دوشان بایوویچ: مقابل ایران می‌خواهم به جوان‌ترها میدان دهم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

دیدار دوستانه بوسنی و ایران ۲۲ آبان به میزبانی تیم بوسنی برگزار می شود، این تنها دیدار تیم ملی در فیفا دی پیش رو خواهد بود. 

خبرورزشی/ تیم‌های ملی؛ همان طور که اسکوچیچ برای این بازی به چند بازیکن اصلی از جمله مهدی طارمی – سردار آزمون – علیرضا بیرانوند – علیرضا جهانبخش و ... استراحت داده سرمربی تیم بوسنی هم در این بازی به دنبال استفاده از جوانترهای تیمش و استفاده از بازیکنان خوب داخلی است. 

سرمربی تیم ملی بوسنی در این باره می‌گوید: منتظریم تا لیست ۳۲ بازیکن تیم ملی در اردو کامل شود. ما در این اردو به دلیل ابتلای ۳ بازیکنمان به ویروس کرونا ۳ بازیکن جدید را دعوت کردیم. البته ممکن است تعداد بازیکنان جدید در اردو افزایش یابد.بازی ما با ایران دوستانه و تدارکاتی هست و ما در این بازی می خواهیم به بازیکنان جوان و کم تجربه میدان دهیم تا به آنها فرصتی دهیم سطح فنی خودشان را نشان دهند و تجربه کسب کنند. البته این بازیکنان جوان که در لیگ بوسنی شاغل هستند در سطح اول اروپا نیستند ولی باید به آنها میدان داده شود.

دوشان بایوویچ، سرمربی تیم ملی بوسنی که در این باره با سایت فدراسیون فوتبال بوسنی صحبت می کرد به این نکته هم اشاره داشت که بازی با ایران فرصت خوبی است که استعدادهای تازه تیم ملی کشورش را مورد ارزیابی قرار دهد و این یک فرصت خوب برای او و تازه های تیم ملی بوسنی است.  البته نمی شود به سرمربی تیم ملی بوسنی به خاطر این تصمیم ایراد گرفت به این خاطر که این همان کاری است که اسکوچیچ هم انجام داده است. به واقع در این دیدار هیچ یک از دو تیم صد در صد با بازیکنان اصلی به میدان نخواهند آمد. 

لیست بازیکنان بوسنی برای بازی با ایران از این قرار است؛ سهیچ، بوریچ، پریچ، کولاسیناچ، تودورویچ، سانیچینان، ناستیچ، سیپتیچ، کوواچویچ، احمد هودزیچ، هادزی کادانیچ، کادوسیچ، کورلوکا، پیانیچ، ویسچا، سیمروت، کارنیچ، گوجاک، میلوسوویچ، لونکار، هریس، تاتار، دانیلوویچ، هاسیچ، رحمانوویچ، زلیکوویچ، زلیکیچ، هودزیچ، پروالیک. همان طور که می بینید در این لیست جای چند بازیکن اصلی و شاخص تیم ملی بوسنی خالی است. 

جالب اینکه رسانه های ایران می گویند در لیست تیم ملی نه تنها جای لژیونرها بلکه جای چند بازیکن خوب داخلی هم خالی است. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • .،. IR ۱۵:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
    معلومه با این بازیکنایی که اسکوچیچ از لیگ داخلی دعوت کرده اونام فهمیدن بهترین لژیونرهامون مث طارمی آزمون جهانبخش قدوس غایبن و می خوان ترکیب دوم خودشونو بفرستن یعنی بازی حکم یه بازی تمرینی ساده برا بوسنیه! نیمه اول شاید تا اون موقع دروازمون بسته بمونه ولی وقتی پیانیچ و کولاسیناچ و بازیکنایی که تو تیمای تاپ مث بارسا آرسنال میلان تورینو و..هستن رو تو زمین بیاره احتمالا ۶ تایی میشیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی