شنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۹
۳ |
۰
تبریک فدراسیون فوتبال به مناسبت تولد علی کریمی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

فدراسیون فوتبال ایران تولد علی کریمی یکی از بازیکنان بزرگ فوتبال کشورمان را تبریک گفت!

خبرورزشیچهره‌ها؛ سایت فدراسیون فوتبال امروز به مناسبت تولد علی کریمی اسطوره فوتبال کشورمان که سابقه بازی در تیم بایرن مونیخ آلمان را هم دارد، گزارشی از دوران فوتبالی وی منتشر کرد و تولد مربی و کاپیتان پیشین تیم ملی را تبریک گفت.

این پیام تبریک در حالی منتشر شده که علی کریمی در سال‌های اخیر و بخصوص در دوران ریاست مهدی تاج و بعد از آن، یکی از منتقدان سر سخت فدراسیون فوتبال بوده است و همواره در پیام‌ها و مصاحبه‌هایش بر ناتوانی مدیران فدراسیون می تازد.

در بخشی از پیام فدراسیون فوتبال به این مناسبت آمده است؛ علی کریمی، چهره ارزنده فوتبال ایران و آسیا 42 سال پیش در چنین روزی در کرج متولد شد و در سالیان متمادی افتخارات متعددی را در رده ملی و باشگاهی تجربه کرد. او فوتبال خود را از نوجوانان نفت تهران شروع کرد، سپس به نوجوانان سایپا پیوست و بعد از آن به فتح تهران منتقل شد و از آن جا بود که به جمع سرخپوشان پایتخت اضافه شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ستارگان سرخ ایران و آسیا IR ۱۲:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
    بهترین کادوی تولد علی کریمی خروج یه عده آدم سیاسی از فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش و آمدن امثال دایی ، مهدوی کیا و علی کریمی برمسند ریاست فدراسیون است
    • آبی IR ۱۵:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
      قرارنیست که غیرفوتبالی ها برن و هرکی رو پرسپولیسیا دوست داشتن بیاد مدیر توانا کارشناس و کاردان که فوتبال هم بفهمه میخواهیم مثلا علی کریمی مهدوی کیا یا حتی دایی مدیر کدام سازمان مهم یا تشکیلات درست و درمونی بودن که بتونن گره از کار فوتبال باز کنن ؟ کاروقتی درست میشه که تشکیلات ورزش افرادی رو برای آموزش و مدیریت ورزش دربهترین کلاسها و پیشرفته ترین کلاسهای اروپایی شرکت بده اونم افرادی که تحصیلات بالایی دارن ( دایی داره ) اینایی که نام بردی حتی در یک تیم دسته سه هم مدیریت نکردن صرف بازی کردن و گل زدن که از یه فوتبالیست مدیر نمیسازه
  • علی کانابیس IR ۱۳:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
    سلطاااان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی