نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
سه‌شنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۷
۷ |
۰
حرف آخر| بازی نکن تا ملی‌پوش شوی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

اینکه دراگان اسکوچیچ ژست دیدن همه بازی‌های لیگ را می‌گیرد ولی در نهایت ناآماده‌ها و آنهایی که اصلاً‌ بازی نمی‌کنند را دعوت می‌کند، قشنگ نیست.

خبرورزشیفرهاد اشراقی؛ لیست اسکوچیچ مثل هر لیست دیگری قابل احترام است و به قول معروف باید به سلیقه سرمربی تیم ملی (یا هر باشگاهی) احترام گذاشت اما یک‌جاهایی این احترام گذاشتن خیلی سخت می‌شود. مثلاً جایی که مدافع ذخیره پرسپولیس ولو برای بازی دوستانه دعوت می‌شود و یا رشید مظاهری که اصلاً بازی نکرده، هست ولی لک که در آسیا درخشیده، نیست!

از کی‌روش ایراد می‌گرفتند که اصلاً لیگ را نمی‌بیند و همه توجه‌اش به لژیونرهاست البته کی‌روش معتقد بود لژیونر درجه ۳ هم باشی بهتر از آن است که در استقلال و پرسپولیس فیکس بازی کنی. در جام جهانی هم دیدیم که استراتژی و تفکر او درست بود. اسکوچیچ هم از نظر فنی مربی خوبی است و باید به او زمان داد اما هضم اینکه چرا مثلاً مهدی شیری که در پرسپولیس ذخیره سیامک نعمتی شده بود، به تیم ملی دعوت می‌شود سخت است. در همین پرسپولیس حامد لک به‌مراتب شایسته‌تر بود یا در استقلال امثال مسعود ریگی می‌توانستند دعوت شوند. در مورد وریا هم می‌توان به سن او و اینکه بعد از کرونا افت کرد، اشاره کرد یا در مورد ارسلان مطهری می‌توان گفت باوجود سردار آزمون و طارمی و قدوس و قایدی و... شانس بازی ندارد اما هرطور که نگاه ‌کنیم می‌بینیم رشید مظاهری چند ماه بازی نکرده بود و یا پیام نیازمند (که گلر خوبی است) چند ماهی می‌شود که افت کرده. درست برخلاف حامد لک که در همین چند ماه به شدت بهتر شده است.

نکته دیگر در مورد تیم ملی اینکه ما بازی‌های بسیار سخت و حساسی با عراق و بحرین داریم و بعید است اسکوچیچ در این بازی‌ها جرأت ریسک کردن داشته باشد. از همین الان می‌توان گفت حتی رامین رضاییان دعوت می‌شود و یا بیرانوند و میلاد محمدی و شجاع و پورعلی‌گنجی و سردار و طارمی و جهانبخش و... فیکس هستند. البته شاید هر مربی دیگری هم بود از لژیونرهای درجه یک مثل سردار استفاده می‌کرد اما اینکه اسکوچیچ ژست دیدن همه بازی‌های لیگ را می‌گیرد ولی در نهایت ناآماده‌ها و آنهایی که اصلاً‌ بازی نمی‌کنند را دعوت می‌کند، قشنگ نیست.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ناشناس IR ۱۳:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۰
    کی روش سرمربی خوبی بود و نظم و دیسپیلین داشت و تاکتیک دفاعی خوب را مقابل تیم های بزرگ بلد بود به همین خاطر اگر با بعضی بازیکنها یا شخصیت های حقوقی عقده ای برخورد میکرد زیاد به چشم نمی آمد اما آیا همچین خصوصیاتی در مربیگری اسکوچیچ هست؟! مثلا الآن حامد لک را نمیبیند یا از سر عقده بخاطر شادی گل وریا غفوری او را دعوت نمیکند جز ضرر زدن به تیم ملی واقعا چه فایده ای به فوتبال ما می رساند؟! اگر فردا این مربی نتیجه نگیرد جز این نیست که او پول خودش را میگیرد و تیم ملی با نرسیدن به جام جهانی و از دست دادن درآمد حاصل از رفتن به جام جهانی برای تیم ملی و تیم های باشگاهی چه عایدی برای ما خواهد داشت؟! آیا من از فوتبال و قوانین آن سر درنمیاورم که این حرفها را می زنم یا در کل سرمربی در کل دنیا مختاره هر جور دلش بخواهد عقده هاشو خالی کنه و تیم را به قهقرا ببره و پولشو بگیره کسی هم به او نظارت نکنه؟!
  • امید اس اس SE ۱۳:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۰
    با احترام فراوان به تعصب وریا و ارسلان و ریگی ولی باید قبول کرد وریا و ارسلان مطهری و ریگی خیلی موفق نبودند با همین بازیکنها تیممون کیسه گل پاختاکور و ترتر شد مهدی عبدی بسیار کارسازتر ارسلان نااماده و همیشه طلبکار است
  • Amir perspolisi SE ۱۳:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۰
    تعصب باشگاهی ام جای خود ولی حامد لک سنش زیاده خودم هم مربی تیم ملی بودم رشید جوان را به لک پیرمرد ترجیح می دادم
    • Amir perspolisi IR ۱۸:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۰
      تتلیتی فک نمیکنی یه مقدار بیش از حد باهوشی؟؟؟؟ خدایی تو چقد بیکاری که با اسمه خودت کامنت میزاری، با اسمه دیگران هم کامنت میزاری!!! علاف بی هنر
  • فاروق IR ۱۳:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۰
    اصلاً مربی ارزان و ناشناخته رو برای همین میارن دیگه!!!
  • پیمان IR ۱۳:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۰
    جناب اشراقی باکمال احترام باحرفتون مخالفم آیا امیری یا امیدابراهیمی یاحسینی یا...توهمین پرسپولیس استقلال نبودن وبهترین بازیکنان ایران توجام جهانی؟این کوچک انگاری خودمون کی میخوادتموم بشه.تولیگ اروپایی میانگین دوندگی تیمهابین 11تا12کیلومتره که پرسپولیس توبیشتربازیهاش 12رو رد میکنه.نمونش همین بازی سایپا که تازه بازی اول وبدنسازی واین حرفها.البته امسال مطمینم استقلال هم با آقای فکری چیزی ازپرسپولیس کمترنخواهدبود.من عاشق نظم ودیسیپلین برانکو بودم وهستم ولی همین الان پرسپولیس بهتراز تیم برانکوفوتبال بازی میکنه یا زمان مجیدی تواستقلال خداییش اگر خود مجیدی وبزرگای تیم وپیشکسوتهابجای بریدن بهانه ها خودشون بهانه دست بازیکنا نمیدادن که هرنتیجه ای بگیرین بردش مال خودتونه باختش مال وزیر شک نداشتم یک جام رو صددرصدمیگرفت.فکری گفتارورفتارش منطبق بر منطق هستش شک ندارم موفق میشه.
  • کیسه کش جاعل US ۱۷:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۰
    بازی نکن و دعوت شو درست عین مظاهری البته شک نکنید اگر مظاهری به جای کیسه تیم دیگری رفته بود هرگز دعوت نمی شد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی