نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
۵
دوشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۷
۵ |
۴
چرا علیرضا بیرانوند به تیم‌ملی دعوت نشد؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی تیم ملی طی تماسی تلفنی با علیرضا بیرانوند از او خواست به جای حضور در اردوی تیم‌ملی به ریکاوری بپردازد.

خبرورزشیلژیونرها؛ روز شنبه دراگان اسکوچیچ اسامی ۲۳ بازیکن را برای حضور در اردوی تیم‌ملی اعلام کرد که برخلاف انتظار در آن نام علیرضا بیرانوند دروازه‌بان پیشین باشگاه پرسپولیس و لژیونر فعلی فوتبال کشورمان دیده نمی‌شد.

این غیبت غیر منتظره در لیست جدید تیم ملی گمانه زنی‌ها را به این سو برد که احتمالا اسکوچیچ به دلیل نیمکت‌نشینی‌های متوالی بیرانوند تصمیم گرفته او را دعوت نکند، ولی علیرضا بیرانوند در مصاحبه‌ با خبرورزشی دلیل اصلی نبودنش در اردوی تیم‌ملی را بیان کرد. بیرانوند در این خصوص گفت: «اسکوچیچ به من گفت در همان بلژیک بمان و به مصدومیت خودت برس. او یک مربی حرفه‌ای اروپایی است و خوب می‌داند الان به چه چیزی نیاز دارم.»

مصاحبه کامل علیرضا بیرانوند با خبرورزشی را می‌توانید اینجا بخوانید.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • .،. IR ۱۸:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۹
    جواب این سوال ک خیلی راحته جناب اسکوچیچ فقط بازیکنایی رو می خواد که تو تیمی که هستن فیکس باشن در صورتی یکی مث جهانبخش با این که نیمکت نشینه ولی از همه بازیکنای تیم ملی آماده تره چون تو معتبر ترین لیگ دنیائه و تمریناتش با تمرینای لیگ چرت ایران زمین تا آسمون فرق میکنه برا همین کیروش بازیکنی که تو اروپا بود( حتی اگه نیمکت نشین و مصدوم باشه) رو به بازیکن فیکس یه تیم از ایران ترجیح میداد و موفق هم بود! فقط دعا میکنم امثال اسکوچیچ و ویلموتس تو فوتبالمون نباشه و یکی بیاد که ادامه دهنده راه کیروش باشه نه این مربی های گم نام
    • تاجی IR ۰۳:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۰
      واقعا مسخره س . دوتا از خفن ترین ها رو دعوت نکرده . وریا و بیرو باید پای ثابت میبودن . یعنی خدا به ایران رحم کنه که حذف نشیم
    • .،. IR ۱۲:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۰
      جناب تاجی اصلا کاری به لیگ ایرانو تیماش ندارم در نتیجه طرفدار هیچ تیم خاصی نیستم و فقط فوتبال اروپا و ملی رو دنبال میکنم باز بیرانوند یه چیزی وریا غفوری نه سنو سالش مناسبه نه لیگی که توش بازی میکنه بازیکنای همون بوسنی که باهاش بازی داریم تو تیمای آرسنال، بارسلونا، میلان ، تورینو، آاس رم، و یه احمدویچ هم که به چلسی لینک شده این در شرایطیه که ایران از بوسنی قوی تره ولی بازیکنای ما باید از لنگ و کیسه و سوراختور و زردگ و.... تیمای داخلی باشن به نظرت کدوم مسخرس بازیکنای ما تو لیگ داخلی باشن مسخرس یا اونا که از ما ضعیف ترن ولی تو تیمای تاپ بازیکن دارن؟؟؟
  • تاجی RO ۱۸:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۹
    وقتی بازی نمیکنه واسه چی باید دعوت بشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • علی خدادادی IR ۲۲:۲۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۵
    سلام چرا واقعا این ضلم را نمیشه نادیده گرفت بهترین دروازه بان تیم نباید بازی کند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی