یکشنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۹ - ۰۱:۵۸
۰ |
۰
رونالد کومان: مسی مشکل داشت و در ترکیب قرار نگرفت
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

سرمربی تیم بارسلونا از پیروزی قاطع شاگردان خود مقابل بتیس در هفته نهم لالیگا راضی است، اما او باور دارد که تیمش می‌توانست با اختلاف بیشتری حریف را شکست دهد.

خبرورزشی/ لالیگا اسپانیا؛ رونالد کومان سرمربی تیم فوتبال بارسلونا پس از پیروزی قاطع بارسلونا برابر بتیس در بازی خانگی روز شنبه که در آن لیونل مسی در نیمه دوم به جای آنسو فاتی مصدوم به میدان رفت، به خبرنگاران گفت: «ما لایق کسب این پیروزی بودیم و علاوه بر آن می‌توانستیم با گل‌های زده بیشتری به رختکن برویم. موقعیت‌های گلزنی فراوانی داشتیم و یک پنالتی را هم از دست دادیم و به همین دلیل با تساوی یک - یک به رختکن رفتیم. در نیمه دوم اما با روحیه خوبی که تیم داشت، چهار گل دیگر زدیم که می‌توانست بیشتر هم باشد. این یک برد مهم بود. با توجه به نتایج اخیرمان، سه امتیاز بازی را نیاز داشتیم. اوضاع تیم خوب است، اما تیمی که یک بازیکن بیشتر دارد (اشاره به ۱۰ نفره شدن بتیس) نباید بگذارد که حریف فاصله‌اش با آن را به یک گل کاهش دهد. در کل تیم خوب بازی کرد و پیروزی هم حق‌مان بود.»

کومان درباره تصمیم خود برای نیمکت‌نشین کردن مسی و به میدان فرستادن او به جای آنسو فاتی در ابتدای نیمه دوم هم گفت: «روز قبل از بازی با مسی درباره وضعیتش صحبت کردم و او گفت که از بازی قبلی‌مان مقابل دیناموکیف کمی احساس ناراحتی می‌کند. به همین دلیل ترجیح دادیم که او روی نیمکت بنشیند و اگر لازم شد به میدان برود. اگر مشکلی نداشت قطعاً‌ از ابتدا بازی می‌کرد. ما می‌دانیم که مسی چه کسی است و درباره او هم شک و تردیدی نداریم. من هر روز عملکرد او را در تمرینات می‌بینم. اگرچه در ترکیب اصلی بازی مقابل بتیس نبود، اما در نیمه دوم این بازی نقش مهمی ایفا کرد.»

کومان درباره حضور دمبله در ترکیب اصلی و گلزنی او هم گفت: «من از او راضی‌ام و هر روز هم وضعیتش بهتر می‌شود. او بازیکنی است که می‌داند چگونه در نبردهای تن به تن باید برنده شود. این بار هم یک بازی خوب انجام داد و رفته رفته دارد ریتم بازی‌اش را پیدا می‌کند.»

گریزمان در نیمه اول چهار موقعیت شامل یک پنالتی را هدر داد، اما در نیمه دوم با ورود مسی و به لطف حرکت هوشمندانه او یک گل زد. سرمربی هلندی کاتالان‌ها درباره عملکرد این بازیکن فرانسوی اظهار داشت: «من از عملکرد گریزمان هم راضی‌ام. او یک پنالتی و چند موقعیت خوب دیگر را هدر داد که البته بدشانسی هم آورد، اما همیشه برای گلزنی آماده است. از نظر روانی او مشکلی ندارد. من به گریزمان اعتماد دارم و او در این بازی هم گل زد. لئو به او یک پاس فوق‌العاده داد آنهم بدون آنکه توپ را لمس کند.»

اعتراضات متوالی مانوئل پیگرینی سرمربی بتیس در کنار زمین بازی به خصوص در صحنه پنالتی اول بارسلونا سوژه دیگر سؤال خبرنگاران از کومان بود که او در پاسخ به آن گفت: «او از زمانی که پنالتی اعلام شد شروع به شکایت کرد. من حالش را درک می‌کنم، اما من کسی نیستم که بگویم او به من چه چیزهایی گفت.»

مصدومیت آنسو فاتی که شدید به نظر می‌رسد، موضوع دیگری بود که کومان درباره‌اش صحبت کرد و اظهار داشت: «فاتی در بین دو نیمه احساس ناراحتی می‌کرد و ما هم او را تعویض کردیم، چون نمی‌خواستیم ریسک کنیم.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی