شایعات در مورد حذف سیامک نعمتی از لیست پرسپولیس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یکی از اتفاقات عجیب قبل از بازی پرسپولیس و سایپا، حذف نام یکی از بازیکنان پرسپولیس از لیست این دیدار بود.

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ ساعاتی قبل از شروع بازی پرسپولیس مقابل سایپا، خبر رسید که سیامک نعمتی می تواند به اردو بازگردد زیرا تست مجددش منفی شد.

سیامک همراه با سایر بازیکنان تست کرونا داد اما مشکوک به این بیماری خوانده شد. یک روز بعد، خودش خبر داد که تست دوم او منفی بوده و هیچ مشکلی بابت کرونا ندارد! همین موضوع، سوژه اهالی فوتبال شد زیرا همه به  دنبال مدل درمانی بودند که طی یک روز، تست فرد مشکوک به کرونا را منفی کرد.

سیامک از طریق توئیتر خود اعلام کرد مشکلی ندارد و به اردو می‌رود تا در دیدار مقابل سایپا به تیمش کمک کند اما ساعاتی بعد توئیت دیگری زد با این مضمون که در این دیدار غایب است.

گویا سیامک اعلام آمادگی کرده بود تا به اردو بازگردد اما از آنجا که تست اول او با شک و تردید مواجه شده، اعضای کادرفنی تصمیم گرفتند ریسک حضور سیامک در اردوی تیم را کاهش دهند و به همین علت، نام او از لیست بازی با سایپا حذف شد.

البته اینکه سیامک در اردوی شب قبل از دیدار با سایپا غایب بود و از کنترل کادرفنی خارج شد نیز دلیل دیگری برای حذف این بازیکن است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • {...} SG ۰۱:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
    باید از اون کیسه کشی که جواب آزمایشش عوض کرده بپرسی
    • مصطفی6+6 IR ۰۱:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
      دوستان این نام پرسپولیس رو از این روزنامه های ورزشی و سایت های ورزشی و طرفدارهای استقلال بگیرید دیگه میخوان چی بنویسن؟چه کار کنن؟آیا دیگه ماندگاری براشون معنا داره؟ نه خوب معلومه که نه اصلا شما نگاه کن اسم پرسپولیس میاد ما که خوب معلومه طرفدار عشقیم (پرسپولیس) واکنش نشون میدیم اما یه سری استقلالی که یه مقدار به درون خود نگاه کنن و احساسات و تعصب رو کنار بزارن میبینن پرسپولیسین چون همش تو خبرهای پرسپولیسن و بعضی از استقلالیا که روزنامه پرسپولیس هم میخونن خوب داداشا دارید اشتباه میزنید. خبرورزشیا و سایت های ورزشی هم که نگم براتون تیتر خبر ها: مثلا سیامک کرنا گرفت یا استقلالی شد؟ آیا عیسی بجز خوشحالی کار دیگه ای هم کرده بود که نبخشیدنش یا فلان بازیکن پرسپلیس اینترنتش قطع شد ایا داره جدا میشه وووو همش از پرسپولیس به حق یا ناحق مینویسن و تیتر میزنن البته من هم استقلالیا رو درک میکنم هم خبر و سایت های ورزشی رو چون وجودشون به نام بزرگ پرسپولیس گره خورده و این تیتری هم که میبینید از همون تیترهاست شما نوع نوشتار تیتر رو نگاه کنید آدم فکر میکنه چه خبر شده سیامک رو کلا گذاشتن کنار از لیست
    • جاعل و متقلبین لُنگی IR ۰۶:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
      دیگه دور جعل و تقلب گذشته...دیگه نمی تونید چیز ی رو پنهان کنید... یحیی مو مصنوعی داره تیم رو به فنا میده
    • ابرام US ۱۲:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
      برادر جا عل و متقلب ٬ اولا تبریک بنده بابت ذوق بسیار و خلاقیت سرشار و مبتکرانه سرکا ر را بپذیرید و با بت این هوش بالا و همت والای خدادادی که سالها مرارت شمارا در کنار دقت و بلند نظری اتان شا هد است از خداوند تبارک و تعا لی سپاسگزار این همه موهبتی که یکجا و در جا شما را ارزانی داشته است بشوید . سعه صدر جنا بعالی را با ید آنچنا ن ستود که چوبله سوبله ای را با آن عظمت و هیبت شیرژیانی نا دیده انگا شته و وسعت نظر و فرا خی اتان در حدی کنجکا و مینماید که یحیا ی مارا بجای آورده و وا ویالای خویش را بی خیال میشوید . آیا این هما ن سعه ای نیست که صدر تا ذیل مبارکتان را در بر گرفته و ذیل برجسه تر را همچنا نکه در کا منت مبا رکه آورده اید قا بل کتما ن نتواند که با شد یا نباشد؟ سعدی علیه الرحمه را دریابید گه می فرما ید :==== یکی گفتا به آن گم گشته فرزند ...... که ای روشن ضمیر پیر خردمند ==== زمصرش بوی پیرا هن شنیدی ( جلو چشمت کلاه گیسش ندیدی ؟! ) .===== . تو صیه این حقیر را بپذیرید و در توسعه صدر و ذیل خویش جا نب اعتدال روا دارید که وقت و نفت هر دو مارا ضیق آمد و بگذریم ای برادر.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی