نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
دیدیه دشان: پوگبا و گریزمن وضعیت ناامید کننده‌ای دارند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

دیدیه دشان، سرمربی تیم ملی فرانسه اعتراف کرد در آستانه دیدارهای ملی آینده، ستاره‌های منچستریونایتد و بارسلونا شرایط خوبی ندارند.

خبرورزشی/ تیم‌های ملی؛ سرمربی تیم ملی فوتبال فرانسه از وضعیت پل پوگبا و آنتوان گریزمن مهره‌های کلیدی این تیم در آستانه آغاز دور جدید بازی‌های ملی و لیگ ملت‌های اروپا ابراز نارضایتی کرد.

دیدیه دشان در این باره گفت: «برای پوگبا هیچ توصیه‌ای ندارم. او خودش منچستریونایتد را به خوبی می‌شناسد و مدت زیادی است که دارد در این باشگاه بازی می‌کند. می دانم که از وضعیت خود در یونایتد راضی نیست. آنهم به خاطر مدت زمان حضورش در ترکیب تیم و پست بازی‌اش است. پوگبا بهترین روزهای خودش را سپری نمی‌کند. مصدومیت‌ها یکی پس از دیگر گریبانش را گرفتند و کرونا هم ضربه نسبتاً شدیدی به او زد. پس او نیاز دارد که دوباره ریتم بازی‌اش را پیدا کند. با او مشکلی ندارم و مطمئنم که می‌توانم مدیریتش کنم، اما برای یک بازیکن در وضعیت پوگبا کار هرگز آسان نیست. گریزمن هم کمی تحت تأثیر شرایطش در بارسلونا قرار گرفته و باید آن را تغییر دهد، اما هرگز توانایی‌های او را زیر سؤال نخواهم برد. حقیقت این است که مشخصاً وقتی بازیکنان در تیم‌های باشگاهی‌شان روزهای سختی را سپری می‌کنند، اوضاع و احوال‌شان تحت تأثیر قرار می‌گیرد. او باید شخصیتش را نشان دهد و همیشه هم روحیه‌اش را حفظ کند، چون این خیلی مهم است و امیدوارم که به همیشه شیوه به کارش ادامه دهد. اما به هر حال باید بگویم که پوگبا و گریزمن وضعیت ناامیدکننده‌ای دارند.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی