نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
بیانیه باشگاه تراکتور در خصوص قرارداد رضا شکاری و ایمان سلیمی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کمیته حقوقی باشگاه تراکتور درباره احتمال حضور ایمان سلیمی در پرسپولیس و فسخ قرارداد رضا شکاری بیانیه‌ای صادر کرد.

خبرورزشیلیگ برتر ایران؛ بحث کمیته حقوقی باشگاه تراکتور تبریز با صدور بیانیه‌ای درباره فسخ یک طرفه قرارداد رضا شکاری و البته مباحثی که درباره احتمال حضور ایمان سلیمی مطرح شده است، توضیحاتی ارائه کرد.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

درخصوص فسخ قرارداد ایمان سلیمی و حضور وی در یکی از باشگاه‌های پایتخت نشین، ذکر چند موضوع پراهمیت به نظر می‌رسد.

ابتدا اینکه سلیمی براساس موازین قراردادی با باشگاه تراکتور، به هیچ عنوان امکان و شرایط فسخ قرارداد و متعاقب آن پیوستن به یک تیم داخلی را نداشته است و بنابراین تحقق این موضوع موجبات محرومیت و پرداخت غرامت ناشی از نقض قرارداد بدون دلیل موجه ورزشی را به همراه خواهد داشت.

در خصوص موضوعاتی که اخیرا می‌شنویم وی با  یک باشگاه خارجی مبادرت به انعقاد قرارداد خواهد کرد و متعاقبا به شکل قرضی یا قطعی برای دور زدن شرط قراردادی به یک باشگاه پایتخت‌نشین خواهد پیوست، براساس موازین و مقررات نقل و انتقالات درباره بازیکنان، فیفا و فدراسیون فوتبال ایران آنچه در ختم رابطه قراردادی محل بررسی قرار می‌گیرد این است آیا طرفین در این ماجرا با حسن نیت برخورد کرده‌اند یا خیر؟

بنابراین اینکه برای دور زدن این شرط قراردادی، این روزها می‌شنویم سلیمی به یک باشگاه خارجی خواهد رفت و پس از آن به شکل قطعی یا قرضی به باشگاه مورد نظر در داخل ایران خواهد پیوست، مسلما اصل لغو پایداری و حفظ رابطه قراردادی و از مصادیق آشکار عدم حسن نیت می‌باشد. فلذا از هر دو منظر ارکان قضایی فدراسیون فوتبال و مجاری بین المللی با این رفتار برخورد خواهند کرد. 

درباره رضا شکاری هم باید گفت رفتار وی در فسخ یک طرفه قرارداد با باشگاه متبوع ید طولایی دارد. در قرارداد وی به هیچ عنوان آثاری از جعل و الحاق وجود ندارد. بنابراین کمیته محترم وضعیت به حفظ رابطه قراردادی اهمیت ویژه‌ای قائل شده و همانگونه که در آرای این کمیته شاهد آن هستیم محرومیت‌هایی را برای اشخاصی که قراردادشان را بدون دلیل موجه ورزشی فسخ کرده‌اند، بار خواهد آورد.

در انتها به اطلاع می‌رساند باشگاه تراکتور از حقوق خود درخصوص فسخ‌های غیرموجه آقای سلیمی و شکاری عدول نخواهد کرد و پرونده‌هایی را در این خصوص در ارکان قضایی فدراسیون فوتبال مفتوح رسیدگی دارد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • Parazit IR ۱۹:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۰
    باشگاه جعلی دوباره شروع کرد
    • شاهین DE ۲۰:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۰
      فقط بلد هستند برای پرسپولیس شاخ شانه بکشند جلوی استقلال نرم هستند همچون ذنوذی استقلالی.
    • ابرام US ۰۰:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۳
      پارازیت جان ٬ لا اقل شما بفرمایید جنا ب مهنّس زنوزی برای تفهیم اتها مات وارد ه بزرگا ن تیمشان و درک متقابل مفا هیم حقوق بین الملل کاربردی و روزمره اشان ٬ وکیلی کارشناس نه چندان عریض و طویل ٬ بل در حدود لیسانس خودمان و حوالی آن در اختیار داشته باشند که لا اقل برایمان ثقیل نباشد درک و فهم آن . تازه تما م مخارخ هم که بحمد الله بر خلاف پایتخت نشینان و نصف جهانیان و دیگر دوستان ٬ دوبله و گاه «حتی» سوبله چوبله محاسبه و در اختیار اداره جات دارایی و ما لیه رسیده و کپی رسید شان هم بایگانی و ثبت و درج میگردد . پس چه باک ای عزیزان برادر و ای مخلصان روایت . بزنید تا برویم برای خودما ن و دیگر هیچ.
  • ستارگان سرخ ایران و آسیا IR ۱۹:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۰
    من نمی فهمم همه دوباره محمدانصاری یادشون رفت ! ما مدافع داریم یعنی گرفتن بازیکن از تراکتور واقعا روی مخه نمی دونم چرا همه دوباره انصاری رو فراموش کردند ! ما نیازی نداریم به بازیکنان گاوآهن ! حاضرم بهتون قول بدم شکاری اگه بره سپاهان صدایی از مسئولان تراکتور درنمیاد فقط با استقلال و پرسپولیس مشکل دارند ! انصاری که از اواخر آذر می تونه بازی کنه پس با احتیاط کامل میشه از سیدجلال و کنعانی تا فینال آسیا استفاده کرد ! مهاجم هم که دیگه هیچ کس در دسترس نیست باید با عبدی ساخت ولی شک نکنید با بازگشت آل کثیر همه تیم های مدعی تار و مار می شن . ان شا الله دربی برگشت کاری می کنه که هواداران استقلال از این محروم کردن عیسی به شدت پشیمان بشن
  • ستارگان سرخ ایران و آسیا IR ۱۹:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۰
    یه نکته هم بگم پیمان بابایی هم ظاهرا قصد ترک ماشین سازی رو نداره ! اما ما پشت عبدی هستیم این پسر نباید بهش هجمه وارد شه تا با خیال راحت ان شا الله برامون این فصل بدرخشه ! ان شا الله مثل آنسو فاتی بارسا ناجی پرسپولیس میشه فقط حمایتش کنید
  • مجهول الهویه IR ۱۹:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۰
    شما هم در دادن ببانیه ید طولایی دارید. آیا تونستید حقانیت خود را در پرونده مظاهری ثابت کنید. بازیکن را به گروگان میگیرید وقتی بخواد به پرسپولیس بپیونده حتی اگه حق فسخ داشته باشه با این واکنشها گمراهش میکنید و استرس بش وارد میکنید اگه خیلی مردید تکلیف مظاهری رو روشن کنید.
  • کیسه مافیا ورزش IR ۱۹:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۰
    النه ایمان سلیمی اول می رود یک باشگاه خارجی بعدش قرضی میاد پرسپولیس از حسن نیت هم صحبت نکنید که من راضی هستم بازی بین استقلال و تراکتور را استقلال ببرد تراکتور منفور ترین تیم کشور هست هر روز به پرسپولیس و استقلال می گویند حکومتی و می خواهند به این تیم ها قهرمان شوند بعدش همه می فهمند حرفشان بی اساس و بی ارزش هست
  • حسن پرسپولیسی قوژد IR ۱۹:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۰
    به نظر من وقتی بازیکنی دلش باتیمی نیست باید بره حالا گیریم موندن باز آخر فصل انگ تبانی می زنید
  • سرخپوشان ایران و آسیا IR ۱۹:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۰
    روابط پرسپولیس و تراکتور تیره هست و منظور از پایداری روابط با پرسپولیس چیست و حسن نیت تراکتور یعنی چی و حفظ رابط قراردادی یعنی چی علی اکبر طاهری اگر مديرعامل پرسپولیس بود الان سلیمی در پرسپولیس بود پرسپولیس نباید از هیچی بترسد با سلیمی قرارداد ببندید هیچ اتفاقی نمی افتد
  • سرخپوشان ایران و آسیا IR ۲۰:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۰
    بخرید ایمان سلیمی را هیچ اتفاقی نمی افتد
  • علی IR ۲۳:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۰
    تاحالا هیچ صاحبی نداشتند حالا پیدا شد!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی