نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟
ابراهیم صادقی: حریف دست و پا بسته‌ای برای پرسپولیس نیستیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: ما تیم جوانی هستیم و امسال هم جوان‌های خوبی را در لیگ بازی می‌دهیم.

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ ابراهیم صادقی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل پرسپولیس اظهار داشت: ما یکد هفته قبل آماده شروع مسابقات بودیم ولی نمی‌دانم به چه علت مسابقات برگزار نشد. اگر بحث کرونا باشد، الان تعداد فوتی‌ها بیشتر است. این برنامه‌ریزی مثل پارسال برای کسانی که تمرینات را زود شروع کرده‌اند، خوب نیست. امسال می‌خواهیم قدرتمند تر شروع کنیم. ما تیم جوانی هستیم و امسال هم جوان‌های خوبی را در لیگ بازی می‌دهیم. این مسئله برای باشگاه سایپا جای افتخار دارد.

وی افزود: حتما بازی محکمی مقابل تیم بزرگ پرسپولیس انجام می‌دهیم. بابت نتایج اخیرشان یعنی ۴ دوره قهرمانی و صعود به فینال تبریک می‌گوییم ولی حریف دست و پا بسته‌ای نیستیم.

سرمربی تیم فوتبال سایپا در واکنش به این سؤال که پرسپولیس به نسبت فصل گذشته چند بازیکن شاخص خود را از دست داده است، گفت: به نظرم، پرسپولیس قوی‌تر شده است، چون چند بازیکن خوب به این تیم اضافه شده‌اند. پرسپولیس همیشه خوب بوده و شرایط‌شان بهتر هم شده است.

صادقی در رابطه با جدایی چند بازیکن از تیمش تصریح کرد: این بازیکنان تصمیم گرفتند به تیم‌های دیگر بروند و برای آنها آرزوی موفقیت می‌کنیم. هدف ما این بود که اسکله تیم را حفظ کرده و چند بازیکن اضافه کنیم که متأسفانه چند بازیکن جدا شدند، چرا که مبالغ قراردادشان آنقدر بالا بود که باشگاه توان پرداخت آن را نداشت. با این حال، خیلی به تیم‌مان امیدواریم، چون بازیکنان جوان خوبی داریم. بازیکنان جوان باید قدر این فرصت را دانند و طوری کار کنند که راه برای هم‌نسل‌های‌شان باز شود.

وی در مورد اینکه سایپا بازیکنان با تجربه‌ای چون روزبه شاه‌علی‌دوست را نیز از دست داده است، گفت: چند بازیکن با تجربه جدا شده‌اند، اما بازیکنان جایگزین داریم و در این زمینه مشکلی نداریم.

سرمربی تیم فوتبال سایپا در پایان در خصوص برگزاری بازی در ورزشگاه دستگردی تاکید کرد: دستگردی ورزشگاه خانگی سایپا بوده و حق طبیعی ما است که بازی آنجا برگزار شود. از نهادهایی که باعث شدند این اتفاق بیفتد، تشکر می‌کنیم. به نظرم، باید هم بازی در این ورزشگاه برگزار می‌شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ستارگان سرخ ایران و آسیا IR ۱۴:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۵
    قدرت پرسپولیس برای کسانی که حقیقت را می پذیرند قابل کتمان است نمونه اش پیروز قربانی پیشکسوت استقلال و آقای ابراهیم صادقی ! حتی سایپا هم شخصیت قهرمانی دارد اما استقلال خیر
  • خون قرمز کیسه ابی IR ۱۴:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۵
    مهم نیست شما چجوری بازی میکنید مهم اینکه پرسپولیسراحت برنده میشه با اختلاف دو گل
  • کاج دوچرخه سوار وطن فروش IR ۱۵:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۵
    احسنت به آقای ابراهیمی و قربانی بخاطر ادبشون

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی