد اهداف پیکان استفاده می‌کنم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مهدی تارتار، به‌عنوان سرمربی تیم فوتبال پیکان انتخاب شد و پس از این انتخاب گفت: تفکری جوان و استراتژیک در باشگاه پیکان حاکم است.

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ به نقل از سایت باشگاه پیکان، مهدی تارتار، از مربیان جوان و با تجربه فوتبال کشور که سابقه حضور در تیم‌های صبا، راه‌آهن، پارس جنوبی جم و نفت مسجد سلیمان را دارد با حضور در باشگاه پیکان پس از مذاکره و توافق با اعضای هیئت مدیره باشگاه رسماً به عنوان سرمربی تیم فوتبال پیکان معرفی شد.

سرمربی جدید تیم فوتبال پیکان در خصوص پیوستنش به این تیم اظهار داشت: از اعتماد هیئت مدیره و مدیر عامل باشگاه سپاسگذارم و  از اینکه در خدمت یکی از با سابقه‌ترین باشگاه‌ها هستم، بسیار خرسندم. تفکر جوان و استراتژیکی در مدیریت پیکان وجود دارد که مطمئناً به پیشرفت فوتبال این تیم کمک شایانی می‌کند. من هم از تمام توان، دانش و پتانسیل خود در جهت پیشبرد اهداف باشگاه پیکان استفاده خواهم کرد.

تارتار افزود: امیدوارم با برنامه‌ریزی دقیق بتوانیم شروع خوبی را در لیگ داشته باشیم و در پایان لیگ نیز به اهداف تعیین شده باشگاه دست یابیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • کیسه مافیا ورزش IR ۲۰:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۴
    به امید موفقیت مهدی تارتار
  • 000 SE ۲۱:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۴
    موفق باشی آق مهدی.خوب کسب تجربه کن.خوب یادبگیر.حواست راجمع کن .بالاخره روزی درآینده های دورسرمربی پرسپولیس عزیزمان خواهی شد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی