نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
پنجشنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۱
۲ |
۰
سرمقاله| قوی باش و متحد.... 
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ماه‌ها و سال‌هاست درگیر دعوا و اختلاف نظر و افتراق سلیقه‌های شخصی هستیم. آن‌قدر از هم فاصله گرفته‌ایم و از هم دور شده‌ایم که یکدیگر را نمی‌بینیم.

خبرورزشیعلی جوادی؛ لیونل مسی بعد از جراحی مغز دیگو مارادونا پیامی با این مضمون برای او فرستاد: «قوی باش دیگو». نمونه این‌گونه پیام‌های محبت‌آمیز را مدت‌هاست در فوتبال کشورمان ندیده‌ایم. ماه‌ها و سال‌هاست درگیر دعوا و اختلاف نظر و افتراق سلیقه‌های شخصی هستیم. آن‌قدر از هم فاصله گرفته‌ایم و از هم دور شده‌ایم که یکدیگر را نمی‌بینیم. بلایی که مدت‌هاست بر سر فوتبال ما آمده‌ به این دلیل است که دیگر در کنار هم نیستیم. مدام در برابر هم صف می‌کشیم و انرژی‌های طرف مقابل را خنثی می‌کنیم. دیگر اثری از آن اتحاد سابق نیست.

با آنکه هر بار کنار هم بودیم، طعم شیرینش تا مدت‌ها کام ما را مهمان لذت خود کرد اما اختلاف را بیش از اتحاد دوست داریم. دعوا می‌کنیم با آنکه طعم گس کینه، حالمان را بد می‌کند اما کنار هم بودن را دیگر نمی‌پسندیم. دلیلش روشن نیست ولی دیگر آن آدم‌های سابق نیستیم. حقیقت تلخ امروز فوتبال ما این است: گروهی آمدند و ساختمان فوتبال ما را ویران کردند و حالا خرابه‌ای پیش‌ روی ماست. ما که عاشق فوتبال هستیم باید بدانیم حتی یک آجر از این ویرانه با تقابل بیشتر برداشته نمی‌شود. فوتبال ما نیاز به آواربرداری دارد تا بنایی نو و مدرن روی این ویرانه ساخته شود. این رؤیا نیست. ساخته می‌شود اما با اتحاد. همه باید در کنار هم باشیم و انرژی همه ما در یک مسیر به کار گرفته شود. راهی نداریم جز اتحاد. مطمئن باشیم اگر کنار هم قرار بگیریم قوی خواهیم شد. کاش دوباره این‌گونه شویم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • محمود IR ۱۰:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۵
    چند سال قبل که استقلال یا سپاهان رفتن فینال آسیا واقعا دوست داشتم این تیم واقعا دوست داشتم موفق بشن.ولی دو سال پیش این عقده ای ها کاری کردن که از باخت این تیم ها واقعا لذت میبرم.این رسم بد اونا تو این مملکت باب کردن.البته اینکه شما از باخت رقیبتون خوشحال بشید عجیب نیست.هیچ انتظاری هم ما نداریم که استقلالی ها یا طرفدارای سپاهان از موفقیت پرسپولیس خوشحال بشن ولی این خیلی بی شرمانه است که یسری استقلالی برن تو گوش النصر بخونن که برین از پرسپولیس شکایت کنید که اینا بازیکنای غیر قانونی گرفتن.خدارو شکر تو این موضوع رسوا شدن.بدتر از اون کاری بود که با آل کثیر کردن.چند روز پیش تو نامه ای اف سی صراحتا گفته شده که بعضیا بهشون اطلاع دادن این حرکت آل کثیر نژاد پرستانه بوده.خود ازبکستانی ها که این برداشتو نداشتن و هیچ اعتراضی نکردن.النصری ها هم چون رو این موضوع هیچ مانوری ندادن پس کار اونا هم نمیتونه باشه.این کار زشتو یسری چشم تنگ عقده ای حسود داخلی کردن فقط برای اینکه نمیتونستن موفقیت پرسپولیسو تحمل کنن.شما هم زیاد پیگیر این قضیه نشو .این حرفها برای کیسه کشا سوسول بازیه
    • ابرام US ۰۵:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۶
      آق محمود ٬ خب زحمت کشیدی مطلبی نوشتی و همه ما را مستفیض کردی قبول ٬ ا زشما بابت این اطلاع رسانی سپا سگزاریم و از اطلاع رسانی نا صواب هم نا سپا سگزار ٬٬ . بابت مورد اول خا ضعانه ابراز ارادت داریم زیرا مصداق بارز( من یشکر المخلوق رو کشکة المسموم خود ت را بسا ب ) است و حق هم هست که چنین با شد . اما در مورد ثانی آنگونه نبا شد که جنا بعالی بتوانی آنچنان که دانم و دانی هر آنگونه که دلت خو ا ست چرندی ببافی و بتپانی . ازین رو آزرده شدم که تو دیگر چرا ای محمود ثا نی؟ چگونه توانستی به خودت بقبولانی که توانی باسعی خویشتن بما بقبولانی فینا ل آسیا یی استقلال کذایی را . ولی بدان که نتوانی ای پسرک بظاهر همدانی و در با طن«مختصر دانی» که مصداق آنی که بدانی : اینگونه که تو « تحریف» می کنی هما ن گونه است که فتل «تعریف» می فرمود و« شا دمان» گوبِلز با بنیا ن وتبار آریایی اش تجلیل !! کدام فینا ل آسیا ببو جان به استقلا ل می چپانی؟ اما بدان به ما هرگزنه نتوانی . ====== چنان برو به خط گوبلز ای رفیق ٬ ای همدانی .......... که در نظا م گوبلزی ٬ زبل فراوا ن است

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی