نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
دوشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۵
۰ |
۰
اسماعیل شریفات: اراک باید مدیون خطیبی باشد!
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

بازیکن تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: شاید نام اراک در ورزش مطرح نبود اما حالا که خطیبی آلومینیوم را به لیگ برتر آورده اسم اراک همه جا شنیده می‌شود.

خبرورزشی/ لیگ برتر ایران؛ اسماعیل شریفات در خصوص غیبتش در هفته اول لیگ برتر اظهار داشت: کارتم صادر نشده بود و باید خودم به دنبال کارهایم می‌رفتم. کسی مسئول نیست. روز گذشته خودم به دنبال کارهایم رفتم و توانستم مشکل را حل کنم و کارت بازی من صادر شد. معمولا باشگاه‌ها مسئول یا نماینده‌ای را دارند که کمک می‌کند اما در باشگاه ما کسی نبود که این کارها را انجام بدهد.

شریفات ادامه داد: باشگاه آلومینیوم باید در این مسائل جدی‌تر باشد. من در تمرینات حضور داشتم و فقط یک روز ۵شنبه را که روز قبل از بازی بود و با توجه به اینکه نمی‌توانستم بازی کنم، از رسول خطیبی اجازه گرفتم که به اهواز بروم و کارهایم را انجام بدهم. الان هم در اراک هستم و قرار است امروز بعدازظهر همه در تمرین حاضر شوند.  

بازیکن با تجربه آلومینیوم در مورد شرایط این تیم عنوان کرد: بازی اول سخت بود و شرایط تیم بعد از بازی اول کمی پیچیده شد. یک سری ناهماهنگی‌ها در تیم ما وجود داشت. مسئولان باشگاه باید بدانند که شرایط لیگ برتر با لیگ یک خیلی فرق دارد. کیفیت بازیکنان، زمین‌ها، باشگاه‌ها و... متفاوت است. در لیگ برتر باید از تک تک لحظات استفاده کنید. به نظر من مسئولان باشگاه و همچنین شهر اراک باید جدیتر باشند. یک گل‌خورده یا یک گل‌زده می‌تواند همه چیز را تغییر بدهد و تکلیف صعود یا سهمیه و قهرمانی را مشخص کند.

شریفات ادامه داد: نباید کار به جایی برسد که دیر شود. این تیم بعد از ۱۸سال به لیگ برتر آمده و الان باید امکانات فوق‌العاده‌ای داشته باشد. باید شرایط خوبی را برای سرمربی فراهم کنند و هر چیزی می‌خواهد در اختیارش قرار بدهند تا بتواند با خیال راحت تیم را مدیریت کند.

وی در مورد مطالباتش از فصول دیگر و تیم‌های قبلی اظهار داشت: خداراشکر با استقلال خوزستان تسویه کردم. با استقلال تهران هم تسویه کردم. هرچند مبلغ ناچیزی بود اما به هرحال احترام گذاشتند. ولی ازباشگاه نفت مسجد سلیمان تعجب می‌کنم. حدود دو سال است که رای من آمده اما هنوز هیچ اتفاقی نیفتاده است. دیروز هم با فدراسیون فوتبال تماس گرفتم، گفتند به این باشگاه مهلت داده‌ایم و اگر تسویه نکنند از هفته دوم نمی‌توانند از بازیکنان جدیدشان استفاده کنند.  

شریفات در مورد مطالباتش از نفت مسجد سلیمان تصریح کرد: طلب من ۲۸۵ میلیون است. باشگاهی که ۲۸۵ میلیون ندارد بدهی را تسویه کند حقش حضورش در لیگ برتر نیست. حیف است تیمی که امکانات و پول دارد در لیگ برتر نباشد اما تیمی مثل نفت مسجد سلیمان که ۲۸۵ میلیون بودجه ندارد در لیگ برتر بازی کند. به نظرم این در شان لیگ برتر نیست. هیچ تخفیفی به آن‌ها نمی‌دهم و طلبم را باید تا آخر بدهند. یکی دو نفر از مسئولین این باشگاه با من تماس گرفتند و گفتند تخفیف بده و ما ۵۰میلیون به شما می‌دهیم! اگر سه سال پیش بود می‌شد در موردش صحبت کرد اما الان ۵۰میلیون به اندازه ده هزارتومان هم ارزش ندارد.

وی افزود: گفتند اگر رضایت بدهی و ما بتوانیم از ۴۰-۳۰ درصد طلبکارانمان رضایت بگیریم، بقیه آن‌ها به زمان دیگری موکول می‌شوند. گفتم اینطور نمی‌شود. با کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال تماس گرفتم. بعد از خدا ما کمیته تعیین وضعیت را داریم که حقوقمان را می‌گیرد و ان‌شاالله این بار هم این اتفاق بیفتد. آن‌ها در هفته اول بازی کردند و کسی هم عین خیالش نیست. اما در تماسی که با فدراسیون داشتم به من گفتند؛ اگر با شما تسویه نکنند نمی‌توانند در هفته دوم از بازیکنان جدیدشان استفاده کنند.

شریفات در مورد مطالباتش از باشگاه شاهین شهرداری بوشهر گفت: از شاهین ۶۵درصد گرفتم و بقیه آن مانده ولی از این باشگاه هیچ شکایتی نکرده‌ام و باید ببینیم کار به کجا می‌رسد.

وی در خصوص انتخاب آلومینیوم اراک در لیگ بیستم اظهار داشت: به جز آلومینیوم چند پیشنهاد دیگر هم داشتم اما چون رسول خطیبی با من تماس گرفت و من هم دوست داشتم با او کار کنم به آلومینیوم آمدم. تا به حال با خطیبی کار نکرده بودم ولی الان فهمیدم او یک مربی دوست داشتنی است که مدیریت خیلی خوبی دارد. خطیبی آدم سخت کوشی است که برای موفقیت تیم هر کاری انجام می‌دهد. اراک باید مدیون چنین مربی باشد. مسئولین شهر باید با احترام با او رفتار کنند و هرچه می‌خواهد در اختیارش قرار بدهند.

وینگر با تجربه آلومینیوم با اشاره به نقش خطیبی در صعود نماینده اراک به لیگ برتر، گفت: شاید در این ۱۸سال نام اراک در ورزش مطرح نبود اما حالا که خطیبی بعد از ۱۸سال آلومینیوم را به لیگ برتر آورده اسم شهر اراک هم در همه جا شنیده می‌شود. او تمام تلاشش را می‌کند که نماینده اراک بهترین نتایج را بگیرد. امیدوارم خدا هم کمکش کند و ما هم او را یاری می‌کنیم تا تیم نتایج خوب و قابل قبول کسب کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی