نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
مشکل عجیب منصوریان در تراکتور؛ فسخ قراردادها ادامه دارد!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بازیکنان تراکتور به شکل عجیبی، سریال فسخ‌قراردادها را ادامه می‌دهند.

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ قبل از آن که علیرضا منصوریان هدایت تراکتور را برعهده بگیرد، چند اتفاق عجیب رخ داد. محمدرشید مظاهری و رضا اسدی دو بازیکن تاثیرگذار سرخپوشان تبریزی، اقدام به فسخ‌قرارداد کردند و در فینال جام حذفی برای این تیم به میدان نرفتند.

این سریال با فسخ‌قرارداد محمدرضا آزادی ادامه یافت و حدود دو هفته بعد هم ساسان انصاری بود که فسخ‌قرارداد گرفت و از باشگاه تراکتور جدا شد. او حالا برای فولاد خوزستان توپ می‌زند. این‌طور به نظر می‌رسید که ماجرای فسخ‌قراردادها در تراکتور تمام شده به خصوص که باشگاه مقاومت خوبی مقابل جدایی حمزاوی عکاشه داشت اما به یکباره خبر رسید رضا شکاری هم اقدام به فسخ‌قرارداد کرده و از تراکتور جدا شده است آن هم یک روز پس از انجام اولین بازی برای سرخپوشان.

حالا علیرضا منصوریان که سه مهاجم خود به نام‌های آزادی، شکاری و انصاری را از دست داده، باید فکری به حال پر کردن جای خالی بازیکنانی باشد که اپیدمی «فسخ‌قرارداد» را دنبال کرده‌اند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • کیسه مافیا ورزش IR ۱۰:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
    شکاری می آید پرسپولیس خود شکاری پرسپولیسی هست و حتما به پرسپولیس می آید
  • علیرضا سپاهانی IR ۱۲:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
    اسدی فینال جام حذفی محروم بود بعدش قراردادش با تراکتور تموم شد، قراردادی نداشت که بخواد فسخ کنه
  • حسین IR ۱۲:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
    حاشیه درست نکنید. اسدی قراردادش تموم شده بود. سلیمی هم مبلغ رضایتنامه شو داد. تازه اینا قبل اومدن منصوریان اتفاق افتاده بود. شکاری و انصاری و آزادی هم اصلا در ترکیب جایی نداشتن. یه دونه شکاری تازه فسخ کرده که بود و نبودش فرقی نمیکنه. فقط پول مفت میگرفت. نمیشه که سه تا مربی یه بازیکنو به دلایل غیر فنی بازی ندن. اصلا بازی بلد نبود و تلاشی هم نمیکرد.
  • آنالیزور FR ۱۵:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
    بازیکناشون فهمیدن که تو تراکتور بازی کردن و جدایی بدون حاشیه امکان نداره و انگ و تهمت از باشگاه و هوادار در انتظارشونه ، میخوان زودتر فرار کنن ! البته بازیکنا حق دارن ؛ واسه مجموعه ایی که قدر شناس نباشن و بخوان همه جوره تو کارت بزارن ، لطفی نداره صادقانه رفتار کنی . کسی رو سراغ دارین تونسته باشه بدون انگ خیانت و ناسزا شنیدن از هوادارای تراکتور تیم رو ترک کنه ؟ حالا گنده گنده ها تو صف انتظارن واسه متهم شدن !
  • آنالیزور FR ۱۵:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
    یه موردی رو یادم رفت بگم ! تراکتور پر طرفدارترین تیم ایران شد و زنوزی هم تبریک گفته ......!!!!!!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی