نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
علیرضا نیکبخت: گل ارسلان مطهری در سطح اروپا بود
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

پیشکسوت باشگاه استقلال به خبرورزشی گفت: فکر می‌کنم انتخاب نفرات تیم ملی باید به سلیقه کادر فنی تیم ملی باشد و باید به آن احترام گذاشت ولی وریا هم انصافاً در شرایط سنی و فیزیکی است که هنوز هم می‌تواند به تیم ملی کمک کند.

خبرورزشیلیگ برتر ایران؛ علیرضا نیکبخت واحدی درباره دیدار اول استقلال در لیگ برتر مقابل مس رفسنجان و وضعیت تاکتیکی این تیم با ما همکلام شد و اشاره‌ای به بهتر شدن وضعیت خط دفاعی این تیم کرد. او از تمایل وریا غفوری برای بازگشت به تیم ملی هم حمایت کرد. 

استقلال بالاخره لیگ را با برد شروع کرد.
بله! باز هم تبریک می‌گویم به بازیکنان، کادر فنی جدید و همه هواداران. این خیلی خوب است که تیم با برد وارد تورنمنت شود و این پیروزی می‌تواند نویدبخش روزهای خوب در طول فصل باشد. 

یعنی به این استقلال می‌توان امیدوار بود؟
ببینید نباید از الان حرف‌های ناامیدکننده زد ولی باید این واقعیت را در نظر گرفت که این تازه اولین بازی لیگ بوده و ۲۹ هفته دیگر باقی مانده است. ولی می‌توان اذعان کرد که برای اولین نتیجه و فوتبال خیلی خوب بود. 

چطور؟
خب هنوز بازیکنان جدید به این تیم اضافه نشده‌اند! هنوز رقبای گردن‌کلفت به استقلال نخورده‌اند و بازی‌های زیادی برای این تیم در پیش است. 

ولی استقلال بدون گل خورده برنده شد.
این عادت خیلی خوبی است که استقلال اگر بتواند آن را ادامه بدهد فوق‌العاده است. چون مربی‌ها همیشه می‌گویند تیمی که گل نخورد می‌تواند گل بزند. 

استقلال در ۴ بازی دوستانه‌اش هم نباخته بود.
اینها همگی نوید یک فصل خوب را برای استقلال می‌دهد و فکر می‌کنم بتوان روی این تیم حساب کرد. 

کارهای ترکیبی تیم به ویژه روی گل‌ها را چطور دیدید؟
هم روی گل اول و هم روی گل دوم کارهای ترکیبی خیلی خوبی دیده شد که با تداوم و افزایش این قبیل حرکات می‌توان به گل‌های بیشتری هم رسید. 

مس رفسنجان را چطور دیدید؟ برخی بر این اعتقاد هستند که استقلال بازی آسانی را برده است.
اصلاً این‌طور نیست. اتفاقاً برعکس معتقدم مس یک تیم گردن‌کلفت بود که با وجود حضور در لیگ برتر خیلی سطح بالا بازی کرد. 

درباره شادی گل وریا غفوری و اسکوچیچ حرفی ندارید؟
فکر می‌کنم انتخاب نفرات تیم ملی باید به سلیقه کادر فنی تیم ملی باشد و باید به آن احترام گذاشت ولی وریا هم انصافاً در شرایط سنی و فیزیکی است که هنوز هم می‌تواند به تیم ملی کمک کند و اگر این‌قدر عطش بازگشت به اردوی تیم ملی را دارد باید به او توجه شود ولی در نهایت معتقدم در بحث تیم ملی باید به نظر اسکوچیچ احترام گذاشت. 

خط حمله استقلال با مطهری چطور بود؟
من نه با ارسلان ارتباط دارم و نه تماسی با هم داریم و شاید گاهی در اینستاگرام حالی از یکدیگر بپرسیم ولی بارها گفته‌ام او فراتر از لیگ ایران بازی می‌کند و حتی می‌تواند در اروپا بازی کند. گلی که او زد را هر بازیکنی نمی‌تواند بزند. 

وضعیت محمود فکری لب خط چطور بود؟
همه اعضای کادر فنی از باسابقه‌های این حرفه در امر مربیگری هستند ولی از یک حرف محمود فکری خوشم آمد که نشان داد مربی شجاعی است. 

کدام حرف؟
همین که استقلال برای نبردن هیچ بهانه‌ای داشته باشد! چه پنجره بسته و چه هر بهانه‌ای. این روحیه در مربی فوق‌العاده است که گفت در هر شرایطی باید برنده شویم و اگر برنده نشویم بهانه‌ای پذیرفتنی نیست و در آن‌صورت ما خودمان مقصریم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۹
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ابرام US ۰۵:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۰
    یک گل تو زدی ٬ حوا لی اروپا ......... من خود بزدم چنین گلی با رو پا روپا ی من و سطح گل تو با هم .......تی پا شد و آنهم بزدند با روپا
    • ... IR ۱۳:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۰
      جریان چیه روزنامه یا خود کانالتون هر روز مصاحبه های نیکبخت و میزارید...!!!
    • تاجی IR ۱۷:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۰
      درود به وریا و محمود خان و نیکبخت و ارسلان و در نهایت زنده باد تاج
  • ابرام US ۰۵:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۰
    ای رفته و باز آمده از یوروپا ...........با ما تو بگو چی چی دیدی یوروپا =====یه کم بگو برای ما ٬ چی دیدی...... دایم شده وِرْدِ زبونت یو روپا
  • ابرام US ۰۶:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۰
    (یا را نِ موا فق ٬ همه از دست شدند) ............ رفتند به تیمی ٬ همه سر مست شدند===== =====ما موس موسَکان ٬ هر آنچه موس موس کردیم ......... گفتند زرشک و جمله بر با د شدند
  • ابرام US ۰۶:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۰
    ما هم زِبِلانیم ٬ همه جُفتک باز .......... از روی رفاقتی ٬ نه با بوی پیاز====== ======رفتیم و نمودیم تَضَرُّع٬ گفتیم ............یک برگ٬ دو کوبیده دو تا دوغ ی پیاز
  • ابرام US ۰۶:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۰
    ================( ما لعبتکا نیم و فلک لعبت باز ......... از روی حقیقتی نه از رو ی مجاز)============================= ==========( یک چند در این بسا ط با زی کردیم........رفتیم به صندوق عدم یک یک باز) ==== حکیم عمرخیام نیشابو ری .
    • رضا FR ۱۳:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۰
      داداش تو میتونی یه دیوان در حد دیوان شمس درست کنی. چه طبع شاعرانه ای داری حاجی
    • به آقا رضای گل US ۲۰:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۰
      «حا جی» خودتی و جمله ی دوستانت ........... شمسی خودتی و شمسعلی حیرانت راضی به « رضا »ی دوستان هستیم ما............صد بار دگر « قندعلی» قربانت

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی