نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
شنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۵
۵ |
۱
طلب محمد نادری به یورو از حسابش کسر می‌شود
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

یکی از افراد مطلع در باشگاه استقلال به خبرورزشی گفت مبلغ ۵۲ هزار و ۶۳۲ یورو به حساب باشگاه بلژیکی واریز شده که با احتساب قیمت یورو در روز پنج‌شنبه یک میلیارد و ۷۸۹ میلیون و ۸۸هزار تومان می‌شود. مبلغی که نادری پذیرفته از قراردادش کسر شود. 

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ از جمله دغدغه‌های هواداران استقلال در فصلی که به سختی تمام شد و به سختی در حال آغاز شدن است جذب یکی از بازیکنان تیم پرسپولیس بود؛ محمد نادری که با دمیدن مدیران باشگاه استقلال در شیپور پیروزی فصل نقل و انتقالات به این تیم پیوست و از همان روزهای اول به جای خوشحال کردن طرفداران این تیم موجبات نگرانی و دلواپسی‌شان را رقم زد. 

نادری: خودم قسطم را می‌دهم!
وقتی نادری با استقلال قرارداد امضا کرد مشخص شد علاوه بر محمدرشید مظاهری، بابک مرادی، مهدی مهدی‌پور و بقیه نفراتی که با اما و اگر از تیم‌های قبلی‌شان جدا شده و به این تیم پیوستند نادری هم بدون اجازه باشگاه کورتریک بلژیک با استقلالی‌ها وارد مذاکره شده است. همین بود که باشگاه بلژیکی اعتراضش به این موضوع را در قالب تهدید به شکایت مطرح کرد اما نادری اعلام کرد که خودم پول رضایتنامه‌ام را قسطی می‌دهم. 

استقلال قسط اول را داد
پیرو این ماجرا باشگاه استقلال تحت فشار شدید هوادارانش قرار گرفت. آنها که دیگر تاب تحمل این همه بی‌توجهی به اصول اولیه یارگیری را نداشتند باشگاه را متهم کردند که کسی در این مجموعه کاربلد نیست و وزارت ورزش باید مدیرانی کاردان را برای این مجموعه در رأس کار بگمارد. این شد که روز پنج‌شنبه گذشته باشگاه استقلال در اقدامی قابل اعتنا قسط اول باشگاه برای به خدمت‌گیری قرضی محمد نادری را به حساب کورتریک واریز کرد. در حالی که نادری گفته بود خودش این کار را می‌کند. 

پول قسط را از طلب نادری کم می‌کنند
خدا می‌داند قرارداد محمد نادری با استقلال چقدر است که حاضر شده مبلغ رضایتنامه‌اش از پول قراردادش کسر شود و باز هم این جابه‌جایی برای او صرفه مالی داشته چون یکی از افراد مطلع در باشگاه استقلال به خبرورزشی گفت مبلغ ۵۲ هزار و ۶۳۲ یورو به حساب باشگاه بلژیکی واریز شده که با احتساب قیمت یورو در روز پنج‌شنبه یک میلیارد و ۷۸۹ میلیون و ۸۸هزار تومان می‌شود. مبلغی که نادری پذیرفته از قراردادش کسر شود. 

دو قسط دیگر مانده
طبق اعلام یکی از مسئولان باشگاه استقلال این مجموعه باید حدود ۱۵۰ هزار یورو بابت رضایتنامه نادری به حساب کورتریک واریز کند که دو قسط بعدی را در ماه‌های آتی پرداخت خواهند کرد. در این صورت اگر باز هم قرار باشد این مبالغ از قرارداد نادری کسر شود جمعاً رقمی حدود ۵ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان از کل قرارداد این بازیکن هزینه رضایتنامه‌اش می‌شود و قطعاً باید با رقمی به استقلال پیوسته باشد که باقیمانده طلبش از این باشگاه حدود ۳ تا ۴ میلیارد تومان باشد تا ارزش جابه‌جایی از پرسپولیس به استقلال را برایش داشته باشد!

مدیران استقلال باز هم خواب ماندند؟
قطعاً افرادی که در باشگاه رأس کار هستند پیش از همه در جریان موضوع پرداخت شدن طلب شفر بوده‌اند. در این صورت چطور کسی نبوده برای این منظور در ارسال نامه برای فیفا ۲۴ ساعت زودتر اقدام کند که پروسه باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی به تعطیلی آخر هفته شنبه و یک‌شنبه اروپا نخورد؟! حالا که پول نادری هم به حساب باشگاهش واریز شده و زکی‌پور به گل‌گهر رفته و میلیچ گفته ۵۰ درصد آمادگی‌اش را دارد چرا باز هم این ماجرا باید شامل مرور زمان شود؟ یعنی یک مدیر آگاه به مراحل اداری در اروپا نبوده که بداند از زمان ارسال نامه به فیفا تا رسیدگی به موضوع نامه (باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی) ۴۸ ساعت زمان لازم است؟ که برای این منظور به جای پنج‌شنبه، یک روز زودتر اقدام می‌کردند!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ستارگان سرخ ایران و آسیا IR ۱۳:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
    از جمله دغدغه‌های هواداران استقلال در فصلی که به سختی تمام شد و به سختی در حال آغاز شدن است جذب یکی از بازیکنان تیم پرسپولیس بود؛ (بدون شرح ) خخخخخخخ ! بازیکن پرسپولیس رو می خوان اونوقت آخرفصل آه می زنند وزیر پرسپولیسی اگه بازیکن ها نقشی توی موفقیت پرسپولیس نداشتند پس چرا دنبال بازیکنان پرسپولیس هستید ! درکل به نظرم بهتره نادری یک‌موسسه خیریه بزنه خخخخخخ
  • محمدی IR ۱۳:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
    نادری جان!!!! پول برق ما رو هم بده!!!! جان من . امروز فرداست که بیان قطع کنند.
  • من IR ۱۳:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
    مگه چقد گرفتي لامصب!!!!!!!!!
  • كيسه سوز IR ۱۴:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
    يني خداييش كيسه كشا،با اين حركتشون ،،جنان خودزني كردن،كه استنداب كمدين ها ،، حالا حالاها،موضوع واسه مضحكه كردن كيسه كشا دارن!!!!!
  • روح رفتگان شاد IR ۱۶:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
    استقلالیا با هر حرکتشون کلی لنگی کُشون دارن بنده خداها کارو زندگیشون رو ول کردن فقط چشم و گوشش شون به استقلالیاس یادش بخیر و خدابیامرزه بنده خدایی بود میگفت آدم فقیر همیشه زیر نور چراغ موشی تو تاریکی شب میشینه دارایی های آدم پولدار رو حساب میکنه نمیدونم چرا یاد این حرفش افتادم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی